⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Одним з популярних в Україні автомобілів китайського походження можна назвати БІД Ф3. Цей седан відрізняється цілком хорошими експлуатаційними характеристиками, а також надійністю.
Проте, як і з іншими автомобілями, в процесі тривалої експлуатації можливе виникнення різних проблем. Наприклад, можна зіткнутися з проблемою, коли двигун не заводиться або виникають складнощі з холостими оборотами.
Проблема у такому разі може ховатися в одному з важливих блоків, які необхідно перевірити. Зокрема, звернути увагу слід на такі елементи:
Важливо швидко знайти причину, по якій двигун автомобіля працює некоректно, і усунути її. Це дозволить експлуатувати авто без проблем.
Проблема проявилася відразу в двох напрямах. Передусім – двигун іноді зовсім не заводився. Стартер крутить, але ось сам силовий агрегат не запускається. Також автомобіль не працював на холостих оборотах – машина просто глохнула і на цьому все.
Варто відмітити, що проявлялися подібні неполадки не регулярно, а ситуативно – іноді все працювало стабільно, іноді виникали ось такі проблеми.
Спочатку були підозри на датчик температури охолоджувальної рідини автомобіля. Проте вентилятор не крутився, датчик на перевірку виявився повністю справним. Про всяк випадок було проведено чищення, але особливого ефекту це не дало.
Крім того, при знятті фішки проводки з цього датчика повинен почати крутитися вентилятор, чого не сталося. Але оскільки перевірка показала, що датчик в нормі, то були продовжені пошуки причин такої роботи двигуна.
Була проведена перевірка дросельної заслінки БІД Ф3. Зокрема, її справність, працездатність ДПДЗ, РХХ. Проте і в цьому випадку все виявилося в порядку. Додатково заслінка була демонтована і промита. Перевірений був і регулювальний гвинт на заслінці.
Після тривалих перевірок було звернено увагу на реле блоку управління двигуном. При дії на нього, коли автомобіль не заводився, проблема могла зникати, хоча відбувалося це не завжди.
Проте проблема опинилася в сусідньому реле – управління вентиляторами. По факту, вони практично ідентичні і мають однаковий номер – HG - 4290. Відмінності в маркіровці є тільки в додатковому цифровому коді – у кінці одного стоїть Z, у кінці іншого – H.
Також є невелика конструктивна відмінність – на одному з реле є додаткова ніжка.
Саме реле вентиляторів БІД Ф3 виявилося неробочим, що додатково підтвердилося при розбиранні. При установці нового реле автомобіль почав заводитися без проблем, з холостими оборотами також проблем немає.
Таким чином, саме реле стало причиною виникнення серйозних проблем. Відповідно, його заміна дозволила усунути проблему.