⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA

Заміна задніх амортизаторів Чері Амулет

Задні амортизатори Чері Амулет виконують відразу декілька основних функцій, що робить підтримку їх в працездатному стані однією з важливих умов комфортної їзди. Для цього необхідно проводити регулярний огляд їх стану, і у разі потреби виконувати заміну.

Основними функціями задніх амортизаторів на Чері Амулет являються:

  • Гасіння виникаючих при їзді коливань кузова і коліс.
  • Забезпечення максимально швидкого відновлення контакту коліс з опорною поверхнею.
  • Забезпечення плавного ходу машини.

Саме виходячи з необхідності виконання подібних функцій і розроблявся пристрій амортизатора.

Задній амортизатор Чери Амулет

Амортизатор складається з декількох основних конструктивних елементів:

  • Циліндр, в якому міститься рідина, переважно масло (чи газ і рідина, якщо йдеться про газо-гідравлічні амортизатори).
  • Поршень, який переміщається по циліндру.
  • Шток кругового перерізу, який з'єднується з поршнем.

Пристрій зазвичай кріпиться однією стороною до корпусу, а другою до важелів підвіски чи шарової опори, забезпечуючи виконання поставленого перед ним завдання.

Задній амортизатор Чери Амулет

Поширені поломки

Робота задніх амортизаторів Чері Амулет пов'язана з великими навантаженнями, особливо при їзді по нерівній місцевості. Відповідно, це може послужити причиною виникнення різних поломок:

  • Утворення течі і втрата рідини. Виникає переважно через проблеми з сальником, який після виходу з ладу не може витримувати існуючі навантаження.
  • Попадання бруду всередину пристрою. Це пов'язано також переважно з проблемами з сальниками.
  • Змішування газу і рідини, як результат – втрата характеристик.
  • Вихід з ладу окремих конструктивних елементів, наприклад, утворення вм'ятин на циліндрі, внаслідок чого поршень стопориться.

Можливі і інші види поломок задніх амортизаторів Чері Амулет. Все залежить від якості комплектуючих, манери водіння і рівня догляду за автомобілем.

Проводимо заміну задніх амортизаторів Чері Амулет самостійно – покрокові дії

У більшості випадків поломки в амортизаторі можна усунути, замінивши пошкоджені компоненти. Проте в деяких ситуаціях знадобиться проведення повної заміни усього механізму. При спокійній манері водіння, а також нормальному догляді за авто, заводського амортизатора зазвичай вистачає на 100-120 тис. км пробігу, після чого його краще замінити.

Перед початком проведення робіт слід очистити багажник автомобіля від усього зайвого. Також слід підготувати необхідні інструменти, наприклад, ключі на 17, домкрат, стяжки. Після цього можна приступати до процесу заміни задніх амортизаторів Чері Амулет. Для заміни деталі ми виконуємо такі дії:

  • Починаємо розбирати автомобіль, щоб прибрати елементи, що заважають. Спершу прибираємо встановлені у багажнику блоки з динаміками і знімаємо ковпачок, встановлений поверх амортизатора.
  • Після цього ключем на 17 відкручуємо верхню гайку і знімаємо шайбу, яка знаходиться під нею. Після чого відкручуємо наступну гайку.

Ключем на 17 відкручуємо верхню гайку

  • Після відкручування гайки знімається встановлений згори конусний сайлентблок. Для спрощення подальшої збірки слід запам'ятати послідовність виконуваних дій, і потім просто повторити їх в зворотному порядку.

Після відкручування гайки знімається встановлений згори конусний сайлентблок

  • На цьому доки зупиняємося, і виконуємо подальші підготовчі дії. Зокрема, встановлюємо домкрат і підіймаємо авто. Знімаємо колесо, оскільки воно заважатиме виконанню робіт по заміні заднього амортизатора Чері Амулет.
  • Відкручуємо болт на стійці. Розташований він украй незручно. Усередині, в гільзі, є гайка, яку необхідно зафіксувати. Використовуємо два ключі на 17, щоб виконати усі необхідні дії.

Відкручуємо болт на стойці

  • Після відкручування болта підіймаємо стійку амортизатора вгору і відводимо убік. Це дозволить без особливих проблем витягнути увесь механізм з автомобіля.
  • Після витягання стійки приступаємо до її розбору. Відкручуємо верхню гайку на задньому амортизаторі Чері Амулет. Для цього також використовується ключ на 17.
  • Далі знімається сайлентблок, який фіксувався цією гайкою, і знімаємо тарілку, яка забезпечувала хорошу фіксацію необхідних конструктивних елементів.

Знімається сайлентблок, який фіксувався цією гайкою, і знімаємо тарілку

  • Знімаємо захисні кожухи, які перешкоджають попаданню бруду і пилу всередину амортизатора. Огляд підтвердив його нормальний стан і можливість подальшого використання на новій деталі.

Знімається захисні кожухи

  • Після цього знімаємо пружину, яка за час експлуатації трохи втратила власні характеристики. Зробити це можна плавними ривками.
  • Перевіряємо працездатність стійки. З силою притискуємо шток вниз, після чого він повинен зайняти початкове положення самостійно. У нашому випадку можна помітити, що повернення відбувається недостатньо швидко і плавно, що свідчить про необхідність заміни.

Перевіряємо працездатність стойки

  • Збиваємо нижню тарілку, оскільки нова деталь для заднього амортизатора Чері Амулет прийшла без неї. Відповідно, знята із старої використовуватиметься на новому місці. Для цього молотком, не сильними ударами, збиваємо тарілку вгору. Удари завдаємо по кругу, для плавного і рівномірного зняття деталі з поверхні старої опори.

Збиваємо нижню тарілку

  • Нова пружина приблизно на 4 см довше за стару, що трохи ускладнює процес її установки на автомобіль. Для мінімізації різниці використовуємо спеціальні стяжки, які дозволять на якийсь час стиснути пружину до необхідних розмірів.

Нова пружина приблизно на 4 см довше старою

  • Надіваємо раніше зняту із старої опори тарілку на нову. Після чого встановлюємо спеціальний сальник, який перешкоджатиме попаданню сміття і пилу всередину опори заднього амортизатора Чері Амулет.

Надіваємо раніше зняту із старої опори тарілку на нову

  • Встановлюємо пружину. Необхідний запас на штоку, щоб встановити інші елементи, був отриманий саме завдяки стягуванню пружини. Необхідний рівень її пресування можна визначити візуально, після встановлення пружини на своє місцеположення.

Встановлюємо пружину

  • Встановлюємо спеціальну захисну гумку. Необхідно уважно стежити, щоб вирізи, які є на ній, потрапляли на край пружини, якби повністю надіваючись. Це необхідно для отримання максимальної ефективності від її використання, а також для попередження спаду.

Встановлюємо спеціальну захисну гумку

  • Після цього встановлюємо на місце поршень заднього амортизатора Чері Амулет. Можна використати старі запчастини, за умови, що на них немає візуальних ознак ушкоджень. Якщо такі є, то краще придбати нові комплектуючі і встановлювати їх. Все необхідно робити акуратно, не допускаючи падінь амортизатора на підлогу. Головне – потрапити штоком в отвір на поршні.

Встановлюємо на місце поршень заднього амортизатора Чери Амулет

  • Наступними кроками буде установка невеликої шайби на поверхню поршня, після чого одягатиметься верхня тарілка. Важливо надійно фіксувати усі елементи, щоб запобігти їх розхитуванню, що може привести до швидкої поломки.

Установка верхньої шайби і тарілки

  • Одягаємо сайлентблок. Якщо штока буде недостатньо, щоб його одягнути, підтягуємо додатково стяжки на пружині заднього амортизатора Чері Амулет. Також необхідно передбачити невеликий запас місця для фіксувальної гайки. Затягуємо гайку до кінця, поки виходитиме провернути. При цьому тарілка стискатиме пружину, внаслідок чого стяжки можуть просто спасти з неї.

Одягаємо сайлентблок

  • Встановлюємо амортизатор на місце. Уважно стежимо за тим, щоб потрапити в потрібні отвори, особливо знизу, де проводитиметься фіксація болтом. Вставляємо його, надіваємо гайку у внутрішній частині гільзи і затягуємо.

Фіксуємо амортизатор знизу за допомогою болта

  • Перевірили попадання штока в потрібне місце згори. Починаємо складання, яке проводиться в зворотному порядку. Особливо важливо перевірити наявність конусних шайб в конусному верхньому сайлентблоке.
  • Встановлюємо сайлентблок опуклостями вниз. Після цього наживляємо і затягуємо першу гайку. Встановлюємо широку шайбу, і закручуємо другу, верхню гайку. Головне – все добре затягнути. Останнім кроком буде встановлення на своє місцеположення блоку з динаміка, який був демонтований в процесі підготовки до установки нового заднього амортизатора Чері Амулет.

Встановлюємо широку шайбу, і закручуємо другу, верхню гайку

Проведені виміри до початку робіт і після їх завершення свідчу про підйом задньої частини авто на 6 см, що сприяє кращій прохідності транспортного засобу. Також можна говорити про те, що хід авто став плавнішим, а подолання нерівностей приносить значно менше дискомфорту водієві і пасажирам.

Провести заміну заднього амортизатора Чері Амулет можна навіть в домашніх умовах, оскільки ніякого додаткового спеціального устаткування не потрібно. Увесь процес може зайняти декілька годин – все залежить від рівня майстерності проведення ремонту.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх амортизаторів Чері Амулет"

Відгуки: 0




.