⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна передніх важелів Чері Тіго, міняємо стойки стабілізатора

Для комфортного подолання нерівностей на дорожньому покритті і хорошої керованості автомобілем важливим є стан усіх елементів підвіски. Зокрема, може йтися про передні важелі, а також стойки стабілізатора.

Передній важіль

Вибираючи запчастини Чері Тіго, необхідно розуміти, що в деяких випадках куди вигідніше буде провести заміну усього переднього важеля у зборі, ніж замінювати окремі елементи, розташовані в нім – сайлентблоки і кульову опору.

На важіль підвіски покладена одна з важливих функцій – забезпечення кріплення підвіски до кузову. Крім того, вони також відповідають за регулювання крену кузова при здійсненні маневрів.

По факту важіль є суцільнолитою металевою деталлю з досить високою жорсткістю. Додатково на комплектуючій є ребра жорсткості, які підвищують значення максимально допустимого навантаження.

Облаштування важеля

На наявність проблем з передніми важелями Чері Тіго можуть вказувати такі чинники:

  • Пробиття підвіски навіть на незначних нерівностях дороги.
  • Автомобіль не дотримується прямолінійного руху, його постійно відводить убік.
  • Значний, частенько нерівномірний знос шин.

При цьому сам важіль може бути ще в цілком хорошому стані, ушкодження отримують окремі елементи кріплення – сайлентблоки або кульова опора. Проте краще провести перевірку усього блоку.

Особливу увагу необхідно приділити сайлентблокам. Якщо своєчасно не замінити резинометалічний шарнір, що вийшов з ладу, то надалі можливі серйозні проблеми і з самим важелем. Зазвичай термін експлуатації складає до 100 тисяч км, але краще періодично проводити візуальний огляд.

Сайлентблок

Не зайвим при обслуговуванні передньої підвіски буде звернути увагу і на стан стойки стабілізатора Чері Тіго. При цьому особливо необхідно перевірити стан її кріплень.

Стойка стабілізатора є частиною стабілізатора поперечної стійкості автомобіля. Цей блок призначений для відвертання розгойдування автомобіля убік, а також для мінімізації крену при маневрах шляхом розподілу зростаючого навантаження.

Стойка стабілізатора

Серед головних причин виходу з ладу стойки стабілізатора можна виділити такі:

  • Агресивна манера водіння з різким стартом і гальмуванням, вхід в повороти на великій швидкості.
  • Низька якість дорожнього покриття, ями, лежачі поліцейські.
  • Низька якість стойок, що купуються - власники авто іноді хочуть заощадити, купуючи деталі невідомих брендів, через що незабаром знову доводиться ремонтувати автомобіль.
  • Відсутність догляду за автомобілем.

На наявність проблем із стойками стабілізатора Чері Тіго можуть вказувати такі чинники:

  • Поява сильного крену автомобіля, що особливо явно проявляється при проходженні повороту.
  • Поява нехарактерних стуків при проїзді нерівностей.
  • Автомобіль не утримує курсову спрямованість, його веде убік.
  • Спостерігається розгойдування кузова при різкому гальмуванні або при повороті.

При обслуговуванні автомобіля необхідно ретельно перевіряти стан важелів і стойок стабілізатора, а також елементів їх кріплення.

Швидка заміна передніх важелів і стойок стабілізатора Чері Тіго

Для проведення необхідних ремонтних робіт знадобиться набір ключів, знімач, монтування, а також запас вільного часу. Здійснити ремонт можна самостійно, але швидше і зручніше робити все буде з помічником.

Готуємо інструменти

За наявності усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Готуємо до установки нові важелі і стойки стабілізаторів.

Готуємо запчастини

  • По факту – була необхідність в заміні сайлентблоков і кульової опори, але купити важіль у зборі з цими елементами виявилося не особливо дорожче, тому було прийнято рішення зробити саме так.
  • Кульова кріпиться на болти, так що якщо проблема тільки в ній, то із заміною особливих проблем не виникне. Але в даному випадку були і інші проблемні ділянки.

Кульова кріпиться болтами

  • Для зняття переднього важеля Чері Тіго досить відкрутити одну гайку і два болти, після чого його можна буде демонтувати.

Необхідно відкрутити болти

  • Щоб зняти стойку стабілізатора досить відкрутити два болти – у нижній і верхній частині деталі.

Відкручується стойка стабілізатора

  • Однією з головних проблем стане вибивання кульової опори з посадочного місця.
  • Знімаємо колесо і відкручуємо болт кріплення кульової опори.

Відкручуємо кульову

  • Кульову вдалося витягнути, використавши монтування, хоча краще застосовувати спеціального знімача при його наявності.

Знімається кульову монтуванням

  • Після зняття кульової відкручуємо 2 болти кріплення переднього важеля.
  • На старому важелі були проблеми з сайлентблоками – гумки повністю відійшли від втулок, через що і виникали складнощі з експлуатацією автомобіля.

Пошкоджений сайлентблок

  • Встановлюємо новий важіль Чері Тіго і закручуємо усі його кріплення.

Ставимо нові важелі

  • Щоб без проблем зняти стару стойку стабілізатора необхідно підвести колесо домкратом.

Домкратом підіймаємо колесо

  • Після цього встановлюємо нову стойку і проводимо зворотне складання.

Проводимо складання

Не зайвим буде після проведення заміни важеля і стойки стабілізатора провести розвал-сходження. Далі можна спокійно експлуатувати автомобіль.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передніх важелів Чері Тіго, міняємо стойки стабілізатора"

Відгуки: 0




.