⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Тече масло з клапанної кришки БІД Ф3 двигун 1.6 Mitsubishi 4g1. Як усунути течу масла

F3

Одним з вразливих місць в конструкції автомобіля є клапанна кришка, а точніше – прокладка між нею і голівкою блоку циліндрів. При тривалій експлуатації дана запчастина БІД Ф3 втрачає свої робочі характеристики, через що може утворюватися теча масла.

Прокладка клапанної кришки

Прокладка виготовляється із спеціального гумового складу, який здатний зберігати свої робочі характеристики навіть при дії високих температур (включаючи різкі коливання), а також при взаємодії з агресивним середовищем, у тому числі – маслом.

Конструкція клапанної кришки передбачений ряд додаткових елементів:

  • Колодязі свічок, в які вставляються спеціальні сальники.
  • Маслозаливная горловина.
  • Деталі системи вентиляції газів картерів.
  • Різьбові отвори для кріплення клапанної кришки БІД Ф3 до ГБЦ.
  • Інші конструктивні елементи.

Клапанна кришка

Проте незважаючи на використання сучасних технологій і матеріалів, з часом прокладка втрачає свої показники. Зокрема, гума стає твердою, покривається мікротріщинами, які можуть пропускати масло, і надалі стати місцем великої течі.

Зрештою це стає причиною забруднення двигуна автомобіля, який очистити буде важко. Більше того, масла з часом може потрапляти на важливі деталі і блоки і виводити їх з ладу. Також це негативно впливає на стабільність роботи силового агрегату.

Двигун в маслі

Серед причин ушкодження прокладки клапанної кришки можна виділити такі:

  • Природний знос матеріалу, з якого виготовлено прокладка для двигуна БІД Ф3 Mitsubishi 4g1 1.6.
  • Несвоєчасно проведене або некваліфіковане обслуговування, наприклад, неправильний вибір або некоректна установка.
  • Механічна дія. 
  • Вплив агресивного середовища при використанні низькоякісних мастильних матеріалів.
  • Температурна деформація, яка можлива за умови сильного перегрівання двигуна.

Пошкоджена прокладка

Варто відмітити, що заміна прокладки клапанної кришки проводиться в таких випадках:

  • Утворення течі в районі установки деталі – на стику клапанної кришки і ГБЦ.
  • При проведенні ремонту газорозподільного механізму.
  • У момент виконання капітального ремонту двигуна, а також при проведенні заміни його окремих деталей.
  • При здійсненні регламентного технічного обслуговування.

При виборі прокладки клапанної кришки слід віддавати перевагу тільки тим варіантам, які розраховані на конкретну модель авто, в даному випадку БІД Ф3. Інакше є вірогідність помилитися з розмірами і конфігурацією, що зробить використання придбаної прокладки неможливим.

Відповідна прокладки

Проте завжди можна поекспериментувати з варіантами матеріалів, з яких виготовляється деталь. Вони відрізняються за характеристиками і простотою установки, так що слід підбирати відповідний для себе.

Швидка заміна прокладки клапанної кришки БІД Ф3

Для виконання робіт знадобиться набір ключів, невеликий запас часу, а також нова прокладка. Не зайвим буде підготувати спеціальний високотемпературний герметик, який дозволить забезпечити максимальну герметичність при установці нової комплектуючої.

Готуємо авто до виконання робіт

Проблема з прокладкою проявилася дуже характерно – у вигляді маслянистих потьоків по зовнішній частині двигуна. Відповідно, його також доведеться очищати від забруднень, що дозволить при необхідності краще діагностувати його стан і своєчасно виявляти нову течу.

Потьоки масла

Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:

Відкручуємо кріплення троса

  • Після цього трос прибираємо убік, щоб він не заважав подальшому виконанню робіт.

Прибираємо трос убік

Знімаються роз'єми котушок запалення

  • Ключем на 10 відкручуємо кріплення котушок запалення.

Відкручуємо кріплення котушок

  • Знімаємо трубку сапуна і прибираємо її убік, оскільки інакше вона заважатиме.

Знімається трубка сапуна

  • Знімаємо котушки запалення і прибираємо їх.

Знімаються котушки

  • Перевіряємо наявність масла в колодязях свічок. У ідеалі там має бути сухе, бути відсутнім яке-небудь сміття.

Перевіряємо колодязі

  • В даному випадку все добре - ніяких слідів попадання масла в колодязі виявлено не було, що свідчить про ефективну роботу сальників.

Масла в колодязях немає

  • Від'єднуємо усі елементи, які фіксуються на клапанній кришці БІД Ф3.
  • Після чого спочатку трохи послабляємо всі болти, а далі викручуємо їх.

Викручуємо болти клапанної кришки

  • Знімаємо клапанну кришку. Робити це потрібно акуратно, не допускаючи її ударів об тверді поверхні.

Знімається клапанна кришка

  • Перевіряємо стан прокладки – її все-таки краще замінити, для чого стара видаляється з поверхні кришки.

Перевіряємо прокладку

  • Перевіряємо місця контакту з сальниками колодязів свічок – все цілком добре, деформацій або інших проблем немає.

Перевіряємо місця контактів з сальниками

  • Сальники на колодязях свічок трохи зношені, втиснуті, але ще цілком здатні виконувати свою функцію, тому їх заміна проводитися цього разу не буде.

Перевіряємо сальники

  • Ганчіркою ретельно протираємо місця установки нової прокладки клапанної кришки БІД Ф3.

Протираємо поверхні

  • Знежирюємо поверхні, на які встановлюватиметься нова прокладка і наноситися герметик.

Знежирюємо поверхні

  • Встановлюємо прокладку на своє місце в кришці клапанів.

Встановлюємо прокладку в кришку

  • Наносимо рівномірний, не сильно товстий шар герметика на прокладку і даємо йому трохи підсохнути.

Використовуємо якісний герметик

  • З герметиком не варто переборщувати, але і недостатнє його використання також може мати негативні наслідки. Якщо його виявиться трохи більше, чим потрібно – не страшно. У систему мастила надалі він не потрапляє, оскільки затримується масляним фільтром. Проте термін служби такого фільтру може бути істотний зниженим при попаданні значної кількості герметика при надмірному використанні.

Шар герметика

  • Встановлюємо на місце клапанну кришку БІД Ф3.

Встановлюємо клапанну кришку

  • Наживляємо болти, після чого від середини до країв затягуємо їх.

Закручуємо болти

  • Важливо не перетягнути болти, інакше можна зірвати різьблення. Проблема в тому, що голівка блоку циліндрів виготовлена з дюраля, а болти сталеві.
  • Місцями герметик виліз назовні, його краще прибрати до висихання, щоб надалі не виникало зайвих проблем.

Місцями герметик виліз назовні

  • Також герметик був нанесений на сальники колодязів свічок, щоб уникнути надалі попадання масла в них.

Герметик наноситься і на сальники колодязів

  • Далі проводимо зворотне складання, встановлюємо раніше зняті елементи, наприклад, котушки запалення, трос і інше.

Проводимо складання авто

На цьому роботи по заміні прокладки клапанної кришки БІД Ф3 можна вважати завершеними. Особливих проблем при їх виконанні виникнути не повинно, особливо при правильному виборі деталі для заміни. Важливо не допускати перетягування болтів, оскільки це може негативно позначитися на терміні служби прокладки і привести до зриву різьблення.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Тече масло з клапанної кришки БІД Ф3 двигун 1.6 Mitsubishi 4g1. Як усунути течу масла"

Відгуки: 1


Иван

Клапанную крышку может лучше чем то смазать перед установкой прокладки?




.