⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Для ефективної і безпечної роботи двигуна автомобіля важливим є своєчасне охолодження. Забезпечується це системою охолодження, по якій відбувається циркуляція спеціальної рідини, яка і відводить надлишки тепла.
Проте при тривалій експлуатації запчастин Чері Амулет можна зіткнутися з рядом проблем, із-за яких не буде відбувається досить хороше охолодження силового агрегату. Проблеми можуть бути викликані такими чинниками:
Важливо своєчасно виявити і усунути неполадку, яка веде до порушення роботи системи охолодження. Інакше існує вірогідність перегрівання двигуна, після чого його доведеться капітально ремонтувати.
В окремих випадках авто можна експлуатувати, доливаючи періодично охолоджувальну рідину. Проте це вимагає постійних фінансових вкладень і не зовсім раціонально. Надалі можуть виникнути серйозніші проблеми.
При цьому увагу необхідно приділяти не лише основним елементам, наприклад бачку, радіатору і печі, але і простим трубкам, які в окремих випадках також приносять немало клопоту.
Передісторія проблеми така – після установки ГБО з часом почала протікати рідина через кришку розширювального бачка. Проте автомобіль продовжував експлуатуватися.
З часом проблема стала явною і приносила багато незручностей. Довелося вирішувати її, але з цим виникли певні складнощі.
При відвідуванні СТО і огляду було вказано на пробій прокладки ГБЦ. Вирішили провести її заміну. Проте після проведення таких робіт проблема не зникла – антифриз все ще продовжував йти.
Також був встановлений розширювальний бачок з «Десятки» і зворотний клапан, щоб рідина на холостих оборотах не йшла у бачок. Проте навіть такі зміни не дали особливого результату – охолоджувальна рідина все одно йшла.
При заміні прокладки ГБЦ також були проведені роботи по заміні ременя ГРМ і помпи Чері Амулет. Саме у цей момент і вдалося встановити напрям для пошуку проблеми. При заливці нового антифризу рідина практично не йшла з бачка, хоча повинна робити це досить швидко.
Були уважно оглянуті усі трубки і трійники. Зокрема, трійники на піч, помпу і радіатор. Один з них був пошкоджений при установці ГБО – перетягнутий хомутом і не герметичний, через що потрапляло повітря.
Проте для заміни трійника доводиться знімати колектор, повітряний фільтр, генератор.
При цьому виявилося, що забита і металева трубка, що відходить від трійника. Її також доведеться замінювати. Проте для зняття трубки доведеться відкручувати ще і корпус термостата, інакше витягнути її не вийде.
Тільки після заміни цієї трубки на нову вдалося позбавитися від проблеми. Рідина почала нормально йти в систему і циркулювати.
Власне, причиною послужила навіть не трубка A11-1303310BA в системі охолодження Чері Амулет. Проблема в тому, що не був своєчасно замінений заводський антифриз (а робити це краще незабаром після купівлі). Свого часу через це довелося чистити радіатор печі, а цього разу проблема проявилася у вигляді забитої трубки що привело до ряду проблем.
Відгуки: 2
Спасибо полезно
Спасибі