⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна зовнішнього ШРУСа Джилі Емгранд ЄС7, установка гранати від Тойоти

Для забезпечення обертання ведучих коліс на передньопривідних автомобілях в конструкції передбачені шарніри рівних кутових швидкостей – ШРУСи, чи в простолюдді – гранати. У каталозі запчастин Джилі Емгранд ЄС7 представлені декілька варіантів деталей, як внутрішніх, так і зовнішніх.

ШРУС

Що стосується конкретно зовнішнього шарніра, то на представленій моделі автомобіля використовується комплектуюча типу «Рцеппа» чи якщо говорити звичніше – шестикулькова деталь.

Використання ШРУСа дає можливість без зайвих проблем і з мінімальними втратами передавати обертання коробки перемикання передач на ведучі колеса навіть при високому куті їх повороту.

Якщо внутрішній шарнір зазвичай працює в діапазоні 10-30 градусів, то поворот зовнішньої гранати може досягати відмітки в 60 градусів. При цьому втрати обертаючого зусилля все одно будуть мінімальними.

У конструкції зовнішнього ШРУСа Джилі Емгранд ЄС7 можна виділити декілька основних конструктивних елементів:

  • Зовнішня і внутрішня обойми, в яких є канавки для кульок.
  • Сепаратор.
  • Кульки.
  • Цапфа з шліцами, яка встановлюється в ступицю колеса.

Елементи ШРУСа

На кінці цапфи розташовано різьблення для ступичної гайки автомобіля, що дозволяє створювати максимально ефективне і надійне кріплення.

Варто відмітити, що безпосередньо ШРУС не є самостійним пристроєм, здатним передавати обертання. Він являється складовою осі, і швидше відповідає за правильну роботу приводного валу, яким виступає металева труба.

Оскільки в процесі руху автомобіля відстань між внутрішнім і зовнішнім шарніром міняється, то конструкція осі влаштована таким чином, що вал висувається або всовується в шарнір на потрібну відстань. Так забезпечується компенсація зміни відстані і зберігається передача зусилля.

Серед основних несправностей зовнішньої гранати Джилі Емгранд ЄС7 можна виділити такі:

  • Знос кульок і роликів.
  • Механічні ушкодження.
  • Розриви пильника.
  • Висихання або витікання мастила.

Пошкоджений ШРУС

При ушкодженні пильника бруд і волога починають потрапляти всередину деталі, що призводить до істотного прискорення зносу комплектуючої. Відповідно, саме цьому елементу необхідно приділити увагу.

Середній ресурс зовнішнього шарніра рівних кутових швидкостей складає близько 70 тисяч км пробігу, хоча багато виробників і вказують значення в 100 тисяч. Проте на практиці цифри можуть істотно відрізнятися, оскільки реальне значення залежить від ряду чинників:

  • Якість складання авто, стан суміжних вузлів і підвіски.
  • Якість дорожнього покриття, на якому експлуатується Джилі Емгранд ЄС7.
  • Стиль водіння конкретно узятого власника авто.
  • Якість і наявність в деталі мастильного матеріалу.
  • Стан пильника.

Першою ознакою проблем в зовнішньому ШРУСе є поява хрускоту при русі з кермом, що сильно вивернуло. У такому разі варто замислитися про купівлю нової деталі, хоча певний час автомобіль ще можна експлуатувати.

Якщо ж хрускіт триває при незначних маневрах керма, або, що гірше, з'являються поштовхи при старті і русі, характерна пробуксовка, то деталь слід замінити негайно, а від експлуатації авто до ремонту краще відмовитися.

Встановлюємо зовнішній ШРУС від Тойоти на Джилі Емгранд ЄС7

Вибір саме такої запчастини обумовлений тим, що поставлений раніше оригінал вийшов з ладу менш ніж за півроку експлуатації. Відповідно, було прийнято рішення встановити якісний аналог.

Оригінал швидко вийшов з ладу

Для заміни зовнішньої гранати виконуємо такі дії:

  • Відкручується і знімається колесо з боку проведення робіт.

Знімається колесо

  • При вивороті колеса старий, пошкоджений ШРУС, просто вивалився зі свого посадочного місця.

Частина ШРУСа вивалилася

  • Гайку, яка повинна була його фіксувати, надалі просто викрутили голівкою на 32.

Викручується гайка

  • За допомогою молотка, не сильними ударами, вибиваємо зовнішню обойму шарніра зі ступиці колеса Джилі Емгранд ЄС7.

Вибивається обойма

  • До речі, вибираючи новий ШРУС необхідно враховувати, що знадобиться деталь з 26 шліцами на зовнішній частині.

Перераховуються шліци

  • На внутрішній поверхні з боку валу шліців повинно бути 23.
  • Очищається від забруднень ролик і кульки старого шарніра, що необхідно для подальшого розбирання валу.

Очищаються деталі

  • Далі необхідно буде відкрутити кульову опору, для чого знадобиться ключ на 17.

Відкручується кульова опора

Відкручується рульовий наконечник

  • Це дозволить надалі легше встановити новий ШРУС на своє місце.
  • Із старого шарніра знімається стопорне кільце, після чого можна буде зняти ролик з кульками, а також пильник. Після цього можна буде приміряти і встановлювати нову деталь.

Знімаються залишки старого шарніра

  • Готується нова запчастина.

Готується нова граната

  • У комплекті є мастило, пильник і хомути для його кріплення, ну і власне новий шарнір.

В комплекті є все необхідно для установки

  • Одягається пильовик і новий ШРУС на вал Джилі Емгранд ЄС7.

Одягається новий ШРУС

  • Всередину деталі і пильника заздалегідь набивається мастило з комплекту.

Деталь набивається мастилом

  • Проводиться зворотне складання автомобіля.

Заміна ШРУСа зажадає мінімальних навичок в обслуговуванні автомобіля, що дозволить провести усі необхідні роботи навіть не маючи досвіду. Досить уважно і послідовно виконувати усі дії. Робота займе буквально годину часу.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна зовнішнього ШРУСа Джилі Емгранд ЄС7, установка гранати від Тойоти"

Відгуки: 0




.