⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Різниця між розподілвалами Форд і Чері Амулет

Одним з ключових елементів в двигуні є розподільний вал. Дана запчастина Чері Амулет відповідає за своєчасне відкриття і закриття впускних і випускних клапанів. Тобто розподілвал є важливою частиною газорозподільного механізму автомобіля.

Розподільний вал

Відповідно, коректна робота розподілвалу забезпечує своєчасне подання в камеру згорання топливоповітрянної суміші, а також виведення продуктів її згорання. При цьому розподілвал з'єднується з колінчастим валом за допомогою ремінної передачі.

Обертання валу забезпечується за допомогою підшипників ковзання. Здійснення обертаючих рухів,  дозволяє розподілвалу необхідним чином впливати на клапана. Процес є синхронізованим і повинен відбуватися згідно з робочим циклом, інакше виникнуть проблеми в роботі двигуна.

При цьому особлива увага на розподілвалу Чері Амулет необхідно приділити кулачкам – основним робочим елементам. Саме вони відповідають за регулювання фаз газорозподілу і взаємодіють з штовхальниками.

Кулачки

Кулачки встановлені між опорними шийками. При цьому розподільному валу, в процесі роботи, доводиться долати опір пружин клапанів, які відповідають за повернення клапана в початкове положення. Також важливо враховувати стан гідрокомпенсаторів, і при необхідності своєчасно їх замінювати.

Особливості використання розподілвалу Форд на Чері Амулет

Варто відмітити, що установка розподілвалу Форд на цей китайський автомобіль має певні особливості. Необхідно враховувати цілий ряд чинників, інакше досить швидко можна отримати цілий ряд проблем і необхідність проведення ремонту двигуна.

Розподільний вал від Форд

Зокрема, із-за недотримання певних вимог такий розподілвал може просто виламати голівку або розламати її на декілька частин. Як підсумок – досить дорогий ремонт або заміна окремих блоків.

Виламана голівка

Зазвичай розподілвал на Чері Амулет міняють вже на великому пробігу, коли рідна деталь вже зносилася і вимагає заміни.

При цьому мало хто враховує стан пружин, які відповідають за повернення клапанів в закрите положення. Ці пружини з часом просідають. Згідно з керівництвом по експлуатації, їх довжина повинна складати 47,2 мм

Перевіряється пружина

У нашому випадку довжина пружини складає всього 36,1 мм, що на 11 мм менше необхідного значення. Це негативно позначається на роботі двигуна.

Вимірюємо пружину

Наприклад, при оборотах понад 4 тисячі, відбувалося зависання клапанів. Іншими словами, клапан просто не устигав своєчасно повернутися на своє місце. Зрештою це привело до того, що на 5 тисячах оборотів вилетіла верхівка компенсатора, внаслідок чого і розірвало голівку.

Також у фордовского розподілвалу ширше шийка, захоплення у голівки більше, а значить тиск більший. Якщо обороти вище 5 тисяч, то через відповідні канали на компенсатори подається надмірний тиск масла.

Шийка ширше

Відповідно, сильно затискає компенсатори, і вони не в змозі нормально виконувати свою роботу. Усунути цю причину можна, хоча і досить проблематично. Необхідно обрізати півтора витки пружини редукційного клапана Чері Амулет. Відповідно, знижується тиск на компенсаторах.

Попри те, що фордовский розподільний вал все-таки краще, його також досить помітно б'є. І пов'язано це значною мірою із станом пружини і тиском.

Розподільний вал б'ється

Виходить, що немає постійного контакту розподілвалу з компенсатором. Відбувається наздоганяння, через що і трапляється удар.

Якщо ж з тиском і пружинами все нормально, але двигун підвисає на низьких оборотах, то можна трохи допрацювати шестерню розподілвалу.

Можна допрацювати шестерню

Необхідно зняти її з валу і трохи проточити виїмку, яка є на ній. Повинен з'явитися зовсім невеликий люфт. При цьому важливо розуміти, що можна просто встановити шестерню з Форда, а не допрацьовувати рідну, з Чері Амулет. У будь-якому з варіантів проблема зникне.

Проточуємо шестерню

Підточувати шестерню необхідно так, щоб вона трохи пішла вперед. Це важливо, оскільки інакше ситуацію тільки посилиться. Якщо ж зробити правильно, то покращати динаміка на низьких оборотах, а також зникне провисання клапанів.

Шестерня повинна пройти вперед

Також проблеми у вигляді мукання і поганої динаміки на низьких оборотах можуть виникнути і на рідному розподільному валу. У такому разі необхідно звернути увагу на датчик витрати повітря.

Датчик витрати повітря

За допомогою напилка прибираємо пластик на кінчику датчика, добираючись до металу. Після таких змін можна позбавитися від існуючої проблеми.

Прибираємо зайвий пластик

Також круглим напилком можна трохи розточити дросельну заслонку Чері Амулет. Це дозволить подавати достатній об'єм повітря при мінімальному відкритті заслінки. Тільки розточуємо не сильно, щоб був невеликий отвір. При знятому дроселі також проточуємо і з іншого боку.

Проточуємо дросельну заслонку

Виробник значною мірою обмежує подання повітря і за допомогою алюмінієвих вставок. Довелося спеціальною фрезою прибирати їх, оскільки розв'язати іншим чином проблему не вдалося.

Фрезою прибирали надлишки металу

Незалежно від того, який з варіантів розподілвалу Форд буде вибраний для установки, придбавати і встановлювати його необхідно виключно в комплекті з компенсаторами.

Не зайвим буде приділити увагу сухарям і тарілкам клапанів Чері Амулет.

Наприклад, в даному випадку чудово підходять сухарі з вісімки. Стають вони щільно, жодних проблем з експлуатацією не виникне.

Підходять сухарі з вісімки

Що стосується тарілки, то також можна використати варіант з вісімки. Але проблема в тому, що вона не лягати щільно на пружину, є варіант зіскока, що приведе до досить серйозних наслідків.

Тарілка з вісімки щільно не стає

Пружини перед установкою нового розподільного валу краще замінити на нові, які відповідатимуть по розмірах заданим виробником.

Замінюємо пружину

Таким чином при виборі розподілвалу від Форда з метою установки на китайський седан слід враховувати ряд особливостей. Інакше можливе виникнення певних проблем, які важко і дорого вирішувати.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Різниця між розподілвалами Форд і Чері Амулет"

Відгуки: 0




.