⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Двигун Чері Тіго 1.8 міняємо поршня, кільця і пальці. Робимо гільзовку

Двигун на Чері Тіго є одним з основних агрегатів. Саме він приводить в рух весь автомобіль. Відбувається це після спалювання палива та передачі утвореною при цьому енергії на колінчастий вал і далі на всі механізми.

Колінчастий вал

Робота двигуна тісно пов'язана не тільки з якістю палива і мастильних матеріалів. На роботу агрегату впливає стан кілец, поршнів та інших складових деталей.

Двигун Чері Тіго

Існує кілька основних факторів, які вказують на проблеми в роботі двигуна Чері Тіго:

  • Втрата потужності.
  • Погіршення динаміки.
  • Поява вихлопу нехарактерного кольору.
  • Двигун Чері Тіго не заводиться або робить це погано.
  • Поява невластивих звуків.
  • Поява сильної вібрації при включенні і роботі двигуна Чері Тіго.

Усувати неполадки в роботі силового агрегату необхідно відразу після їх виявлення.

В іншому випадку може знадобитися більш дорогий ремонт. Особливо складності можуть виникнути при блокуванні двигуна.

Особливості проведення ремонту двигуна Чері Тіго, заміна поршнів, гільзовка

Двигун Чері Тіго має складні конструктивні особливості. Однак наявність навіть незначного досвіду проведення ремонтних робіт дозволяє усунути всі основні види поломок власноруч.

Зокрема, можна провести заміну поршнів, кільця, пальця або навіть гільзовку.

Достатнь підготувати всі необхідні інструменти, включаючи підйомник, після чого можна приступати до роботи.

При цьому всі роботи по ремонту двигуна Чері Тіго і його основних складових проводяться поетапно:

  • Отже, знімаємо мотор Чері Тіго об'ємом 1,8 л.

Отже, знімаємо мотор Чері Тіго об'ємом 1,8 л

  • Ось тут ось знаходиться знак Чері.

Ось тут ось знаходиться знак Чері

  • По всій видимості двигун перегріли.

По всій видимості двигун перегріли

  • Це призвело до втрати потужності.
  • Тепер необхідно провести капітальний ремонт двигуна Чері Тіго.
  • Знайти ремонтні комплекти досить важко.
  • З цієї причини замовили окремо всі необхідні деталі.
  • Починаємо з повного розбирання і дефектації.
  • Починаємо розбирати двигун.
  • Насамперед необхідно зняти зчеплення Чері Тіго.

насамперед необхідно зняти зчеплення Чері Тіго

Для цього знімаємо кошик маховика

  • Викручуємо шість болтів, на яких він фіксується.

Викручуємо шість болтів, на яких він фіксується

  • Попередньо вставляємо болт ось в цей отвір.

Попередньо вставляємо болт ось в цей отвір

  • Вставляємо викрутку ось сюди, в зубці.

Вставляємо викрутку ось сюди, в зуби

  • Це дозволить застопорити маховик.
  • Другою рукою викручуємо болти.

Другою рукою викручуємо болти

  • Після зняття кошика маховика переходимо до подальшого розбиранні двигуна Чері Тіго.

Після зняття кошика маховика переходимо до подальшої розбиранні двигуна Чері Тіго

  • Для цього відкручуємо ось ці 6 болтів.

Для цього відкручуємо ось ці 6 болтів

  • Вони кріплять маховик до колінчастого валу.
  • Для цього буде потрібен ключ на 16 і важіль.

Для цього буде потрібно ключ на 16 і важіль

  • Знову встановлюємо болт в цей отвір.

Знову встановлюємо болт в цей отвір

  • А викруткою стопорим ось тут.

А викруткою стопорим ось тут

  • Маховик Чері Тіго зняли.

Маховик Чері Тіго зняли

  • Тепер розбираємо безпосередньо мотор.

Тепер розбираємо безпосередньо мотор

Починаємо з піддону

  • Використовуємо голівку на 10.

Використовуємо голівку на 10

  • Відкручуємо ось ці чотири болта.

Відкручуємо ось ці чотири болта

  • І потім всі інші по колу.

І потім всі інші по колу

  • Не забуваємо відкрутити ось ці два довгих болта.

Не забуваємо відкрутити ось ці два довгих болта

  • Відкручуємо картер двигуна.

Відкручуємо картер двигуна

  • Він, до речі, на Чері Тіго алюмінієвий.
  • Прокладка при заводській збірці не передбачена.

Прокладка при заводській збірці не передбачена

  • Так що картер сідає на герметик.
  • Також є дві напрямні.
  • Одна ось тут.

ось тут

  • А друга ось тут.

А друга ось тут

  • Маслозабірник в нормальному стані.

Маслозаборнік в нормальному стані

  • І ось тут такий ось відлив масляної.

І ось тут такий ось відлив олійною

  • А в піддоні видно сліди якоїсь дивної стружки.

А в піддоні видно сліди якоїсь дивної стружки

  • Далі будемо знімати маслозабірник.

Далі будемо знімати маслозаборнік

  • І знімемо противовідлив, який на Чері Тіго пластиковий.

І знімемо противоотлив, який Чері Тіго пластиковий

А потім перейдемо до масляного насосу, який кріпиться на чотирьох болтах ось тут

  • Зняли противовідлив і маслозабірник.

Зняли противоотлив і маслозаборнік

  • Тут ось стоять гумові прокладки, їх не можна втратити.

ось Тут стоять гумові прокладки, їх не можна втратити

  • Зараз ось відкрутимо шатуни і зірвемо їх.

ось Зараз відкрутимо шатуни і зірвемо їх

  • Повністю викручувати не будемо, потім повернемося до них.
  • Зараз відкрутимо ось цю плиту.

Зараз відкрутимо ось цю плиту

  • Вона йде цілісною і тримає колінчастий вал.

Вона йде цілісної і тримає колінчастий вал

  • Ось основні болти, які притискають колінвал Чері Тіго.

Ось основні болти, які притискають колінвал Чері Тіго

  • І по краях йдуть допоміжні болти.

І по краях йдуть допоміжні болти

  • Зараз знімаємо цю плиту.

Зараз знімаємо цю плиту

  • Вона також посаджена на герметик.
  • І також є напрямні.
  • Плиту доведеться акуратно збити і тільки потім знімати.
  • Залишиться на місці колінчастий вал і масляний насос Чері Тіго.

Залишиться на місці колінчастий вал і масляний насос Чері Тіго

  • Тут вже, до речі, болти викрутили.

Тут вже, до речі, болти викрутили

  • Зняли плиту колінвала.

Зняли плиту коленвала

  • Колінчастий вал можна діставати.
  • Але перед цим треба відкрутити раніше ослаблені болти.

Але перед цим треба відкрутити раніше ослаблені болти

  • Вкладиші на плиті в нормальному стані.

Вкладиші на плиті в нормальному стані

  • На шийках колінчастого вала також пошкоджень немає.

На шийках колінчастого вала також пошкоджень немає

Знімаємо шатунні кришки

  • Вони підписані ось тут, так що їх не сплутати.

Вони підписані ось тут, так що їх не сплутати

  • Дістаємо кришки і знімаємо колінвал.
  • Шатунний вкладиш Чері Тіго трохи пошкоджений.

вкладиш Шатунний Чері Тіго трохи пошкоджений

  • Зняли всі кришки.

Зняли всі кришки

  • На другий чашці вкладиш шатунний луснув навпіл.

На другій чашці вкладиш шатунний луснув навпіл

  • Після чого його ще й трохи провернуло.

Після чого його ще й трохи провернуло

  • Це створювало стукіт при їзді.
  • На цьому вкладиші є великі канави, з яких і з'явилася стружка.

На цьому вкладиші є великі канави, з яких і з'явилася стружка

  • Причиною цього послужив перегрітий мотор.
  • Дістаємо колінвал.
  • Дістали поршні Чері Тіго.

Дістали поршні Чері Тіго

  • На першому поршні помітні пошкодження.

На першому поршні помітні ушкодження

  • Це також сталося із-за перегріву.
  • В циліндрах також помітні невеликі пошкодження у вигляді подряпин.

В циліндрах також помітні невеликі пошкодження у вигляді подряпин

  • Звичайно, можна було встановити кільця, і двигун ще попрацював би нормально.
  • Однак будемо замовляти нові деталі і все замінювати.
  • Також треба замінювати другий шатун.

Також треба замінювати другий шатун

  • Необхідно відшліфувати і колінчастий вал.
  • Встановлюємо нові деталі замість старих.
  • Проводимо збіркув зворотному порядку.

Проведення розбирання, дефектування і ремонту двигуна Чері Тіго потребує багато часу. Також необхідно володіти певними навичками для виявлення проблем, визначення способів їх усунення.

Виявивши перші ознаки неполадок у роботі двигуна, необхідно якомога швидше провести його діагностику та ремонт.

Рішення проблем на перших етапах дозволить уникнути складних ситуацій і забезпечить тривале функціонування двигуна Чері Тіго без дорогого ремонту.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Двигун Чері Тіго 1.8 міняємо поршня, кільця і пальці. Робимо гільзовку"

Відгуки: 0




.