⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Криво стоїть руль Джилі СК1, СК2, Отака, пога набирає швидкість

CK

Одним з популярних китайських автомобілів в Україні є Джилі СК, а також пізніші модифікації – СК2 і Отака. Автомобіль з'явився в нашій країні більше 10 років тому, і багато автовласників все ще активно експлуатують ці моделі.

Джилі СК

Проте з часом можуть проявлятися різні проблеми, які істотно погіршують експлуатаційні показники автомобіля. Далеко не завжди вдається швидко встановити причину і провести ремонт, що частенько тільки посилює ситуацію.

Проте, завжди можна запитати пораду у досвідченіших автовласників або ж просто відвідати перевірений сервіс, де зможуть допомогти з рішенням виниклих проблем.

Поширені проблеми Джилі СК і можливі їх причини

Після проведення розвал-сходження після ремонту ходової кермо провисає в один бік, стоїть не рівно. Це не критично, але незручно.

Кермо стало криво

Передусім, проблема може бути пов'язана з некоректно проведеним розвал-сходження. Можливо необхідно відвідати інший сервіс, де все буде виправлено. В крайньому випадку можна спробувати навчитися робити все самостійно.

Перед початком проведення робіт кермо потрібно виставити рівно, колеса теж, і тільки після цього виконувати подальші дії. При цьому автомобіль має бути частково завантажений, що дозволить все зробити максимально точно.

Спочатку виставляється кермо

Якщо ж все виставлено правильно, кермо не тягне убік, а розташоване воно незвично, то можна зняти центральну частину, відкрутити болт, зняти рульове колесо. Після цього провертаються шліци і проводиться зворотне складання з правильною установкою керма Джилі СК.

Кермо можна розібрати і зняти

Також багато власників цікавить відповідь на питання про те, чи повинне кермо після повороту повертатися на початкове положення.

На представленій моделі авто, як і на інших, кермо повинне саме повертатися в початкове положення. Якщо цього не відбувається, то слід шукати причину, яка криється в поломці важливих елементів.

Якщо після повороту кермо повертається на своє місце, але його деякий час продовжує тягнути убік, то проблема з великою вірогідністю з опорними підшипниками. Найімовірніше їх доведеться замінити.

Стук в рульовій рейці може бути викликаний різними причинами. Без зняття деталі оцінити її стан неможливо, і встановити причину стука буде проблематично. Відповідно, слід розбирати Джилі СК.

Якщо встановлений гідропідсилювач керма і він почав протікати, то в сучасних умовах його можна полагодити. У більшості випадків досить замінити сальники, після чого можна буде експлуатувати деталь далі.

Рідину в бачку ГУР краще міняти кожні 20-30 тисяч км пробігу, проте краще дивитися по його стану і міняти при необхідності.

Перевірка рідини у бачку ГУР

Якщо при повороті керма з'являється писк і скрип, особливо за наявності ГУР, то слід звернути увагу на ремінь. Можливо його необхідно підтягнути, у більшості випадків цього виявляється досить.

Також можуть бути проблеми з окремими сайлентблоками. Проте в даному випадку слід перевіряти якість встановлюваних на Джилі СК деталей. Тільки в окремих випадках проблеми можуть бути, власне, в конструктивних елементах автомобіля.

Виникли певні проблеми і з динамікою автомобіля. При їзді, коли різко відпускаєш педаль газу відчувається різкий поштовх назад, після чого все стабілізується. Також відбувається і при різкому натисненні педалі газу.

Була проведена перевірка і заміна високовольтних дротів, свічок запалення паливного фільтру. Промили дросельну заслінку. Проте особливого результату це не принесло.

Паливний фільтр

Відповідно, необхідно шукати проблему далі. Слід перевірити лямбда-зонд, клапан рециркуляції відпрацьованих газів, паливні форсунки.

Лямбда-зонд

Краще просто провести діагностику, що у більшості випадків вкаже на проблемне місце.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Криво стоїть руль Джилі СК1, СК2, Отака, пога набирає швидкість"

Відгуки: 0




.