⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Нема тяги Чері Тіго 2.4, високі обороти двигуна на холостому ходу, несправність котушки запалення

Одним з головних елементів системи займання топливоповітрянної суміші Чері Тіго являється котушка запалення. Саме вона відповідає за подання на свічки високої напруги, внаслідок чого утворюється іскра, що запалює суміш.

Котушка запалення

При несправності котушки запалення порушується робота усієї системи запалення, що негативно позначається на працездатності двигуна.

Основне призначення котушки – перетворення низької напруги, що поступає, у велику. Від акумулятора подається 12 В, а на свічки за допомогою високовольтних дротів подається до 35 кВт.

По суті, котушка являє собою імпульсний трансформатор, що підвищує напругу.

Принцип дії котушки запалення Чері Тіго виглядає таким чином:

  • У момент повороту ключа запалення відбувається замикання мережі. Напруга подається на первинну обмотку котушки, яка має невелику кількість витків, виконаних з товстого дроту.
  • При проходженні струму первинної обмотки утворюється магнітне поле, де відбувається накопичення енергії.
  • При перериванні ланцюга первинної обмотки виникає висока напруга у вторинній обмотці, яка включає велику кількість витків з тонкого дроту.
  • Висока напруга у вигляді відповідного імпульсу подається на розподільник, який направляє струм на свічки запалення.

Кожна з обмоток ізольована. Це необхідно для відвертання короткого замикання в процесі роботи блоку.

При виборі нової запчастини замість котушки запалення, що вийшла з ладу, необхідно враховувати технічні параметри, інакше можливі проблеми в роботі деталі. Зокрема, увагу необхідно приділити таким характеристикам:

  • Індуктивність первинної обмотки, тобто – її здатність до накопичення енергії.
  • Коефіцієнт трансформації – у скільки разів котушка запалення Чері Тіго здатна збільшити напругу, яка на неї подається з акумулятора.
  • Показники опору обмоток. На первинній він має бути до 10 Ом, на вторинній – 5000-10000 Ом.
  • Енергія іскри, що утворюється.
  • Напруга пробою – це показник напруги, виданої котушкою, при якому відбувається пробій повітря між електродами свічки з подальшим утворенням іскри.

Перевірка опору на обмотці

Що стосується конструкції котушки запалення Чері Тіго, то тут можна виділити такі елементи:

  • Зовнішні виведення високої напруги, яких в даному випадку два.
  • Ізоляційна кришка.
  • Внутрішнє з'єднання високої напруги, виконане за допомогою притискного контакту.
  • Корпус
  • Обмотки з ізолюючого матеріалу.
  • Кріплення.
  • Магнітний обшивальний лист.
  • Первинна і вторинна обмотка.
  • Тіло ізолятора.
  • Феромагнітний сердечник.

Зазвичай термін служби котушок запалення складає 60-80 тисяч км пробігу, проте в деяких випадках цей показник може істотно скорочуватися. Все залежить від умов експлуатації автомобіля.

Несправності в котушці Чері Тіго можуть бути викликані такими чинниками:

  • Виникнення короткого замикання на обмотках.
  • Перегрівши котушки.
  • Знос при тривалій експлуатації або у разі сильної вібрації.
  • Перевищення рівня зарядки, що відбувається унаслідок недостатньої напруги, що подається з акумулятора.
  • Ушкодження корпусу.
  • Порушення герметичності основних вузлів двигуна і паливної системи.

Про наявність проблем з котушкою запалення можуть вказувати такі чинники:

  • Відхилення в показниках опору на обмотках, що можна перевірити за допомогою тестера.
  • Повна або часткова відмова одного або декількох циліндрів, вібрація або шум в двигуні.
  • Погіршення роботи двигуна Чері Тіго при морозній або вологій погоді.
  • Двигун втрачає динаміку або глухне при різкому натисненні на педаль газу.
  • Загальна втрата динаміки.
  • Підвищення холостих оборотів.

Підвищення холостих оборотів

Звичайно, подібні чинники можуть вказувати і на інші поломки, проте при їх відсутності слід звернув увага і на стан котушки запалення. При необхідності її краще замінити, оскільки деталь практично не піддається ремонту.

Усунення проблем в роботі двигуна Чері Тіго – пошук проблеми і заміна котушки

Важливо помітити, що далеко не завжди проблеми в роботі двигуна пов'язані безпосередньо з його елементами або датчиками, супутніми його працездатності. Наприклад, підвищення оборотів на холостому ходу зовсім не означає, що проблема в датчику холостого ходу.

Підкапотний простір

Проблеми проявилися на двигуні об'ємом 2,4 літри, Mitsubishi, що випускається за ліцензією. Холості обороти виросли до відмітки в 1200, при нормі 700-800.

Проблеми в роботі двигуна

Насамперед був перевірений впускний колектор. Проте жодних проблем в нім виявлено не було.

Перевіряли впускний колектор

Далі перевірка торкнулася регулятора холостого ходу, а також заслінки, яка спрацьовує при натисненні на педаль газу. Проте обидва елементи виявилися повністю справними і добре функціонували.

Перевірили датчик і заслінку

Спочатку двигун тільки трохи троїв і сильно вібрував. Проте з часом проблема зникла, проте сильно знизилася динаміка і тяга силового агрегату Чері Тіго.

Проблема опинилася в котушці запалення автомобіля.

Проблема в котушці запалення

Перевірка котушок, які використовувалися раніше, показала, що зазвичай виходить з ладу один з виходів з високовольтної обмотки. Іноді також можливий пробій з виходу на плюсову клему, що також робить роботу котушки неможливої.

Старі котушки з авто

Також не рідкісним явищем у довго використовуваної котушки є коротке замикання, через що вона повністю виходить з ладу. Відповідно, її доводиться замінювати повністю.

Після установки нової котушки проблеми з роботою двигуна зникла. Холості обороти нормалізувались, динаміка відновилася.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Нема тяги Чері Тіго 2.4, високі обороти двигуна на холостому ходу, несправність котушки запалення"

Відгуки: 0




.