⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Рейка рульова Чері Тіго реставрація і ремонт

Рейка рульова Чері Тіго – механічний пристрій, головною функцією якого є здійснення передачі зусиль з рульового колеса на відповідні управляючі – поворотні тяги коліс.

Рульова рейка Чері Тіго

По факту, саме ця комплектуюча відповідає за процес синхронізації коліс при здійсненні повороту керма.

На цей вузол Чері Тіго йде значне навантаження під час управління транспортним засобом. Відповідно, цілком закономірним стає знос як усієї рульової рейки в цілому, так і її окремих складових.

Рульова рейка Чери Тиго

Перевіряти стан деталі слід регулярно, наприклад, при проведенні технічного обслуговування.

Існує декілька чинників, які можуть вказувати на наявність ушкоджень в рульовій рейці Cherry Tiggo:

  • Погіршується керованість автомобілем.
  • Кермо починає обертатися легше або важче.
  • Колеса гірше відгукуються на команди.
  • Чутно дивний звук при обертанні керма.
  • Поворот коліс відбувається не плавно, а ривками.

Виявлення подібних несправностей повинно насторожити водія.

У такому разі необхідно ретельно перевірити Чері Тіго, у тому числі і рульову рейку. Це необхідно для забезпечення максимальної безпеки для усіх учасників дорожнього руху.

Рульова рейка Чери Тиго

Якщо поломка виявиться серйозною, то можлива повна втрата керованості транспортним засобом. Це може стати причиною серйозного ДТП.

Розбирання і складання рульової рейки – проведення ремонту власноруч

Існує декілька головних причин виходу з ладу рульової рейки Чери Тиго :

  • Природний знос зубців, які є присутніми на елементах агрегату.
  • Поломка відповідних зубів.
  • Вихід з ладу підшипників.
  • Деформації елементів конструкції.

Можливі і інші причини виникнення проблем з працездатністю рульової рейки на Чері Тіго.

У більшості випадків для усунення поломки необхідно проводити демонтаж і повне розбирання вузла. Процес зняття запчастини з авто досить простий, і його можна пропустити.

Розбирання і складання (із заміною пошкоджених елементів) проводиться в такому порядку:

  • Знімаємо джгути і зриваємо сальники рульової тяги.

Знімається джгути і зриваємо сальники рульової тяги

  • Зливаємо рідину, що скупчилася.

Зливаємо рідину

  • За допомогою ключа зриваємо шарніри тяги.

За допомогою ключа зриваємо шарніри тяги

  • Після цього рульову тягу Чері Тіго відкручуємо і знімаємо.

Після цього рульову тягу Чери Тиго відкручуємо і знімаємо

  • Відбиваємо і відкручуємо гайку притиску штока.

Відбиваємо і відкручуємо гайку притиску штока

Витягаємо пружину

  • Дістаємо шток.

Дістаємо шток

  • Знімаємо штопорне кільце з розподільника.

Знімається штопорне кільце з розподільника

  • Відкручуємо гайку золотника.

Відкручуємо гайку золотника

  • Знімаємо клини опори.

Знімається клини опори

  • Знімаємо і зрушуємо з корпусу розподільник Чері Тіго.

Знімається і зрушуємо з корпусу розподільник Чери Тиго

  • Витягаємо шток.

Витягаємо шток

З пильовика витягаємо сальник

  • Використовуючи спеціальний знімач знімаємо лівий сальник штока.

Використовуючи спеціального знімача знімаємо лівий сальник штока

  • Усі деталі очищаються від пилу і забруднень.

Усі деталі очищаються від пилу і забруднень

  • Після чого проводимо знежирення.

Після чого проходять знежирення

  • Усі компоненти зібрані і підготовлені.

Усі компоненти зібрані і підготовлені

  • Починаємо складання.

Починаємо складання

  • Мастилом промазуємо гребінку штока Чері Тіго.

Мастилом промазуємо гребінку штока Чери Тиго

  • Шток з новим сальником на поршні повертаємо в корпус рульової рейки.

Шток з новим сальником на поршні повертаємо в корпус рульової рейки

  • Наносимо мастило на зуби черв'яка розподільника.

Наноситься мастило на зуби черв'яка розподільника

  • Розподільник встановлюємо в корпус рульового редуктора.

Розподільник встановлюємо в корпус рульового редуктора

  • Використовуючи оправку запресовуємо підшипник.

Використовуючи оправляння запресовуємо підшипник

  • Змащуємо контур сальника.

Змащуємо контур сальника

  • І запресовуємо його.

І запресовуємо його

  • Одягаємо штопорне кільце.

Одягаємо штопорне кільце

  • Заправляємо мастилом і встановлюємо режим штока.

Заправляємо мастилом і встановлюємо режим штока

  • Встановлюємо пружину.

Встановлюємо пружину

  • І гайку притиску штока Чері Тіго.

І гайку притиску штока Чери Тиго

  • Притягуємо гайку.

Притягуємо гайку

  • Закручуємо гайку золотника.

Закручуємо гайку золотника

  • Заповнюємо мастилом пробку золотника.

Заповнюємо мастилом пробку золотника

  • І встановлюємо її на своє місце.

І встановлюємо її на своє місце

  • У клинник встановлюємо нову центруючу втулку.

В клинник встановлюємо нову центруючу втулку

  • І одягаємо нове кільце ущільнювача.

І одягаємо нове кільце

  • Пресуємо сальник в пильовик.

Пресуємо сальник в пильовик

  • Підготовлену деталь встановлюємо на рульову рейку Чері Тіго.

Підготовлену деталь встановлюємо на рульову рейку Чери Тиго

Перевіряємо працездатність рульової рейки. Якщо жодних проблем не виявлено, проводимо монтаж на Cherry Tiggo.

Після цього автомобіль знову можна експлуатувати, не побоюючись проблем з боку рульової рейки.

Після проведення такої процедури керованість автомобіля помітно зростає. Відповідно, не виникає проблем з входженням в повороти і управлінні на рівних ділянках дороги, наприклад, при обгоні.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Рейка рульова Чері Тіго реставрація і ремонт"

Відгуки: 0




.