⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Як замінити радіатор пічки Джилі МК Крос

Радіатор пічки Джилі МК Крос забезпечує підігрів повітря, що йде на обігрів салону. В разі його поломки водієві і пасажирам в холодну пору року буде некомфортно.

Радіатор пічки Джилі МК Крос

При цьому саме цей вузол є одним з найбільш уразливих.

Відповідно, за його станом потрібно ретельно стежити.

Причинами поломки радіатора грубки Джилі МК Крос можуть бути такі фактори:

  • Засмічення радіатора сміттям.
  • Поява дірок в результаті корозії або механічних ушкоджень.
  • Несвоєчасне поповнення витратних матеріалів.
  • Природний знос деталей.

Незалежно від причин пошкодження, пічка Джилі МК Крос перестає повноцінно виконувати свої функції. Відповідно, в салоні стане холодно.

На поломки в системі обігріву можуть вказувати такі фактори:

  • Патьоки рідини з системи обігріву, які можна спостерігати біля ніг водія і переднього пасажира.
  • Пічка не включається або не гріє в достатній мірі навіть на повній потужності.
  • Відчувається нехарактерний запах.

Також можуть проявлятися і інші проблеми.

При виявленні несправності в пічці Джилі МК Крос їх необхідно максимально швидко усунути.

Провести ремонт можна навіть самостійно, що дозволить заощадити.

Замінюємо радіатор пічки Джилі МК Крос самостійно – поетапне виконання робіт

Для проведення самостійної заміни радіатора пічки Джилі МК Крос доведеться провести цілий ряд дій.

Необхідно заздалегідь підготувати набір інструментів, а також запасні запчастини, які будуть потрібні при проведенні робіт.

Коли все буде підготовлено, можна приступати до заміни:

  • Знімаємо торпеду Джилі МК Крос.

Знімаємо торпеду Джилі МК Крос

  • Переважно деталі кріпляться на засувках і гвинтах.
  • Доведеться зняти ось цю штуку.

Доведеться зняти ось цю штуку

  • За нею розташовуються додаткові кріплення.

За нею розташовуються додаткові кріплення

  • Верхня накладка є окремою частиною.

Верхня накладка є окремою частиною

  • Ось так виглядають її кріплення.

Ось так виглядають її кріплення

  • Магнітофон також доведеться знімати.

Магнітофон також доведеться знімати

  • Не забудьте ось тут відкрутити саморіз.

Не забудьте ось тут відкрутити гвинт

  • Відкручуємо усі кріплення з верхньої панелі Джилі МК Крос.

Відкручуємо усі кріплення з верхньої панелі Джилі МК Крос

  • Знімаємо магнітофон.

Знімаємо магнітофон

Відключаємо проводку, що йде до нього

  • Знімаємо бічній пластик.

Знімаємо бічній пластик

  • Він фіксується на таких фіксаторах, що значно ускладнює зняття.

Він фіксується на таких фіксаторах, що значно ускладнює зняття

  • Ось тут ось в куті знаходиться ще одна точка кріплення, яку необхідно знімати.

Ось тут ось в куті знаходиться ще одна точка кріплення, яку необхідно знімати

  • Починаємо знімати верхню пластикову панель Джилі МК Крос.

Починаємо знімати верхню пластикову панель Джилі МК Крос

  • З водійської сторони також знімаємо бічну пластикову обшивку.

З водійської сторони також знімаємо бічну пластикову обшивку

  • Вона тримається жорстко і знімається разом з кліпсами.
  • Тут в кутку також знаходиться елемент кріплення передньої верхньої пластикової панелі.

Тут в кутку також знаходиться елемент кріплення передньої верхньої пластикової панелі

  • Піддягаємо ліву сторону, після чого вона починає від'єднуватися.

Піддягаємо ліву сторону, після чого вона починає від'єднуватися

  • В подушці безпеки також є кріплення.

подушці безпеки також є кріплення

  • Щоб його відкрутити, треба зняти саму подушку.

Щоб його відкрутити, треба зняти саму подушку

  • А для цього необхідно відкрутити болт, фіксуючий кишеню подушки безпеки Джилі МК Крос.
  • Щоб дістатися до нього, знімаємо бардачок.

Щоб дістатися до нього, знімаємо бардачок

  • Для цього достатньо сильно потягнути його на себе.

Для цього достатньо сильно потягнути його на себе

  • В комірці для бардачка можна побачити таку картину.

У комірці для бардачка можна побачити таку картину

  • А ось і болтик, який необхідно відкрутити.

А ось і болтик, який необхідно відкрутити

  • Ось можна побачити цифри мотора опалення.

Ось можна побачити цифри мотора опалення

  • І фільтр для салону Джилі МК Крос.

І фільтр салону Джилі МК Крос

  • Можна заодно змінити і його.
  • Ось тут ось натискаєте і фільтр знімається.

Ось тут ось натискаєте і фільтр знімається

  • Клеми акумулятора були відключені.
  • Тепер необхідно зняти роз'єм ось цей, з піропатрона.

Тепер необхідно зняти роз'єм ось цей, з пиропатрона

  • Тягнемо на себе ось такий фіксатор.

Тягнемо на себе ось такий фіксатор

  • І тільки після цього знімаємо сам роз'єм.

І тільки після цього знімаємо сам роз'єм

  • Знімаємо верхню частину торпеди.

Знімаємо верхню частину торпеди

  • Треба буде зняти центральний повітропровід Джилі МК Крос.

Треба буде зняти центральний повітропровід Джилі МК Крос

  • Він фіксується на спеціальних засувках.
  • Ось так вони виглядають.

Ось так вони виглядають.

  • Пальцями їх до скла продавлюєте, і вони виходять.

Пальцями їх до скла продавлюєте, і вони виходять

  • Сам радіатор кріпиться як і на більшості інших авто.

Сам радіатор кріпиться як і на більшості інших авто

  • Ось цим ось саморізом.

Ось цим ось саморізом

  • Знімаємо кріплення радіатора Джилі МК Крос.

Знімаємо кріплення радіатора Джилі МК Крос

Патрубки досить довгі, ще й рассоединяются

  • Відповідно, обігрівач просто так вгору дістати не вийде, йому будуть заважати інші деталі.
  • А значить доведеться знімати практично всі.

А значить доведеться знімати практично всі

  • Для початку знімемо ось ці кожуха.

Для початку знімемо ось ці кожуха

  • Ось так ось розташовані два болта, по одному з кожної сторони.

Ось так от розташовані два болта, по одному з кожної сторони

  • І знизу розташований ще один болт.

І знизу розташований ще один болт

  • Після цього зніметься кожух.
  • Це необхідно для того, щоб відкрутити ось ці три болти з Джилі МК Крос.

Це необхідно для того, щоб відкрутити ось ці три болти з Джилі МК Крос

Вони тримають рульову колонку

  • Фіксуючи її до опорної труби.

Фіксуючи її до опорної трубі

  • Після цього відкручуємо ось ці три болти.

Після цього відкручуємо ось ці три болти

  • Ними фіксується безпосередньо опорна труба.

Ними фіксується безпосередньо опорна труба

  • Ось тут ось розташований ще один фіксуючий болт.

Ось тут ось розташований ще один фіксуючий болт

  • Також треба відкрутити і ось цей болт.

Також треба відкрутити і ось цей болт

  • І в протилежному кінці опорної труби ще два болта.

І в протилежному кінці опорної труби ще два болта

  • Після цього опорна труба Джилі МК Крос повинна відійти в сторону.

Після цього опорна труба Джилі МК Крос повинна відійти в сторону

  • Це дозволить відкрутити ось такі кріплення нагрівника.

Це дозволить відкрутити ось такі кріплення нагрівника

  • Також відкручуємо ось ці болти.

Також відкручуємо ось ці болти

  • Після цього опалювач має відійти в сторону.
  • Це дозволить його трохи нахилити і витягти.

Це дозволить його трохи нахилити і витягти

  • Довелося піднімати і поріг.

Довелося піднімати і поріг

  • Він фіксується на пластикових кліпсах.

Він фіксується на пластикові кліпси

  • І відкручуємо ось тут прихований болт.

І відкручуємо ось тут прихований болт

  • Такий же прихований болт знаходиться і на другій стороні, його також треба відкрутити.

Такий же прихований болт знаходиться і на другій стороні, його також треба відкрутити

  • І ось тут от необхідно відкрутити гвинт.

І ось тут от необхідно відкрутити гвинт

  • Також знімаємо з Джилі МК Крос ось цю панель.

Також знімаємо з Джилі МК Крос ось цю панель

  • Вона також кріпиться на пластикових засувках, достатньо трохи піддіти.

Вона також кріпиться на пластикових засувках, достатньо трохи підчепити

  • Не забуваємо відключити тросики, кнопки управління і контакт печі.

Не забуваємо відключити троси, кнопки управління і контакт грубки

  • Також необхідно зняти кишеньку, розташовану між водієм і пасажиром.

Також необхідно зняти кишеньку, розташований між водієм і пасажиром

  • Він також кріпиться за допомогою ось таких от засувок.

Він також кріпиться за допомогою ось таких от засувок

  • Центральну консоль Джилі МК Крос також необхідно зняти.

Центральну консоль Джилі МК Крос також необхідно зняти

  • Знімаємо ось це.

Знімаємо ось це

  • І витягаємо піддон.

І витягаємо піддон

  • Після відкручування центральної консолі залишки передньої торпеди самостійно просіли під своєю вагою.

Після відкручування центральній консолі залишки передній торпеди самостійно просіли під своєю вагою

  • Тепер у нас є доступ до точок кріплення нагрівника.

Тепер у нас є доступ до точок кріплення нагрівника

  • Також ось тут один фіксатор.

Також ось тут один фіксатор

  • І кілька штук знаходяться знизу.

І кілька штук знаходяться знизу

  • Ось тут ще одна точка кріплення.

Ось тут ще одна точка кріплення

  • Відкрутити всі болти, що фіксують опалювач Джилі МК Крос.
  • Правда, довелося ось тут відкрутити ще 2 саморізи.

Правда, довелося ось тут відкрутити ще 2 саморізи

  • Тепер витягуємо всю цю конструкцію.

Тепер витягуємо всю цю конструкцію

  • Тут, виявляється, стоїть ще випарник кондиціонера.

Тут, виявляється, варто ще випарник кондиціонера

  • Доведеться дивитися під капотом.

Доведеться дивитися під капотом

  • Тут ситуація виявилася важкою.
  • Крім досить дивного квадрата виникла ще одна складність.

Крім досить дивного квадрата виникла ще одна складність

  • Розташований впритул ТРВ (терморегулюючий вентиль) Джилі МК Крос, пошкоджувати який вкрай небажано.
  • З метою економії часу і грошей довелося шукати інше рішення.
  • Довелося розрізати шумоізоляцію.

Довелося розрізати шумоізоляцію

  • Це дозволило збільшити простір для доступу до опалювача.

Це дозволило збільшити простір для доступу до опалювача

  • Ось так піднімаємо всю установку.

Ось так піднімаємо всю установку

  • І при цьому тягнемо на себе.
  • Трубочки можна трохи погнути, це не страшно й поправно.

Трубочки можна трохи погнути, це не страшно і поправимо

  • Ось наш новий обігрівач.

Ось наш новий обігрівач

  • Ось наші радіатори для Джилі МК Крос – старий і новий.

Ось наші радіатори для Джилі МК Крос – старий і новий

  • В старому радіаторі щось булькає і він забитий.
  • Знімаємо з нього ось цю гумку.

Знімаємо з нього ось цю гумку

  • При витяганні старого радіатора будьте обережні, скло поруч, якщо не вийде все втримати, його можна розбити.
  • Встановлюємо новий радіатор.

Встановлюємо новий радіатор

  • Радіатор встановлений на місце.
  • Встановлюємо після пічку Джилі МК Крос.
  • Під капотом помітні нові трубки, на які одягаємо гумову прокладку.

Під капотом помітні нові трубки, на які одягаємо гумову прокладку

Підключаємо шланги

  • І фіксуємо їх хомутами.

І фіксуємо їх хомутами

  • Перед тим як ставити патрубки, зафіксуйте їх ось тут.

Перед тим як ставити патрубки, зафіксуйте їх ось тут

  • Це дозволить уникнути зайвих вигинів трубок.
  • Тепер збірку проводимо в зворотному порядку.

Після проведення робіт обігрів салону повністю відновлений. Це дозволило зробити перебування водія і пасажирів в салоні комфортним.

Весь процес досить тривалий, особливо якщо проводити його вперше і без належного досвіду. Однак можна впоратися і самостійно.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити радіатор пічки Джилі МК Крос"

Відгуки: 0




.