⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна сальників клапанів Бід Ф3, BYD F3, Тагаз

F3

Серед важливих запчастин БІД Ф3 можна виділити сальники клапанів або маслозйомні ковпачки. Вони призначені для захисту камери згорання від попадання в неї масла з голівки блоку.

Сальник клапана

Суть в тому, що між направляючою клапана, яка розташовується в голівці, і стержнем клапана є невеликий проміжок, призначений для вільного ходу клапана при нагріванні. Саме цей проміжок і закривається сальником.

В процесі роботи розподільних валів утворюється масляний туман, що складаються з дрібних бризок розігрітого масла. Ця суміш покриває усі поверхні голівки блоку. Відповідно, може потрапляти на направляючі. Проте наявність маслозйомних ковпачків запобігає попаданню масла в камеру згорання.

За своєю суттю сальник клапана є сталевим циліндром, на поверхню якого методом вулканізації наноситься шар гуми або каучуку. Покриття має вигляд усіченого конуса, що забезпечує щільний обхват стержня клапана і зняття масла з його поверхні при робочому ході.

Огляд нового сальника клапана

Зазвичай на кінці ковпачка додатково встановлюється пружинне кільце, що дозволяє забезпечувати максимально надійний контакт ковпачка з тілом клапана.

Варто відмітити, що зазвичай виробники не встановлюють певний термін експлуатації сальників клапанів БІД Ф3. Орієнтуватися на пробіг в даному випадку не варто, оскільки багато що залежить від умов експлуатації автомобіля.

Проводити заміну ковпачків варто при появі ознак їх несправності:

  • На різьбленні свічок з'являється масло, а при сильному зносі сальників масло з'являється і на електродах. 
  • Поява нехарактерного вихлопу при прогріванні холодного двигуна чи при перегазовці.
  • Силовий агрегат починає троїти.
  • Знижується динаміка двигуна, втрачається потужність, росте витрата палива.
  • Двигун з робочою температурою заводиться нестабільно.
  • Значно збільшується споживання автомобілем масла.

Масло на свічці

Важливо враховувати, що при перегріванні двигуна першими страждають саме сальники клапанів. Це пов'язано з їх розташуванням, а також безпосереднім контактом з клапанами, що перегріваються. Відповідно, вони також істотно перегріваються.

Це призводить до того, що гума дубіє, і деталь БІД Ф3 перестає справлятися з поставленим завданням. Зазвичай проблему можна помітити в процесі зняття кришки для регулювання клапанів або проведення інших робіт.

Якщо ж своєчасно не провести замін ковпачків, то в камеру згорання потраплятиме багато масла, що досить швидко позначиться на роботі силового агрегату і системи запалення. Зрештою може знадобитися серйозніший ремонт автомобіля.

Легкий спосіб заміни сальників клапанів БІД Ф3

Для проведення робіт знадобиться набір ключів, пристрій для розсухарювання клапанів, а також нове моторне мастило. Паралельно можуть бути виконані і додаткові роботи по обслуговуванню автомобіля.

Виконуємо такі дії:

  • Знімаємо декоративну кришку двигуна.

Знімається декоративна кришка

  • Відкручуємо і знімаємо клапанну кришку.

Знімається клапанна кришка

  • Усередині все досить брудне, масло давно необхідно було замінити.

Усе забруднене

  • Шар нальоту переконливий, доведеться все очищати.
  • Експлуатувати наскільки забруднений двигун досить небезпечно, це також істотно скорочує термін його служби.
  • Регулювати буде досить просто – досить відвернути гайку ключем на 13 і викруткою виставити необхідний проміжок. Проте заздалегідь необхідно виконати заміну сальників.

З регулюванням проблем не виникне

  • Необхідно зняти розподільні вали.

Знімаються вали

Знімається захисна кришка ременя ГРМ

  • Сам ремінь покритий безліччю помітних тріщин, так що краще замінити і його.

Ремінь вимагає заміни

Відкручуються вали

  • Після чого витягаємо їх.

Витягаються вали

  • Це дозволяє отримати доступ до клапанів автомобіля і почати процес їх обслуговування.
  • В даному випадку виникла проблема з так званими «пластиліновими» клапанами – їх просто розбило, що і веде до утворення постійних проблем з сальниками і регулюванням.

Розбиті клапана

  • Свічки запалення в маслі, що також може свідчити про проблеми з маслозйомними ковпачками.

Свічки в маслі

  • Готуються нові сальники клапанів.

Готуємо нові сальники

  • Розсухарюємо клапана БІД Ф3.

Розсухарюємо клапана

  • На впускному клапані 4 циліндри сальник розірвали на дрібні шматки, його, по суті, навіть не залишилося.

Один сальник розсипався

  • За допомогою бормашинки довелося шліфувати пошкоджені випускні клапана.

Використовуємо для шліфовки бормашинку

  • Це необхідно для того, щоб в процесі установки нових сальників не порвати їх об гострі частини. Взагалі, такі клапана краще замінити на нові.
  • Торці клапанів все одно побиті, проте сальник одягнути вийде.

Торці клапанів побиті

  • Встановлюємо нові сальники.

Ставимо сальники

  • Ставимо на місця розподільні вали.

Ставимо на місця вали

  • Регулюємо проміжки клапанів.
  • Очистили клапанну кришку від забруднень.

Очищаємо клапанну кришку

  • Після чого встановлюємо її на місце.
  • Доливаємо масло і перевіряємо його рівень щупом.

Перевіряємо рівень масла

Двигун працює стабільно, троїння і димлення зникли. Важливо вчасно реагувати на проблеми і при нагоді міняти пошкоджені деталі. Також слід використати тільки якісне моторне мастило для БІД Ф3, оскільки воно має істотний вплив на стан деталей.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальників клапанів Бід Ф3, BYD F3, Тагаз"

Відгуки: 0




.