⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Заміна сальників клапанів Бід Ф3, BYD F3, Тагаз

F3

Серед важливих запчастин БІД Ф3 можна виділити сальники клапанів або маслозйомні ковпачки. Вони призначені для захисту камери згорання від попадання в неї масла з голівки блоку.

Сальник клапана

Суть в тому, що між направляючою клапана, яка розташовується в голівці, і стержнем клапана є невеликий проміжок, призначений для вільного ходу клапана при нагріванні. Саме цей проміжок і закривається сальником.

В процесі роботи розподільних валів утворюється масляний туман, що складаються з дрібних бризок розігрітого масла. Ця суміш покриває усі поверхні голівки блоку. Відповідно, може потрапляти на направляючі. Проте наявність маслозйомних ковпачків запобігає попаданню масла в камеру згорання.

За своєю суттю сальник клапана є сталевим циліндром, на поверхню якого методом вулканізації наноситься шар гуми або каучуку. Покриття має вигляд усіченого конуса, що забезпечує щільний обхват стержня клапана і зняття масла з його поверхні при робочому ході.

Огляд нового сальника клапана

Зазвичай на кінці ковпачка додатково встановлюється пружинне кільце, що дозволяє забезпечувати максимально надійний контакт ковпачка з тілом клапана.

Варто відмітити, що зазвичай виробники не встановлюють певний термін експлуатації сальників клапанів БІД Ф3. Орієнтуватися на пробіг в даному випадку не варто, оскільки багато що залежить від умов експлуатації автомобіля.

Проводити заміну ковпачків варто при появі ознак їх несправності:

  • На різьбленні свічок з'являється масло, а при сильному зносі сальників масло з'являється і на електродах. 
  • Поява нехарактерного вихлопу при прогріванні холодного двигуна чи при перегазовці.
  • Силовий агрегат починає троїти.
  • Знижується динаміка двигуна, втрачається потужність, росте витрата палива.
  • Двигун з робочою температурою заводиться нестабільно.
  • Значно збільшується споживання автомобілем масла.

Масло на свічці

Важливо враховувати, що при перегріванні двигуна першими страждають саме сальники клапанів. Це пов'язано з їх розташуванням, а також безпосереднім контактом з клапанами, що перегріваються. Відповідно, вони також істотно перегріваються.

Це призводить до того, що гума дубіє, і деталь БІД Ф3 перестає справлятися з поставленим завданням. Зазвичай проблему можна помітити в процесі зняття кришки для регулювання клапанів або проведення інших робіт.

Якщо ж своєчасно не провести замін ковпачків, то в камеру згорання потраплятиме багато масла, що досить швидко позначиться на роботі силового агрегату і системи запалення. Зрештою може знадобитися серйозніший ремонт автомобіля.

Легкий спосіб заміни сальників клапанів БІД Ф3

Для проведення робіт знадобиться набір ключів, пристрій для розсухарювання клапанів, а також нове моторне мастило. Паралельно можуть бути виконані і додаткові роботи по обслуговуванню автомобіля.

Виконуємо такі дії:

  • Знімаємо декоративну кришку двигуна.

Знімається декоративна кришка

  • Відкручуємо і знімаємо клапанну кришку.

Знімається клапанна кришка

  • Усередині все досить брудне, масло давно необхідно було замінити.

Усе забруднене

  • Шар нальоту переконливий, доведеться все очищати.
  • Експлуатувати наскільки забруднений двигун досить небезпечно, це також істотно скорочує термін його служби.
  • Регулювати буде досить просто – досить відвернути гайку ключем на 13 і викруткою виставити необхідний проміжок. Проте заздалегідь необхідно виконати заміну сальників.

З регулюванням проблем не виникне

  • Необхідно зняти розподільні вали.

Знімаються вали

Знімається захисна кришка ременя ГРМ

  • Сам ремінь покритий безліччю помітних тріщин, так що краще замінити і його.

Ремінь вимагає заміни

Відкручуються вали

  • Після чого витягаємо їх.

Витягаються вали

  • Це дозволяє отримати доступ до клапанів автомобіля і почати процес їх обслуговування.
  • В даному випадку виникла проблема з так званими «пластиліновими» клапанами – їх просто розбило, що і веде до утворення постійних проблем з сальниками і регулюванням.

Розбиті клапана

  • Свічки запалення в маслі, що також може свідчити про проблеми з маслозйомними ковпачками.

Свічки в маслі

  • Готуються нові сальники клапанів.

Готуємо нові сальники

  • Розсухарюємо клапана БІД Ф3.

Розсухарюємо клапана

  • На впускному клапані 4 циліндри сальник розірвали на дрібні шматки, його, по суті, навіть не залишилося.

Один сальник розсипався

  • За допомогою бормашинки довелося шліфувати пошкоджені випускні клапана.

Використовуємо для шліфовки бормашинку

  • Це необхідно для того, щоб в процесі установки нових сальників не порвати їх об гострі частини. Взагалі, такі клапана краще замінити на нові.
  • Торці клапанів все одно побиті, проте сальник одягнути вийде.

Торці клапанів побиті

  • Встановлюємо нові сальники.

Ставимо сальники

  • Ставимо на місця розподільні вали.

Ставимо на місця вали

  • Регулюємо проміжки клапанів.
  • Очистили клапанну кришку від забруднень.

Очищаємо клапанну кришку

  • Після чого встановлюємо її на місце.
  • Доливаємо масло і перевіряємо його рівень щупом.

Перевіряємо рівень масла

Двигун працює стабільно, троїння і димлення зникли. Важливо вчасно реагувати на проблеми і при нагоді міняти пошкоджені деталі. Також слід використати тільки якісне моторне мастило для БІД Ф3, оскільки воно має істотний вплив на стан деталей.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальників клапанів Бід Ф3, BYD F3, Тагаз"

Відгуки: 0




.