⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Слабкі місця Джилі Емгранд ЄС7 1.5, 1.8

Одним з популярних китайських автомобілів на території України став Джилі Емгранд ЄС7. Цей седан надходив у продаж з двома варіантами силових установок з об'ємом 1,5 і 1,8 літра.

Джилі Емгранд ЄС7

Обидва варіанти автомобіля виявилися затребуваними, враховуючи цілком пристойний дизайн, функціонал і відносно невелику вартість. Надалі до плюсів власники цього авто віднесли простоту і дешевизну обслуговування цього автомобіля.

Варто відмітити, що незважаючи на своє китайське походження, авто вийшло досить зручним, надійним і функціональним. Звичайно, не обійшлося без певних вразливостей, але проявляються вони рідко.

Багато що залежить ще і від місця складання – краще віддавати перевагу автомобілям, зібраним безпосередньо в Китаї або у Білорусі. Істотним плюсом останніх можна назвати продаж авто з оцинкованим кузовом.

Залишається ознайомитися тільки із слабкими місцями моделі, які проявляються досить рідко і на окремих автомобілях, хоча є і загальні для багатьох недоліки.

Вразливі місця Джилі Емгранд ЄС7

Передусім варто розглянути силові агрегати цієї моделі. Особливо складнощі виникають з двигуном об'ємом 1,5 літра. Йому бракує потужності, слабка динаміка, що особливо явно видимо при здійсненні обгону.

Двигун 1,5 літра

Виправити ситуацію можна шляхом підкручення або чип-тюнинга, проте подібний крок приведе до істотного зниження ресурсу силового агрегату. Також у такому разі цілком реальним стає збільшення шуму в салоні від роботи двигуна.

Обидва двигуни оснащуються ланцюговим приводом газорозподільного механізму. Середній ресурс ланцюга ГРМ Джилі Емгранд ЄС7 складає близько 150 тисяч км пробігу. Проте відзначаються випадки, коли заміна була потрібна вже після 70-80 тисяч км.

Ланцюг ГРМ

Краще періодично перевіряти її стан щоб не пропустити момент і не отримати серйозні проблеми з двигуном.

Зустрічається ряд дрібних недоробок – перетирання троса капота, тріщини на патрубках, тріщини у впускному колекторі. Ці елементи необхідно ретельно перевіряти при купівлі уживаного авто.

Впускний колектор

Відзначається досить невеликий ресурс штатних подушок двигуна. Зокрема, гумки в них вже на пробігу до 50 тисяч км можуть почати постукувати. Але тут, як і в інших випадках – кому як повезе.

Подушки двигуна

Джилі Емгранд ЄС7 чутлива до якості використовуваних мастильних матеріалів. При купівлі уживаного авто краще відразу провести їх заміну на нові, якісні. Інакше надалі можна отримати цілий ряд серйозних ушкоджень.

Іноді власники авто відмічають виникнення такої ситуації – автомобіль глухне при включенні кондиціонера. Однією з вірогідних причин стає вихід з ладу датчика дросельної заслінки. Як правило, йдеться про сильне забруднення, і після чищення проблема зникає.

ДПДЗ

Деякі водії відмічають дивну поведінку двигуна у момент перемикання передачі або початку руху. Йдеться про помітне підвищення оборотів. Це пов'язаній з установкою на авто електронній педалі. Таким чином проявляється особливість поведінки силового агрегату при установці електронної педалі.

Головна мета такого підвищення оборотів – зниження викидів в атмосферу. До речі, Джилі Емгранд ЄС7 відповідає вимоги екологічного стандарту Євро- 5.

Іноді виникає ситуація, коли на автомобілі одночасно спалахують лампочки ABS і EBD. Щоб прибрати проблему, необхідно скинути клеми акумулятора. Якщо це не допомогло, то необхідно провести діагностику і скинути помилки або відвідати сервісний центр.

Датчик ABS

Якщо говорити о коробці перемикання передач, те тут також необхідно враховувати місце проведення складання. Різні варіанти по-різному себе показують.

МКПП

Вразливі місця – це приводи. Відомі навіть декілька випадків, коли приводи відпадали прямо на ходу. Краще періодично перевіряти їх стан і при необхідності своєчасно проводити ремонтні роботи.

піввісь

Ще одна проблема, пов'язана з коробкою перемикання – витікання масла. Відповідно, необхідно перевіряти місця, де подібне може статися.

Власники Джилі Емгранд ЄС7 відмічають, що перша, друга і задня передачі включаються досить туго. Проблема характерна практично для усіх авто цієї моделі. Вирішити її можна шляхом заміни трансмісійного масла. Зазвичай після заливки якісного матеріалу передачі починають включатися м'якше.

Трансмісійне масло

Автомобілі з варіатором оснащуються облаштуванням бельгійського складання. Такий варіатор досить надійний і практично не приносить проблем, проте вимагає ретельного відходу. Раз в 40 тис. км пробігу необхідно проводити заміну масла, і тоді особливих складнощів не буде.

Авто з варіатором

За наявності хорошого догляду такий варіатор легко пропрацює і більше 200 тисяч км пробігу, після чого знадобиться проведення якісного обслуговування.

Також зустрічаються ситуації, коли варіатор просто відмовляється їхати. У таких випадках необхідно заглушити двигун, після чого знову завести. Зазвичай це дозволяє розв'язати проблему, інакше доведеться відвідати сервіс або провести самостійний ремонт.

У механічній коробці перемикання передач Джилі Емгранд ЄС7 проводити заміну масла краще кожні 60 тисяч км пробігу. Проте в даному випадку невелика затримка з проведенням робіт не буде такою критичною, як при використанні варіатора.

Авто з МКПП

Одним з вразливих місць автомобіля є підвіска. Вона досить слабо відрегульована ще на етапі виробництва авто. Відразу після придбання транспортного засобу краще відвідати СТО і провести розвал-сходження.

Слабка підвіска

Це дозволить поліпшити керованість автомобілем, а також позитивно позначиться на зносі коліс, які прослужать значно більше.

Авто досить погано переносить нерівності на дорогах. Пов'язано це з установкою досить жорсткої підвіски. При наїзді на лежачого поліцейського або у вибоїну можна спостерігати підвищену вібрацію кузова. В той же час деякі водії скаржаться, що підвіска, навпаки, надмірно м'яка.

Рідний амортизатор Джилі Емгранд ЄС7 має досить обмежений ресурс, тому незабаром знадобиться проведення заміни. Краще вибирати доступні аналоги, термін експлуатації яких буде на порядок вище за оригінали.

Амортизатор

Особливу увагу необхідно звернути на сайлентблоки переднього важеля підвіски. Річ у тому, що вони можуть зміститися. Це не лише позначиться на роботі блоку, але і приведе надалі до необхідності серйозного ремонту, якщо сайлентблок не буде поставлений на місце. Краще вибирати поліуретанові варіанти з великим запасом міцності.

Сайлентблок

Перевезення трьох пасажирів на задніх сидіннях негативно позначається на буфері ходу стискування заднього амортизатора. Вони деформуються, ламаються пластикові пильники. Переглядати підвіску краще кожні 80 тисяч км пробігу.

Є певні претензії і до кузова Джилі Емгранд ЄС7. Зокрема, відзначається дуже тонкий метал, слабке лакофарбне покриття. На кузові досить швидко з'являються сколи і подряпини, які покриваються іржею. Але знову-таки, все залежить від місця складання транспортного засобу.

Кузов може іржавіти

Щоб не виникало проблем з іржею кузова необхідно проводити антикорозійну обробку. Робиться це звичайно раз в 2 роки, але все залежить від умов експлуатації автомобіля.

Бачок омивача має невеликий об'єм, рідина досить швидко закінчується і її необхідно регулярно доливати. Проблема в тому, що сам бачок розташований украй незручно, заливна горловина знаходиться низько.

Заливна горловина бачка омивача

На деяких автомобілях виникає проблема з попаданням води. Йдеться не лише про місце під ногами пасажира, але і про багажник. У багажник вода потрапляє із-за поганого опрацювання зварних швів, в яких залишаються мікротріщини, по яких і потрапляє рідина. Проблема вирішується за допомогою силікону, яким опрацьовуються місця швів.

Салон Джилі Емгранд ЄС7, незважаючи на непоганий вид, оброблений не дуже якісним пластиком. Через це виникає багато шуму і скрипу.

Салон

Електрика автомобіля досить проста, хоча окремі елементи потребують доопрацювання або заміни. Наприклад, досить слабким є лямбда-зонд, датчик абсолютного тиску.

Лямбда-зонд

Власники автомобіля часто вказують на проблеми з каталізатором. Зазвичай цей елемент просто видаляють, замінюючи його звичайною трубою. Це знижує показники екологічності, але дозволяє підвищити експлуатаційні характеристики і позбавитися від ряду проблем.

Каталізатор

Не зайвим буде провести перевірку блоку запобіжників. Бували випадки, коли цей елемент в китайському седані просто плавився.

Блоки запобіжників

Рідний отопитель надмірно слабкий, і усунути цю проблему практично неможливо. Відповідно, в салоні можуть виникати проблеми з холодом в люті морози.

Блоки печі і кондиціонера

Відзначається низький рівень шумоізоляції. Розв'язати проблему можна тільки за допомогою проведення додаткової шумоізоляції, що є не дуже простою і дешевою справою.

На швидкості понад 110 км/год можуть виникнути проблеми з двірниками Джилі Емгранд ЄС7 – вони починають підстрибувати на лобовому склі. Лікується така проблема тільки шляхом проведення заміни деталі.

Можуть бути проблеми з двірниками

В цілому, обидва варіанти двигунів цілком непогані і є поліпшеними копіями силових агрегатів Toyota із вже розв'язаними дитячими проблемами.

Варіатор встановлюється бельгійський, і при правильному догляді за агрегатом особливих проблем з його боку можна не побоюватися. Головне – своєчасно проводити заміну масла і не допускати агресивного водіння.

Якщо розглядати загальне враження, то автомобіль досить надійний, і за наявності своєчасного обслуговування здатний прослужити довго. Із запчастинами особливих проблем не виникає, так що авто заслуговує на увагу широкої публіки.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Слабкі місця Джилі Емгранд ЄС7 1.5, 1.8"

Відгуки: 0




.