⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Міняємо ремінь ГРМ Джилі СК і ролик натяжний ремня ГРМ

CK

Ремінь ГРМ Джилі СК необхідний для синхронізації розподільного і колінчастого валу. Саме він забезпечує своєчасну подачу паливної суміші в поршні, а також дозволяє вчасно вивести відпрацьовані гази.

Ремінь ГРМ Джилі СК

У свою чергу ролик натяжний ременя ГРМ забезпечує достатній натяг, що гарантує безперебійну роботу всього механізму.

Ролик натяжний ременя ГРМ Джилі СК

Визначити пошкодження на ремені ГРМ Джилі СК можна за такими факторам:

  • Візуальний огляд і виявлення тріщин.
  • Виникнення нехарактерних шумів.
  • Стукіт при їзді в районі двигуна.
  • Можливо зниження потужності.
  • Зміна кольору вихлопу із-за несвоєчасного виведення відпрацьованих матеріалів.

При виявленні подібних порушень в роботі авто, слід уважно перевірити ремінь ГРМ Джилі СК, ролик натягувача, а також інші важливі деталі.

В разі появи несправностей пошкоджені деталі треба замінити.

Поетапні роботи по заміні ременя ГРМ і натяжного ролика ременя ГРМ в Джилі СК

Перед початком робіт слід підготувати всі необхідні інструменти, а також запасні деталі. Після цього можна приступити безпосередньо до проведення заміни пошкодженого ременя і ролика.

Для цього знадобиться провести такі роботи:

  • Відключаємо клеми акумулятора.
  • Це необхідно для уникнення коротких замикань.
  • Від'єднуємо проводку від генератора.

Від'єднуємо проводку від генератора

Знімаємо клапанну кришку

  • Відкручуємо ось ці 4 гайки.

Відкручуємо ось ці 4 гайки

  • Для цього використовуємо ключ на 10.
  • Знімаємо кришку клапанів Джилі СК.

Знімаємо кришку клапанів Джилі СК

  • Знімаємо 4 прокладки, що перебувають під гайками.
  • Зняли клапанну кришку.

Зняли клапанну кришку

  • Ремінь ГРМ покритий тріщинами.

Ремінь ГРМ покритий тріщинами

  • Його в будь-якому випадку доведеться міняти.
  • Знімаємо бокові пластикові пластини захисту ременя ГРМ Джилі СК.

Знімаємо бокові пластикові пластини захисту ременя ГРМ Джилі СК

  • Вони кріпляться ось такими маленькими гвинтиками.
  • Дістати їх важко, але зробити це необхідно.
  • Відпускаємо верхній болт кріплення генератора.

Відпускаємо верхній болт кріплення генератора

  • Знімаємо пластиковий захист, що закриває доступ до ременя.

Знімаємо пластикову захист, що закриває доступ до ременя

  • Знімаємо ремінь генератора.

Знімаємо ремінь генератора

  • Послабляємо ролик натяжного валика кондиціонера.

Послабляем ролик натяжної валика кондиціонера

  • Для цього необхідно відкрутити ось тут гайку.

Для цього необхідно відкрутити ось тут гайку

Відкручуємо натяжний болт насоса гідропідсилювача

  • Також необхідно попустити болт гідропідсилювача Джилі СК, який знаходиться знизу.

Також необхідно попустити болт гідропідсилювача Джилі СК, який знаходиться знизу

  • Для перевірки включаємо 5 передачу.

Для перевірки включаємо 5 передачу

І починаємо крутити маточину колеса

  • Це необхідно для перевірки обертання елементів двигуна.

Це необхідно для перевірки обертання елементів двигуна

  • Прокручуємо двигун до того часу, поки позначення Е1 не співпаде з літерою К, а точніше ось таким отвором.

Прокручувати двигун до того часу, поки позначення Е1 не співпаде з літерою К, а точніше ось таким отвором

На шківі є дві проточки

  • Вони розташовані праворуч і ліворуч.
  • Вони повинні бути виставлені горизонтально.

Вони повинні бути виставлені горизонтально

  • І сходитися з бортом головки.
  • Ще раз перевіряємо, чи сходиться позначення Е1 з отвором під літерою К.

Перевіряємо ще раз, сходиться позначення Е1 з отвором під літерою

Відкручуємо болти, що тримають подушку двигуна Джилі СК

  • І знімаємо саму подушку.

І знімаємо саму подушку

  • Двигун необхідно попередньо зафіксувати на домкраті.

Двигун необхідно попередньо зафіксувати на домкраті

Від'єднуємо фішку розташування датчика дросельної заслінки

  • Це необхідно для того, щоб при опусканні двигуна вона не зачепилася за бачок гідропідсилювача.
  • Опускаємо двигун Джилі СК.

Опускаємо двигун Джилі СК

  • Кріплення двигуна має спертися в лонжерон.

Кріплення двигуна має спертися в лонжерон

  • Це забезпечить більш вільний доступ до шківів і ременів знизу автомобіля.
  • Відкручуємо нижній шків.

Відкручуємо нижній шків

  • Для цього його необхідно попередньо зафіксувати.

Для цього його необхідно попередньо зафіксувати

  • Після чого відкручуємо фіксуючий болт.

Після чого відкручуємо фіксуючий болт

  • Шпонка має бути повністю зверху.

Шпонка має бути повністю зверху

  • Також на шківі є невелика позначка, яка повинна вказувати на пластиковий захист ременя ГРМ на відмітку 0.
  • Ось ця мітка.

ця мітка

  • Вона повинна бути спрямована ось сюди.
  • Також на шківі є невелика позначка, яка повинна вказувати на виступ на блоці.

Також на шківі є невелика позначка, яка повинна вказувати на виступ на блоці

  • Ролик має ексцентричний отвір посередині, що дозволяє його натягувати.

Ролик має ексцентричне отвір посередині, що дозволяє його натягувати

  • Щоб зняти ремінь ГРМ Джилі СК необхідно трохи підняти двигун.

Щоб зняти ремінь ГРМ Джилі СК необхідно трохи підняти двигун

  • Замість старого ременя будемо встановлювати аналог, який повністю відповідає необхідним параметрам.

Замість старого ременя будемо встановлювати аналог, який повністю відповідає необхідним параметрам

  • Натяжний ролик також буде з аналогів.

Натяжний ролик також буде аналогів

  • Порівнюємо старий і новий ролик – різниця хоч і є, але незначна.

Порівнюємо старий і новий ролик – різниця хоч і є, але незначна

  • Надягаємо на натяжний ролик пружину.

Одягаємо на натяжний ролик пружину

  • Протягуємо болт і намагаємося поставить ролик натягувача на своє місце.

Протягуємо болт і намагаємося поставить ролик натяжителя на своє місце

  • Невелике сталеве вухо має увійти в спеціально відлитий палець.

Невелике сталеве вухо має увійти в спеціально відлитий палець

  • Встановлюємо ролик на місце.

Встановлюємо ролик на місце

  • Одягаємо ремінь ГРМ Джилі СК.

Одягаємо ремінь ГРМ Джилі СК

  • Важливо – напис повинен бути розташований на себе.
  • Іншими словами, якщо стояти праворуч від авто, то напис повинен читатися без проблем.
  • Проте при наявності стрілки необхідно виставляти за нею.
  • Стрілка повинна йти за годинниковою стрілкою.
  • Одягаємо ремінь на нижній шків.

Одягаємо ремінь на нижній шків

  • І на верхній шків.

І на верхній шків

  • Затягуємо ролик натягувача Джилі СК.

Затягуємо ролик натяжителя Джилі СК

  • Перевіряємо натяг.
  • Ремінь ГРМ повинен прокрутитися в самому довгому місці не більше ніж на 90 градусів.
  • Для цього провертаємо двигун.

Для цього проворачиваем двигун

  • Після чого перевіряємо мітки, чи не зрушили вони.

Після чого перевіряємо мітки, не зрушили вони

  • Повторно перевіряємо натяг ременя.
  • Особливу увагу необхідно приділити таким ось захисним кришок ременя ГРМ Джилі СК.

Особливу увагу необхідно приділити таким ось захисним кришок ременя ГРМ Джилі СК

  • У них практично завжди відламуються вуха.

У них практично завжди відламуються вуха

  • Це пов'язано з поганою якістю пластика.
  • Відповідно, необхідно мати запасні кришки.
  • Починаємо зворотну збірку в протилежному порядку.
  • Після чого ставимо прокладку клапанної кришки.

Після чого ставимо прокладку клапанної кришки

  • І встановлюємо саму кришку на місце.

І встановлюємо саму кришку на місце

Після заміни ременя ГРМ і ролика натягувача автомобіль отримає колишню динаміку, а також повністю відновиться взаємодія колінчастого і розподільного валів.

Надалі необхідно проводити регулярну перевірку ременя і в разі необхідності змінювати його повторно.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Міняємо ремінь ГРМ Джилі СК і ролик натяжний ремня ГРМ"

Відгуки: 1


Муса

Спасибо




.