⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Ремонт автоматичної коробки передач Чері Тіго, штовхається коробка. Чищення гідрофера

Зазвичай автоматична коробка перемикання передач на Чері Тіго не приносить власникам автомобіля особливих проблем. Принаймні в перші 100 тисяч км пробігу. Проте з часом окремі запчастини Чері Тіго можуть вийти з ладу і їх доведеться замінити.

АКПП

Ще однією причиною виникнення проблем в роботі АКПП може стати залишена деталь усередині при проведенні обслуговування. Така забудькуватість в окремих випадках може привести до необхідності виконання капітального ремонту.

Проте в деяких випадках обходиться досить простим ремонтом, який займає трохи часу.

Серед ознак проблем з АКПП Чері Тіго можна виділити сіпання, яке з часом починає посилюватися. Зазвичай це вказує на те, що виникли проблеми в роботі гідроблоку. Краще у такому разі не чекати того моменту, коли ривки стануть надмірно сильними, інакше ремонт обійдеться дорого.

Також на проблеми з АКПП можуть вказувати складнощі з перемиканням режимів. У такому разі єдиним варіантом буде перевезення авто на евакуаторові до місця ремонту. Проте це запущений випадок з множиною варіантів ушкоджень важливих елементів коробки.

У даному ж випадку йдеться про ривки, і вірогідним джерелом проблем є саме гідроблок.

Усуваємо поштовхи АКПП Чері Тіго – рятуємо гідроблок

Проблеми проявилися характерно – у вигляді поштовхів, які почали ставати досить сильними і помітними. При цьому АКПП вилітає в аварійний режим, що помітно ускладнює процес експлуатації автомобіля.

З'явилися ривки при перемиканні

Було прийнято рішення провести ремонт, тим більше що в даному випадку не потрібно навіть проведення зняття АКПП з автомобіля. Проводити ремонт краще в гаражі з оглядовою ямою. Це дозволить без проблем відкрутити усі необхідні елементи і легко виконати інші роботи.

Працювати краще з ями

Необхідно підготувати набір інструментів і запас масла для коробки перемикання передач. За наявності усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Відкручуємо захист днища автомобіля, якщо така встановлена.

Відкручуємо захист днища

  • Знаходимо місце установки гідроблоку на АКПП Чері Тіго.

Знаходимо гідроблок

  • Відкручуємо зливну пробку і зливаємо масло з коробки.

Зливаємо масло з пробки

  • За допомогою спеціального ключа викручуємо болт із зливної горловини і додатково зливаємо залишки масла з АКПП.

Зливаємо залишки масла з болта

  • Відкручуємо кришку блоку гідроблоку.

Відкручуємо кришку гідроблоку

  • Акуратно знімаємо кришку щоб не пошкодити важливі деталі.
  • На кришці встановлені спеціальні магніти, які призначені для збору металевого сміття, яке може утворюватися при експлуатації коробки перемикання передач.

Магніти на кришці

  • На одному з магнітів виявився болт, якого явно там бути не повинно було. Він відкрутився, що зрештою і привело до появи проблем з АКПП.

Болт на магніті

  • Відкручуємо 6 болтів, якими фіксується гідроблок – по 3 з кожного боку деталі.

Відкручуємо гідроблок

  • Один з болтів саме з гідроблоку Чері Тіго відкрутився і потрапив в картер – це він був на магніті.

Болт з гідроблоку відкрутився

  • Ще декілька болтів не було нормально закручено, що також негативно позначалося на роботі блоку. Такого краще не допускати і при обслуговуванні АКПП ретельно перевіряти стан усіх деталей і підтягувати усі болти до нормальної фіксації.

Частина болтів погано закручені

  • Відповідно, гідроблок не міг створити нормальний тиск, через що і відбувалося смикання коробки при перемиканні передач.
  • Розбираємо гідроблок, що необхідно для проведення миття і чищення деталі.

Розбираємо гідроблок

  • Для промивання поверхонь від забруднень використовуємо гас або спеціальні чистячі засоби.

Для промивання використовуємо гас

  • Усередині гідроблоку виявилося досить брудно, є присутніми дрібні абразивні частинки, що може негативно позначитися на терміні експлуатації деталі.

Гідроблок брудний

  • Знаходимо фільтр в гідроблоці Чері Тіго, який повинен очищати масло, що подається, від будь-яких забруднень.

Знаходимо фільтр

  • Проте виявилось, що він трохи зламаний, через що свою функцію він нормально не виконував.

Фільтр пошкоджений

  • На магнітах зібралося досить багато дрібної металевої стружки, що підтверджує необхідність проведення заміни масла в коробці.

Металева стружка на магніті

  • Встановлюємо на місце гідроблок.

Встановлюємо гідроблок

Знімається повітряний фільтр

  • Знаходимо пробку і відкручуємо її.

Відкручуємо заливну пробку

  • Заливаємо до максимуму нове масло.

Заливаємо нове масло

  • Чекаємо доки із зливної горловини не почне витікати масло, після чого закручуємо пробку.

Закручуємо зливну пробку

  • Додаємо нове масло до необхідного рівня.
  • Закручуємо пробку і проводимо зворотне складання автомобіля.
  • Запускаємо двигун Чері Тіго і прогріваємо коробку до робочої температури, після чого перевіряємо як відбувається перемикання в різних режимах.

Прогріваємо АКПП

  • Після цього перевіряємо роботу коробки вже в процесі їзди. При перемиканні не повинно бути сторонніх звуків або ривків.

Перевіряємо роботу АКПП в русі

Таким чином вдалося досить швидко усунути проблему з ривками при перемиканні передач на автоматичній коробці. Важливо стежити, щоб при обслуговуванні усередині не залишалося сторонніх предметів і все було хорошого закручено.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт автоматичної коробки передач Чері Тіго, штовхається коробка. Чищення гідрофера"

Відгуки: 0




.