За своєю суттю радіатор печі Джилі Емгранд ЄС7 є типовим теплообмінником. Він забезпечує передачу тепла безпосередньо з носія в салон, тим самим обігріваючи його.
Нагрів виробу відбувається шляхом паралельного підключення радіатора печі до системи охолодження двигуна. Подібний варіант спочатку передбачений в Джилі Емгранд ЄС7. На радіаторі охолодження є спеціальне відведення, що дозволяє за допомогою штуцерів підключати систему опалювання автомобіля.
Існуючі сьогодні системи опалювання розділяють на декілька видів залежно від таких чинників:
- Матеріал, використовуваний при виготовленні.
- Форма трубок, які використовуються в радіаторі.
- Щільність, з якою трубки встановлюються.
Якщо розглядати детальніше, то основними матеріалами для виготовлення радіаторів печі є такі:
Саме перший варіант встановлюється при виробництві автомобілів Джилі Емгранд ЄС7. Він трохи менш ефективний, чим мідний, проте дозволяє помітно скоротити вартість встановлюваних запчастин, а як результат, і самого автомобіля.

Встановлюються зазвичай радіатори з круглими або плоскими трубками. Ефективніше вважаються ті варіанти, у яких плоска форма трубок, оскільки вона забезпечує велику площу теплообміну.
По щільності установки трубок виділяють також 2 можливі варіанти:
Природно, ефективнішими є трирядні, оскільки забезпечують максимальне прогрівання повітря в салоні.
Відносно конструкції системи опалювання Джилі Емгранд ЄС7, то вона досить проста і складається з декількох ключових елементів:
- Насос, що подає рідину в радіатор.
- Трубопровід.
- Патрубки обігрівача.
- Радіатор обігрівача.
- Кран обігрівача.
- Вентилятор.
Найчастіше проблеми з відсутністю подання гарячого повітря пов'язані саме з працездатністю радіатора обігрівача.

Основні поломки радіатора печі Джилі Емгранд ЄС7 і особливості проведення промивання.
Основними проблемами, які можуть виникнути з пічним радіатором, є такі:
- Засмічення каналів.
- Витоки.
- Засмічення сотів.
Витоки найчастіше викликаються появою тріщимо і дір в корпусі. Також це може бути викликано поганим під'єднуванням шланг. У першому випадку знадобиться демонтаж і пайка радіатора печі Джилі Емгранд ЄС7. У другому – досить просто зафіксувати добре шланг.
А ось ситуація із забитими каналами і сотами зазвичай не вимагає демонтажу деталі. Досить просто провести ретельне промивання, після чого відновиться працездатність. Зробити це можна і в домашніх умовах, використовуючи підручні матеріали. Зараз і розглянемо один з можливих способів проведення промивання печі радіатора Джилі Емгранд ЄС7 :
- Зливаємо усю охолоджувальну рідину їз системи охолодження (вона ж використовується і при нагріванні печі). Увага! Робити це необхідно при холодному двигуні, оскільки існує вірогідність отримання опіків.
- Готуємо усе необхідне для проведення попереднього промивання. В цьому випадку нам знадобиться насос, здатний перекачувати гарячі рідини, місткість для постійного нагріву води, лимонна кислота, сода, дистильована вода і шланг.
- У місткості починаємо нагрівати воду (в даному випадку використовуємо електрочайник, в який поступово доливаємо воду у міру її закачування в систему).

- Підключаємо шлангом насос. Важливо! Насос підключається в зворотному порядку, тобто подання води повинне відбуватися в отвір, призначений для виходу охолоджувальної рідини з радіатора печі Джилі Емгранд ЄС7.

- У воду, використовувану для промивання, додаємо лимонну кислоту (приблизно 300-500 грам). Це необхідно для усунення накипу, що утворився.
- Вода, що постійно підігрівається, з розбавленою в ній лимонною кислотою повинна циркулювати в системі охолодження під тиском (створюваним за допомогою насоса) мінімум 1,5 години. Іноді, при сильних забрудненнях, цей термін може бути збільшений.

- Далі беремо чисту гарячу воду і розбавляємо в ній соду (з розрахунком 20 г на 1 л води).
- Запускаємо за допомогою насоса отриманий содовий розчин в систему охолодження Джилі Емгранд ЄС7.
- Важливо! Содовий розчин досить шкідливий для алюмінієвих радіаторів, які переважно встановлені на цій моделі авто, і недотримання інструкції може привести до його окислення і швидкого виходу з ладу.
- Ретельно промиваємо дистильованою водою радіатор печі Джилі Емгранд ЄС7 для повного змивання залишків содового розчину.
- Після цього заливаємо новий, чистий і якісний тосол в систему охолодження.
- Прогріваємо автомобіль і перевіряємо працездатність системи підігрівання салону. У абсолютній більшості випадків подібного циклу вистачає для вирішення виниклих складнощів.

Перед тим, як приступати до промивання, потрібно враховувати ще декілька важливих чинників. Особливо це відноситься до таких моментів:
- На трубу, яка являтиметься зворотньою при промиванні, слід одягнути грати з невеликими сотами. Річ у тому, що з системи можуть виходити залишки кіптяви, антифриз, що залишився, і інші речовини. Подібні грати дозволять їх зібрати, захистивши ємність з водою від сильного забруднення.
- На першій стадії підігрів води повинен відбуватися постійно, інакше ефективність методу буде помітно знижена.
- У тосол можна додати трохи рідини для м'якого промивання системи охолодження. Це дозволить підтримувати працездатність системи після промивання, а також мінімізує забруднення.
В принципі, подібна проблема з радіатором печі на Джилі Емгранд ЄС7 досить поширена. Спосіб рішення тепер відомий. При використанні якісних охолоджувальних рідин, промивання доведеться проводити не частіше за один раз в 3-4 роки, залежно від умов експлуатації авто.