Заміна зчеплення на будь-якому автомобілі – далеко не найлегша завдання. Вона вимагає знань, досвіду і наявності хоча б початкових знань щодо будови коробки передач. У цій статті ми розглянемо, як замінити зчеплення на автомобілі Чері-Ку-Ку.
Почнемо з того, що нам доведеться відокремлювати КПП від двигуна, а значить потрібно продумати, як закріпити коробку у вільному стані. Професійні майстри використовують для цього лебідки. Але в нашому випадку можна обійтися, наприклад, гідравлічними домкратами на колесах, щоб КПП було зручно переміщувати по подкапотному простору. Так само потрібно подбати і про упорі під двигун, оскільки після зняття коробки він теж стане провисати з одного боку. Ну, і звичайно ж не забудьте купити диск зчеплення Чері КуКу, а якщо необхідно – то кошик і вижимний підшипник.
до Речі, якщо корзина ще в змозі пережити кілька дисків, то підшипник рекомендується міняти разом з диском.
- Знімаємо повітряний фільтр разом з корпусом.
- Від'єднуємо клеми акумулятора, починаючи з мінусовою, і знімаємо сам акумулятор.
- Демонтуємо майданчик під акумулятор.
- Відключаємо клему модуля запалювання.
- Відключаємо датчики: температурний датчик положення коленвала.
- Знімаємо модуль запалювання, відкрутивши два болти його кріплення (знизу).
- Від'єднуємо управління перемикачем передач.
- Відкручуємо кріплення патрубка системи охолодження від коробки передач.
- Відпускаємо гайку ШРУСа і знімаємо переднє ліве колесо.
Відкручуємо гайку кріплення кульової опори, і виводимо опору із зачеплення.
- Виймаємо лівий ШРУС з коробки, попередньо відпустивши хомут кріплення пильовика. Після того, як ми знімемо кульову, він у нас вільно вийде з зачеплення.
- Відключаємо трос зчеплення і знімаємо його разом з лапкою.
- Знімаємо стартер.
- Відкручуємо болти знизу кожуха маховика, і всі болти кріплення коробки до двигуна.
- Підклавши під двигун упор, а під коробку – домкрат на колесах (якщо немає лебідки), від'єднуємо верхні болти кріплення коробки до двигуна.
- Знімаємо подушку коробки передач.
- Відкручуємо підсилювач кузова і реактивну тягу. Вони не дадуть нам відсунути коробку в бік.
- Акуратно відсуваємо коробку від двигуна на відстань, достатню для проведення подальших робіт.
- Знімаємо вижимний підшипник.
- Провертаючи маховик, відкручуємо від нього болти кріплення кошика.
- Виймаємо кошик і диск зчеплення.
- За допомогою направляющеї (спеціальної), установливаем новий диск зчеплення на маховик. Можна напрямну зробити з відповідного діаметру болта, з намотаною на нього алюмінієвим дротом.
- Одягаємо на відцентрований дизайн диск кошик і обжимаем болти. Після чого дістаємо напрямну з отвору (через корзину).
- Міняємо вижимний підшипник.
- Збираємо все в зворотному порядку.
насправді, це дуже копітка і складна робота, виконувати яку без певних навичок ми просто не радимо. Тут ми навели приклад того, як це можна зробити без використання спеціального інструменту в гаражних умовах не знімаючи коробку з автомобіля.
Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=Yu2-31My9oE&t=148s