⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
В процесі експлуатації автомобіля Чері Амулет можна зіткнутися з досить серйозною проблемою – утворення тріщини на голівці блоку циліндрів. При виявленні подібного чинника експлуатацію автомобіля слід негайно припинити.
Якщо ж це своєчасно не зробити, то зрештою доведеться повністю ремонтувати увесь силовий агрегат. Із-за витікання масла, порушення герметичності голівки, її терморегуляції, серйозні ушкодження швидше за все отримають більшість деталей двигуна.
У такому разі доведеться придбавати велику кількість запчастин і проводити повноцінний капітальний ремонт двигуна з його повним розбиранням. Інакше відновити працездатність силового агрегату просто не вийде.
Саму ГБЦ в даному випадку також доведеться замінити, оскільки відновленню за наявності тріщини вона не підлягає. Ось тут і варто замислитися над тим, чи використати оригінал або поставити на автомобіль аналог. В даному випадку відмінним варіантом стане ГБЦ з Форд Ескорт.
У конструкції двигуна Ford і Chery Amulet є певні відмінності, які не дозволять швидко провести заміну потрібних деталей. Слід заздалегідь провести ряд доробок і переробок, після чого автомобіль можна буде експлуатувати.
Зокрема, відрізняються поршні. У Форд вони плоскі, з невеликими виїмками, призначеними під клапана. Це краще, ніж на рідному моторі Чері Амулет. Таким чином, клапана не гнутимуться у разі обриву ременя ГРМ, а значить серйозний ремонт у такому разі не знадобиться.
Але на фордовском блоці циліндрів немає спеціального кріплення під відлив. По-хорошому воно має бути, але по факту немає. Можна доробити самостійно або просто залишити так, все повинно працювати стабільно.
Збоку розташована помпа, з нею особливих проблем немає. Правда, доведеться замінити один з штуцерів, який призначені для підключення патрубка радіатора.
Є невеликі відмінності і в кошику зчеплення. Бракує деяких отворів на варіанті від Ford. Але і цю ситуацію можна виправити самостійно, маючи мінімальні навички і необхідний інструмент.
Також відмінності є і в конструкції голівки блоку циліндрів. Зокрема, необхідно в деяких місця прибрати зайві кути. Вони заважають вільному ходу клапанів. Зробити це можна за допомогою невеликої фрези.
Також на ГБЦ Форд Ескорт не вистачає отвору, який є на ГБЦ Чері Амулет. Призначено воно для кріплення генератора.
На старій ГБЦ утворилася тріщина під розподільним валом. Ділянка ушкодження досить велика – близько 10 см. При цьому не залишилася незрозумілою причина утворення тріщини, оскільки ніякої механічної дії на ГБЦ не було.
Уважно необхідно підходити і до вибору прокладок голівки блоку циліндрів. В даному випадку також краще віддавати перевагу аналогам. При цьому можна підібрати варіант від того ж Форд Ескорт. Таке прокладення прослужить куди довше, не буде течі або попадання антифризу в масло.
Звичайно, коштує вона дорожче, але і проблем надалі буде менше.
Таким чином установка ГБЦ і самого блоку циліндрів з Форд Ескорт на Чері Амулет цілком можлива. Знадобляться незначні доопрацювання, але у більшості випадків все можна зробити самостійно, особливо якщо є необхідні інструменти.
Надалі це дозволить істотно економити засоби на обслуговуванні автомобіля, оскільки якість встановлених запчастин буде помітно вища. Відповідно, ремонт проводиться рідше, що, окрім іншого, дозволить економити ще і час.