⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
При експлуатації автомобіля необхідно звертати увагу на усі важливі аспекти. Зокрема, необхідно ретельно стежити за температурою двигуна і не допускати його перегрівання.
Інакше вірогідним буде потрібна заміна запчастин на Чері Амулет А11 та дорогий ремонт.
Одним з чинників безпечної їзди є робота системи охолодження авто. За це відповідає ряд пристроїв, одним з яких є вентилятор охолодження A15 - 1308010 - Chery.
Важливо, щоб на Чері Амулет він включався своєчасно і забезпечував достатнє додаткове обдування радіатора.
В той же час слід розуміти, що на включення вентилятора впливає цілий ряд чинників.
Це і робота датчика температури охолоджувальної рідини, і стан пробки розширювального бачка, клапана скидання зайвого тиску і інше. Іноді проблема в роботі може бути пов'язана навіть з банальним запобіжником.
Якщо з певних причин не відбувається включення вентилятора, то необхідно ретельно перевірити усі можливі місця поломок.
При необхідності купуються запчастини і міняються, зокрема, це можуть бути датчики або окремі блоки, наприклад, розширювальний бачок.
Виникло відразу декілька серйозних проблем. Ключова з них полягала в тому, що антифриз вже починав кипіти двигун перегріватися, але вентилятор при цьому не запускався.
Доводилося зупинятися і чекати охолодження двигуна, який потім по новій швидко нагрівався.
Також виникла проблема з одним з патрубків, а якщо бути точніше – з паровідвідним. Його просто розірвало.
При цьому нижній отвір на розширювальному бачку був заглушений.
Робити цього категорично не можна, оскільки там встановленний клапан скидання зайвого тиску і його вирівнювання. Можливо, саме це і послужило причиною частини проявлених проблем.
Спершу було прийнято рішення провести виміри тиску, при якому спрацьовує клапан в розширювальному бачку.
Для цього був підключений манометр до патрубка. Нормальне значення відкриття клапана складає 1.4 кг/см2.
Проте в реальності виявилось, що значення складає всього 0.7 кг/см2. При цьому рідина у бачку вже кипить і вибризкується назовні через клапан. Подібного явно не повинно відбуватися.
При цьому на приладовій панелі Чері Амулет помітно, що температура двигуна досягає червоної зони. І це після невеликого часу після запуску.
Щоб прискорити процес скидання температури довелося включити піч. Таким чином істотно скорочується час охолодження рідини.
При цьому роздуло один з патрубків системи охолодження. Це надалі теж відгукнеться серйозними проблемами, особливо у разі його розриву.
Було прийнято рішення замінити повністю розширювальний бачок. Проте ця процедура не дала особливого ефекту, оскільки при закипанні рідини вентилятор так і не почав роботу. Але вдалося розв'язати проблему з передчасним відкриттям клапана.
Після цього була проведена комп'ютерна діагностика автомобіля. Ніяких помилок в роботі систем не було виявлено.
Але в той же час, при закипаючому антифризі, датчик температури охолоджувальної рідини передавав на ЕБУ інформацію про те, що температура всього 30 градусів.
Відповідно, проблема опинилася у бракованому датчику температури охолоджувальної рідини Чері Амулет.
Виміри опору на нім показали несправність, через те, що датчик не показував достовірні дані ЕБУ і не віддавав команду на включення вентилятора.
Була проведена заміна датчика температури охолоджувальної рідини. Заздалегідь була проведена його перевірка при різних температурних режимах, щоб переконатися в нормальному функціонуванні.
Це дозволило розв'язати проблему з включенням вентиляторів. Тепер вони запускаються автоматично досягши відповідної температури.
Важливо вибирати якісні запчастини при проведенні ремонту автомобіля. Навіть невелика деталь надалі може істотно вплинути на роботу цілого ряду блоків і вузлів
Відгуки: 0