⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Серед запчастин Чері Амулет особливу увагу необхідно приділити різним сальникам, які відповідають за відвертання витоку робочих рідин з важливих блоків. На КПП встановлюється відразу декілька сальників в різних місцях, і періодично необхідно перевіряти їх стан.
У разі ушкодження сальника на КПП можливе витікання масла з його робочого середовища. Це зрештою приведе до необхідності проведення дорогого ремонту коробки перемикання передач, особливо при несвоєчасному виявленні проблеми.
Сальники повинні мати певні експлуатаційні характеристик:
Сьогодні термін експлуатації багатьох сальників встановлюється виробниками на відмітці в 50 тисяч км пробігу. Проте в реальності краще перевіряти деталі на Чері Амулет раніше, що дозволить уникнути можливих проблем.
На наявність проблем з сальником можуть вказувати такі чинники:
При виявленні проблем краще провести заміну сальник, що дозволить уникнути серйозніших проблем надалі.
В даному випадку виникли цілий ряд проблем з обслуговуванням КПП автомобіля, оскільки заздалегідь блок ремонтувався кустарним способом без дотримання хоч якоїсь логіки.
У місці установки одного з сальників на КПП є фланець, який спочатку просто не вдавалося витягнути з посадочного місця. При цьому було відсутнє стопорне кільце або інші кріплення, що ускладнювало процес зняття, оскільки був незрозумілий механізм.
Пізніше вдалося встановити, що фланець був просто приварений. Зрештою довелося болгаркою зрізати деталь, для чого проводилося зняття КПП з автомобіля.
Доведеться окрім сальника КПП Чері Амулет замінювати і фланець, оскільки відновити старий просто неможливо. Відповідно, довелося купувати додаткові деталі.
Новий фланець ставиться на стопорне кільце, що дозволяє забезпечити досить надійну фіксацію запчастини в місці установки. Додатково місце установки фланця закривається спеціальною заглушкою.
При попередньому ремонті КПП також не використовувалися деякі прокладки, все було посаджено на герметик.
Проте зрештою це привело до того, що був стислий підшипник, який через це вийшов з ладу, довелося замінити і його.
Довелося замовляти ремкоплект, в якому серед іншого був і потрібний сальник.
Окремо слід придбати заглушки, якими після ремонту закриватиметься необхідна ділянка.
Проводимо заміну сальника, після чого встановлюємо на місце фланець. Притискуємо сланець і ставимо на місце стопорне кільце. Встановлюємо заглушку і обробляємо місце установки герметиком.
В даному випадку ключовою складністю було зняття фланця – увесь інший процес робіт не зайняв багато часу. Перевіряйте якість сальників перед початком ремонту, що дозволить уникнути необхідності швидкого повторення робіт.