При обслуговуванні ходової частини Джилі СК нерідко виникає необхідність в проведенні зняття переднього амортизатора 1400518180. В окремих випадках, коли проводиться обслуговування самого амортизатора, то проводиться і його подальше розбирання.
Зокрема, при необхідності з амортизатора знімається пружина, опорний підшипник, пильники.
При цьому важливо розуміти, що в деяких випадках може проводитися заміна самого амортизатора без інших елементів (переставляються із старого), або навпаки – замінюватися окремі елементи.
Далеко не завжди є необхідність проводити заміну усього блоку у зборі – частіше міняються окремі запчастини Джилі СК або СК 2.
Виконуючи роботи по проведенню демонтажу амортизатора і його розбиранню, необхідно дотримуватися послідовності дій, а також не забувати про безпеку.
Інакше можуть виникнути складнощі зі зняттям блоку з авто і отримання серйозних травм, наприклад, при «пострілі» пружини.
Зняття і розбирання переднього амортизатора Джилі СК в домашніх умовах
Для виконання подібних робіт знадобиться набір ключів, а також спеціальні стягування для пружин. Не зайвим буде підготувати WD-40 або його аналог – їх використання дозволить спростити процес відкручування болтів.
За наявності необхідних інструментів і запчастин виконуємо такі дії:
- Відкручуємо 4 болти кріплення амортизатора в районі склянки (у підкапотному просторі).
- Відключаємо проводку датчика ABS за наявності антиблокувальної системи на конкретному автомобілі.
- Від'єднуємо гальмівний шланг, оскільки він заважатиме проведення робіт по зняттю амортизатора Джилі СК.
- Для цього досить зняти невелику фіксувальну скобу, після чого шланг можна буде прибрати убік.
- У даному, конкретному випадку, довелося додатково прибирати у бік гальмівний супорт, для чого один болт відкручений, а другий послаблений.
- Після чого відкручуємо нижні кріплення амортизаційної стойки автомобіля і витягаємо амортизатор.
- Для легшого відкручування болти заздалегідь обробляємо WD- 40 або аналогами.
- На старому амортизаторі пружина у хорошому стані і мінятися не буде.
- Проте пластикові пильники, які були встановлені раніше, вимагають заміни, як і сама стойка амортизатора.
- Важливо на самому початку робіт не забути відкрутити гайку, якою фіксується опорний підшипник на амортизаторі Джилі СК.
- Якщо цього не зробити на встановленому амортизаторі, то надалі можуть виникнути проблеми – пружина створює великий тиск і заважатиме зробити це. Та і зафіксувати нормально амортизатор буде проблематично.
- При цьому не варто відкручувати цю гайку до кінця до того моменту, поки пружина не буде надійно зафіксована стягуваннями, інакше може стрельнути.
- Стягуємо пружину і фіксуємо її за допомогою стягувань. Важливо використати 2 стягування – з різних сторін, що дозволить забезпечити надійний захист від пострілу пружини.
- Після цього відкручуємо до кінця верхню гайку на амортизаторі Джилі СК.
- Далі знімаємо опору і пружину із стойки амортизатора.
- Виявилось, що відбійник був встановлений неправильно і бив по опорі.
- Миємо і чистимо усі деталі, які встановлюватимуться на нову стойку.
Важливо запам'ятати порядок складання, щоб надалі не виникла необхідність в проведенні повторних робіт із-за неправильно встановленої деталі.
Помилки при складанні нового амортизатора можуть привести до некоректної роботи блоку і істотного скорочення терміну його служби.
В цілому роботи займають трохи часу і не вимагають особливих навичок в здійсненні ремонту автомобіля.