⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна радіатора пічки Джилі Емганд ЄС7

Для ефективного прогрівання салону в зимовий час одним з найважливіших моментів є стан радіатора печі, його конструкція і матеріал, з якого він виготовлений. Дана запчастина Джилі Емгранд ЄС7 зазвичай стає проблемною після 4-5 років експлуатації автомобіля.

Радіатор печі

Варто відмітити, що радіатор печі виходить з ладу або втрачає ефективність на усіх автомобілях, незалежно від вартості і комплектації. Відносити цю проблему виключно до бюджетних моделей авто не варто.

Радіатор печі включений в малий контур системи охолодження, що дозволяє досить швидко почати прогрівання салону, навіть в перші моменти після запуску двигуна.

При цьому радіатор є хоч і основним елементом прогрівання салону автомобіля, але далеко не єдиним. Для того, щоб радіатор міг виконати свою функцію максимально ефективно важливо враховувати стан таких елементів системи обігріву:

  • Патрубки, по яких до радіатора печі Джилі Емгранд ЄС7 подається нагріта охолоджувальна рідина і відводиться захолола.
  • Вентилятор, який відповідає за нагнітання повітря на радіатор, в якому відбувається нагрів повітряної маси і подальше подання в салон.
  • Трубки повітропроводів, по яких відбувається подання повітря в салон. 
  • Блок клімат-контроля, який відповідає за регуляцію подання повітря в салон – змінюється температура повітря, що подається, і напрям потоку. Робиться це за допомогою зміни потоку подання антифризу або швидкості обертання вентилятора.

Вентилятор печі

По суті, радіатор печі є теплообмінником, що складається з паралельних трубок і пластин. Така конструкція розрахована на збільшення площі зіткнення з повітрям. З обох боків розміщені місткості для антифризу – впускний і випускний бачки, які потрібні для розвороту потоку антифризу.

На Джилі Емгранд ЄС7 використовується дворядний радіатор. Патрубки впускання і випуску антифризу розташовані з одного боку, а бачок – з іншого, саме в нім відбувається розворот потоку рідини.

Дворядний радіатор

Трубки радіатора можуть бути круглими або сплюснутими – конструкція опрацьовується так, щоб забезпечити максимальну тепловіддачу деталі.

На термін експлуатації радіатора печі без додаткового обслуговування і заміни значною мірою впливає матеріал, з якого він виготовлений. Середній термін відсутності проблем складає 5 років, після чого можуть виникнути ті або інші проблеми.

Сьогодні доступний 2 варіанти виготовлення радіаторів отоплювача – мідь і алюміній. Кожен з них має сильні і слабкі сторони, які необхідно враховувати, здійснюючи вибір нової деталі при заміні.

Алюмінієвий радіатор

Мідні радіатори печі Джилі Емгранд ЄС7 мають такі особливості:

  • Висока вартість комплектуючої.
  • Краща тепловіддача порівняно з алюмінієвим.
  • Піддаються ремонту, зокрема – пайці.
  • Стійкі до агресивного хімічного середовища.
  • Є невеликі труднощі в пошуку запчастини і її придбанні.

Алюмінієвий радіатор, у свою чергу, має такі особливості:

  • Мінімальна вартість.
  • Нижча тепловіддача, що компенсується шляхом збільшення кількості пластин.
  • Легко знайти у продажу.
  • Не піддається ремонту і пайці – тільки повна переплавка металу.
  • Зазвичай комплектуються пластиковими бачками, на яких можуть утворюватися тріщини.
  • Хімічні реакції металу, який може окислюватися. Це буде не така серйозна проблема як із звичайним залізом, але навіть невелике окислення знижує показники тепловіддачі. 
  • Використання антифризу низької якості здатне привести до швидкого утворення дір в трубках.

Серед головних причин, по яких можуть виникнути проблеми з ефективністю роботи радіатора печі Джилі Емгранд ЄС7, можна виділити такі:

  • Попадання повітря в систему охолодження в результаті порушення герметичності або неправильно проведеного процесу заміни антифризу. При цьому піч може не гріти зовсім або гріти слабо. 
  • Засмічення радіатора в результаті утворення пробок, їх осаду і накипу, що особливо актуально при використанні низькоякісної охолоджувальної рідини. При використанні води можливо і утворення корозії. Як результат – із заслінок дутиме прохолодне або ледве тепле повітря.
  • Окислення алюмінієвого корпусу, через що знижується площа тепловіддачі, а з часом відбувається розгерметизація системи.
  • Засмічення сотів при попаданні пилу, сміття або жирних речовин на їх поверхню. Знижується тепловіддача, піч гріє помітно слабкіше.

Теча радіатора

Якщо з радіатором печі Джилі Емгранд ЄС7 все гаразд, але салон прогрівається слабо або зовсім не робить цього, то слід перевірити і інші елементи, здібні вплинути на роботу печі. Зокрема, приділяємо увагу таким деталям:

  • Проблеми з термостатом, який може заклинити у відкритому або закритому положенні. Відповідно, піч може працювати добре, але перегріватиметься двигун, чи навпаки – двигун довго прогріватиметься, а піч не грітиме зовсім. 
  • Засмічений салонний фільтр може істотно понизити ефективність роботи печі – його необхідно замінювати хоч би раз на рік.
  • Вийшов з ладу вентилятор печі. Можуть зноситися датчики чи електропроводка. Проблема проявляється незвичними звуками при роботі.
  • Пошкоджений блок управління, через що не враховуються відповідні команди з кнопок і тумблерів.

Блок управління кліматом

Далеко не завжди проблеми в роботі печі пов'язані з радіатором. Проте повністю виключати таку можливість не варто. На проблеми з радіатором отоплювача можуть вказувати такі чинники:

  • Швидке зниження рівня антифризу в розширювальному бачку.
  • Утворення маслянистої калюжі в салоні Джилі Емгранд ЄС7.
  • Поява запаху розігрітого антифризу в салоні.
  • Піч перестає працювати зовсім або функціонує слабо.

Щоб продовжити термін експлуатації радіатора печі слід використати якісний антифриз від перевіреного постачальника, проводити очищення системи охолодження спеціальними засобами і своєчасно відвідувати СТО або здійснювати самостійне обслуговування авто.

Заміна радіатора печі Джилі Емгранд ЄС7 без розбирання торпедо

Однією з переваг цієї моделі автомобіля є те, що провести заміну радіатора печі можна без повного розбирання торпедо, як цей вид ремонту здійснюється на ряду інших авто. Правда, подібний ремонт має деякі нюанси і вимагає певних навичок і інструментів.

Ремонт проводимо без зняття торпедо

Для проведення заміни радіатора виконуємо такі дії:

  • Знімаємо дві пластикові накладки з торпедо в районі ніг водія.

Знімається 2 накладки

  • У підкапотному просторі від'єднуємо патрубки, що йдуть до радіатора печі.

Від'єднуємо патрубки

  • Обрізуємо частину трубок від радіатора.

Обрізуємо частину трубок

  • Верхня була на зворотному поданні антифризу, нижня на поданні.
  • Витягаємо радіатор печі Джилі Емгранд ЄС7 зі свого посадочного місця.

Витягаємо радіатор

  • Готуємо новий радіатор.
  • Він виявився трохи тонший і коротший, ніж оригінал.

Порівнюємо радіатори

  • Обрізуємо трубки на новому радіаторі, залишаючи десь на 2 см більше, ніж залишилося на старому.

Обрізуємо трубки нового радіатора

  • Вставляємо новий радіатор на своє місце.

Ставимо радіатор на місце

  • Старий радіатор розпиляли, помітне сильне засмічення накипом, по консистенції схожої на накип в чайнику.

Старий радіатор засмічений

  • Підключити новий радіатор можна двома способами – приваривши зрізані трубки або розвальцювувавши трубку в місці зрізу і провівши нові патрубки до місця зрізу.
  • Такий патрубок фіксуємо за допомогою хомута, заздалегідь промазавши поверхню під патрубком якісним герметиком.

Підключаємо патрубок до трубки

  • Заливаємо новий антифриз і перевіряємо роботу печі.

Таким чином можна істотно скоротити об'єм робіт, що проводяться, при необхідності заміни радіатора печі Джилі Емгранд ЄС7. Немає необхідності розбирати торпедо, що досить складно і трудомістко.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна радіатора пічки Джилі Емганд ЄС7"

Відгуки: 1


kravan

Отлично!!!




.