⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна ГРМ Чері Кімо - ремні, ролики і кришки ГРМ

ГРМ – газорозподільний механізм, який в Чері Кімо і інших автомобілях виконує роль синхронізатора колінного і розподільного валівЗавдяки цьому клапана і поршні працюють в потрібному режимі, забезпечуючи своєчасне подання паливно-повітряної суміші в двигун, а також виведення перероблених речовин з нього.

Серед основних конструктивних елементів, що відносяться до ГРМ Чері Кімо, виділяються такі:

  • Шестерня розподілвалу.
  • Шестерня коленвалу.
  • Натяжний ролик.
  • Ремінь ГРМ.

Від стану усіх цих елементів залежить правильність роботи усього газорозподільного механізму.

Облаштування ГРМ

Поширені поломки ГРМ

До поширених поломок, властивим ГРМ, можна віднести такі:

  • Розрив ременя.
  • Вихід з ладу натяжного ролика.
  • Заклинювання окремих конструктивних елементів.

Особливо часто зустрічаються перші дві проблеми, усунути які частенько буває складно.

Причини і ознаки несправності

Причиною розриву ременя ГРМ Чері Кімо або його зіскока може послужити спроба завести двигун при буксируванні. Також необхідно дотримуватися регламенту по його заміні – робити це необхідно через 30-45 тис км пробігу. Важливо регулярно перевіряти стан ременя, зокрема, його цілісність.

Облаштування ГРМ

Ні в якому разі не можна використовувати ремені, призначені для інших моделей, оскільки відмінності у кількості зубів можуть привести до втрати синхронізації роботи механізмів, і як результат – швидкому виходу з ладу двигуна.

Існує декілька ознак, які прямо або посередньо можуть вказувати на проблеми з ГРМ в Чері Кімо:

  • Втрата автомобілем потужності і динаміки.
  • Утворення невластивих вихлопів.
  • Поява сторонніх шумів при роботі двигуна.
  • Наявність мікротріщин на ремені ГРМ.

При виявленні несправностей в елементах газорозподільного механізму слід провести ремонт або заміну пошкоджених частин.

Проведення заміни ременя ГРМ на Чері Кімо – особливості і послідовність

Для проведення робіт по заміні ременя ГРМ і натяжних роликів знадобиться наявність великої кількості інструментів, зокрема, ключів. Також вимагається заздалегідь підготувати нові комплектуючі, герметик. Після цього можна приступати до заміни ГРМ на Чері Кімо, для чого виконуємо такі дії:

  • Знімається повітряний фільтр, а також елементи, що оточують його. Від'єднуємо ті, що знаходяться поруч дроселя. Знімаємо клапанну кришку з двигуна.

Знімається повітряний фільтр, а також елементи

  • Після цього приступаємо до зняття кришок ГРМ. Зробити це досить проблематично, оскільки деякі болти знаходяться в дуже важкодоступних місцях. Зокрема, для відкручування одного болта доводиться знімати насос гідропідсилювача. При установці назад цей болт можна не прикручувати, оскільки він не грає ключової ролі. Надалі це позбавить від необхідності зняття насоса при проведенні заміни ременя ГРМ Чері Кімо.

Після цього приступаємо до зняття кришок ГРМ

  • У інструкції по догляду за авто написано, що для відкручування одного з болтів ГРМ слід зняти подушку двигуна. В принципі, робити це не обов'язково, оскільки до болта можна підібратися і так, хоча це буде і не зовсім зручно.
  • При встановленні кришки ГРМ на місце, необхідно стежити, щоб гумка ущільнювача була приклеєна до неї. Інакше повернути кришку на місце без зняття подушки двигуна буде практично неможливо, оскільки гумка постійно спадатиме.

Необхідно стежити, щоб гумка ущільнювача була приклеєна до неї

  • Встановлюємо новий натяжний ролик. Спочатку сильно його не затискаємо, оскільки необхідно буде одягнути ремінь.
  • Надіваємо новий ремінь. У зв'язку з дуже обмеженим простором зробити це буде досить проблематично. В процесі натягування виникли проблеми – ремінь ГРМ Чері Кімо нормально не лягав на шестерні, щоб виправити ситуацію доведеться відкручувати болти, що тримають шестерні

Надіваємо новий ремінь

  • Слід уважно стежити за тим, щоб вали залишалися на своєму місці в процесі натягування ременя і закручування шестерінок. Інакше вони можуть вийти з ладу, що приведе до необхідності складного ремонту. Для цього просто стопоримо їх будь-яким можливим способом, стежачи щоб виїмки були спрямовані всередину.
  • Затягуємо гайки на шестерінках розподільного валу. Слід затягнути їх до зусилля 12 кг. В крайньому випадку, слід зробити це з максимально можливим зусиллям.

Затягуємо гайки на шестерінках розподільного валу

  • Після цього знімаємо блокування валів і за шків прокручуємо їх. Це необхідно для того, щоб перевірити їх працездатність.
  • Проводимо збірку в порядку, зворотному розбиранню. Після цього заводимо двигун і перевіряємо працездатність ременя.

На цьому процес заміни ГРМ Чері Кімо можна вважати завершеним. У процесі можуть виникати деякі складнощі, викликані недоліком вільного простору. Для зручності можна проводити демонтаж деяких елементів, зокрема, фари або подушки двигуна. Проте це вже на індивідуальний розсуд і виключно при крайній необхідності.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ГРМ Чері Кімо - ремні, ролики і кришки ГРМ"

Відгуки: 0




.