⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Як прокачати амортизатори Джилі СК перед установкою

CK

Настійно рекомендуємо перед проведенням установки амортизатора на Джилі СК проводити його прокачування. Тільки таким чином можна добитися ефективної і коректної роботи нової запчастини на автомобілі, особливо коли йдеться про двотрубні газо-масляні амортизатори.

Важливе – двотрубний амортизатор, встановлений без попереднього прокачування, частенько стає причиною швидкого ушкодження поршневої системи деталі. Порушується інструкція по установці, що є не гарантійним випадком. Якщо у внутрішній гільзі залишається повітряна маса, амортизатор не здатний правильно функціонувати. Збої в роботі призводять до утворення шуму, стуків при роботі амортизатора і швидкої поломки запчастини на Джилі СК-1 або СК-2.

Амортизатор

Проведення прокачування амортизатора перед установкою іноді дає можливість виявити критичну несправність – заклинювання клапанного механізму. Також в процесі можуть бути виявлені і інші поломки – заводський брак.

Зверніть увагу на те, що наявність невеликого опору в клапанному механізмі, незначні провали і різниця в швидкості виходу штока в газо-масляних амортизаторах Джилі СК не є несправністю і надалі ніяким чином не позначаться на його експлуатації.

Необхідність прокачування двотрубного амортизатора пов'язана з тим, що зберігання і транспортування деталі відбувається в горизонтальному положенні. Це призводить до перетікання робочої рідини з внутрішнього циліндра у зовнішній. Перший, у свою чергу, заповнюється газом або повітрям.

Якщо не виконати прокачування, швидко руйнується дросельний клапан амортизатора, що веде до появи стуків в підвісці і іншим проблемам.

В обов'язковому порядку слід привести амортизатор Джилі СК в робочий стан перед його установкою. Прокачування здійснюється виключно в тому ж положенні, в якому відбуватиметься його установка на автомобіль. Після прокачування деталь залишається у вертикальному, робочому, положенні, аж до установки.

Амортизатор потрібно привести в робочий стан

При цьому необхідно враховувати, що деякі моделі амортизаторів можуть оснащуватися механізмами зливу масла різних типів. У таких випадках рекомендується не вдавлювати шток амортизатора повністю, залишаючи 2-3 сантиметри до повного стискування.

За наявності на амортизаторі технологічних канавок стискування здійснюється до них.

Правильне прокачування газо-масляних амортизаторів Джилі СК перед установкою

Для проведення прокачування не знадобляться які-небудь інструменти. Досить виконати декілька простих дій:

  • Перевертаємо амортизатор штоком вниз і утримуємо його в такому положенні 2-3 секунди.

Перевертаємо амортизатор штоком вниз

  • Плавно вдавлюємо шток, упираючи його в тверду поверхню.

Плавно вдавлюємо шток

  • Утримуючи шток перевертаємо амортизатор Джилі СК штоком вгору і тримаємо шток стислим 5-6 секунд.

Утримуємо шток і перевертаємо амортизатор

  • Відпускаємо шток і чекаємо його висунення у верхню точку, при необхідності можна злегка допомогти рукою.

Відпускаємо шток

  • Повторюємо процедуру кілька разів, оптимальним варіантом буде повторенні 4-8 разів.
  • Ставимо амортизатор у вертикальному положенні до моменту його установки на автомобіль.

Залишаємо амортизатор у вертикальному положенні

Проведення прокачування амортизатора перед його установкою дозволить привести його в робочий стан і зробити експлуатацію безпечною і коректною.

 
Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як прокачати амортизатори Джилі СК перед установкою"

Відгуки: 0




.