⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Джилі СК заміна ременя ГРМ і помпи. Міняємо сальники розподілвала і колінвала

CK

При проведенні комплексного обслуговування автомобіля Джилі СК може проводитися заміна відразу декількох важливих блоків або запчастин.

Зокрема, при необхідності проведення заміни ременя газорозподільного механізму слід звернув увага на стан помпи, а також сальників на розподільному і колінчатому валах.

Підготовка авто до ремонту

За наявності ознак зносу цих деталей краще поєднати заміну ременя ГРМ із заміною і вищезгаданих комплектуючих. Це позбавить від необхідності в осяжному майбутньому проводити повторно серйозний ремонт.

Заміна ременя ГРМ, помпи і сальників розподілвалу і колінвала на Джилі СК – просто і швидко

Спершу необхідно підготувати нові запчастини – ремінь ГРМ, помпу і сальники. Також знадобиться новий натяжний ролик ременя газорозподільного механізму – його також краще міняти.

Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Відключаємо клему акумулятора.

Знімається клема акумулятора

Потрібно зняти корпус повітряного фільтру

  • Для цього заздалегідь знімаємо хомут повітропроводу.

Послабляємо хомут повітропроводу

  • Також від'єднуємо трубку відведення картерних газів.

Відключаємо трубку відведення картерних газів

Відкручуємо корпус фільтру

Знімаються високовольтні дроти зі свічок

Прибираємо джгут дротів убік

  • Відкручуємо 4 гайки, якими кріпиться клапанна кришка Джилі СК.

Відкручуємо клапанну кришку

  • Знімаємо клапанну кришку.
  • За допомогою домкрата і деревяного бруска вивішуємо двигун.

Вивішуємо двигун

  • Викручуємо 2 болти і 3 гайки кріплення опори двигуна.

Відкручуємо опору двигуна

  • Поки ремені знаходяться в натягнутому положенні відпускаємо болти кріплення шківа помпи, оскільки надалі зробити це буде складно.

Відпускаємо болт кріплення шківа помпи

Відпускаємо болт кріплення генератора

  • За допомогою голівки на 12 викручуємо болт натянувача генератора.

Викручуємо болт натягувача генератора

  • Після цього можна зняти ремінь генератора.

Знімається ремінь генератора

  • Відпускаємо гайку кріплення натягувача ременя компресора кондиціонера.

Відпускаємо натягувач ременя компресора кондиціонера

  • Знімаємо ремінь компресора кондиціонер.

Знімається ремінь компресора кондиціонера

  • Відпускаємо болт кріплення насоса гідропідсилювача і знімаємо ремінь ГУР Джилі СК.

Знімається ремінь ГУР

  • Включаємо 5 передачу і фіксуємо в затиснутому положенні педаль гальма.
  • Зриваємо болт кріплення шківа колінчастого валу.

Зриваємо болт шківа колінвала

  • Максимально підіймаємо двигун вгору, при цьому уважно стежимо за шлангом гідропідсилювача – він може зірватися, після чого рідина з бачка витече.

Максимально підіймаємо двигун вгору

  • Упираємо лом в торець колінвала і відсовуємо двигун від лонжерона.

Відсовуємо двигун ломом

  • Після чого можна відкрутити і зняти шків помпи.

Знімається шків помпи

  • Провертаємо болт кріплення колінчастого валу доки мітка К на шківі розподілвалу не співпаде з міткою на бугелі.

Виставляємо розподілвал по мітці К

  • Також повинна співпасти мітка на шестерні колінчастого валу і точка на масляному насосі.

Перевіряємо мітку колінвала

  • Викручуємо болт кріплення натяжного ролика і знімаємо його разом з пружиною.

Знімається натяжний ролик ГРМ

  • Після чого можна зняти ремінь ГРМ Джилі СК.

Знімається ремінь ГРМ

  • Знімаємо корпус щупа.

Знімається корпус щупа

  • Помпа кріпиться трьома болтами під ключ на 12.

Відкручуємо болти кріплення помпи

  • Перед зняттям помпи необхідно закрити отвір щупа, щоб уникнути можливого попадання антифризу в піддон.
  • Знімаємо помпу.

Знімається помпа

Знімається стара прокладка

  • Після чого очищаємо усі поверхні від бруду, а також продуваємо повітрям.

Чистимо поверхні від бруду

  • Фіксуємо шестерню розподільного валу.

Фіксуємо шестерню розподілвалу

  • Викручуємо болт шестерні розподілвалу.

Викручуємо болт кріплення шестерні

  • Плоскою викруткою витягаємо сальник розподілвалу.

Витягаємо старий сальник

  • Очищаємо поверхню від залишків старого масла.
  • Змащуємо робочу кромку нового сальника чистим маслом.

Змащуємо новий сальник

  • Встановлюємо новий сальник розподілвалу Джилі СК на місце.

Ставимо на місце сальник

  • Так само проводиться і заміна колінчастого валу.
  • Встановлюємо нову прокладку під помпу.

Встановлюємо нову прокладку помпи

  • Встановлюємо на місце помпу, підключаємо патрубок і затягуємо хомут.

Встановлюємо помпу

  • Ставимо і прикручуємо шестерню розподільного валу.

Встановлюємо шестерню розподілвалу

  • При цьому важливо не переплутати і встановити шестерню правильно, орієнтуючись на мітку.
  • Одягаємо пружину на новий натяжний ролик і встановлюємо його на місце.

Встановлюємо натяжний ролик ГРМ

  • Перевіряємо відповідність міток на шківах.

Перевіряємо мітки

  • Розгортаємо ремінь написами до себе і надіваємо його на шківи.

Встановлюємо новий ремінь

  • Провертаємо шків колінчастого валу кілька разів і перевіряємо відповідність міток.

Перевіряємо мітки повторно

  • Проводимо зворотне складання автомобіля.

Таким чином можна досить швидко і без особливих проблем провести заміну помпи, ременя ГРМ, сальників колінчатого і розподільного валів Джилі СК в домашніх умовах.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Джилі СК заміна ременя ГРМ і помпи. Міняємо сальники розподілвала і колінвала"

Відгуки: 0




.