⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Грейт Вол Ховер шарові опори і рульові наконечники як замінити

На Грейт Вол Ховер, як і на інших автомобілях, періодично виникає необхідність в проведенні заміни шарових опор і рульових наконечників. Пов'язано це з великими навантаженнями на ці запчастини, особливо враховуючи стан дорожнього покриття.

Конструктивно шарові опори складаються з декількох елементів:

  • Стержень, виготовлений з металу. На одному кінці має кулясте закінчення, тоді як основна частина покрита різьбленням. Зазвичай серед власників авто називається «пальцем».
  • Еластичний гумовий елемент – пильовик, який забезпечує герметичність основної робочої поверхні запчастини.
  • Циліндричний корпус, виготовлений з метала. Має з одного боку вузький отвір, з іншого – широкий.
  • Спеціальний вкладиш з полімеру, що складається з нижньої (чашки) і верхньої (упор) частин.
  • Металева притискна шайба, яка відповідає за притиснення полімерного вкладиша.
  • Притискна шайба і завальцовка.

Шарова опора Грейт Вол Ховер відповідає за вільне обертання в різних площинах закріплених на них конструктивних елементів. Саме із-за такої функції на неї і доводиться велике навантаження, внаслідок чого можливі поломки.

Кульова опора Грейт Віл Ховер

Про наявність проблем з комплектуючою можуть свідчити такі чинники:

  • Нерівномірне стирання гуми автомобіля.
  • Часто виникає необхідність развал-схождения.
  • Хрускіт при їзді, особливо при подоланні нерівностей або на поворотах.
  • Автомобіль в'яло, неохоче реагує на обертання керма, особливо це відчувається при їзді.

Головними причинами поломки служить природний знос або розрив пильовика. У останньому випадку бруд і сміття потрапляють всередину деталі, що призводить до швидкого стирання робочих поверхонь. За наявності несправностей, пошкоджену шарову опору Грейт Вол Ховер слід замінити.

Рульові наконечники призначені для передачі поступальної ходи від одного з механізмів рульового управління до іншого. Конструктивно ця деталь є шарніром, тобто, може обертатися. При цьому в конструкції виділяється 8 основних конструктивних елементів:

  • Корпус з віссю.
  • Штир (палець) з різьбленням на усій протяжності.
  • Тефлонове прокладення, по якому здійснюється рух пальця.
  • Розташований на корпусі картер, що відповідає за відвертання поломки пальця в результаті деформації або удару.
  • Захисний пластиковий чохол, що захищає від ушкоджень корпус і палець.
  • Силіконове кільце, використовуване для фіксації захисного чохла.
  • Пружина, що забезпечує додаткову фіксацію чохла.
  • Гайка, яка відповідає за утримання пальця.

Рульовий наконечник Грейт Віл Ховер

Існує декілька основних чинників, які можуть вказувати на наявність поломки в рульовому наконечнику Грейт Вол Ховер :

  • Утворення люфта.
  • Управління машиною стає складнішим, вона перестає реагувати на команди з керма.
  • Утворення глухого звуку від машини при проходженні поворотів.
  • Сильна віддача від рульового колеса, особливо відчувається при їзді по нерівній дорозі.

Як і у випадку з шаровою опорою, відразу після виявлення несправності слід провести заміну деталі на нову. Інакше виникає реальна загроза втрати управління над автомобілем і серйозне ДТП.

Проведення заміни шарових опор і рульових наконечників Грейт Вол Ховер

Перед початком проведення робіт необхідно підготувати набір ключів, знімача стопорного кільця (шило і викрутка якщо його немає), нові комплектуючі. Передню частину автомобіля слід підняти і встановити на стійкі підпори. Після цього зняти колеса.

Знімається колесо

Коли усі необхідні підготовчі роботи будуть виконані, можна приступати безпосередньо до процесу заміни шарових опор і рульових наконечників Грейт Вол Ховер. Для цього виконуємо такі дії:

  • Знаходимо болти верхньою і нижньою шарових опор, а також рульового наконечника. Витягаємо шплінти, які знаходяться в них. Інакше відкручування буде украй скрутним процесом. Зробити це можна руками або за допомогою плоскогубців, заздалегідь обробивши усі поверхні WD - 40.

Витягаємо шплінти

  • Для проведення заміни доведеться додатково зняти привід. Для цього відкручуємо шарові опори і рульовий наконечник. При цьому знімати їх повністю не слід. Досить просто трохи вибити їх, щоб отримати можливість безпроблемно зняти привід Грейт Вол Ховер.

Знімається привід

  • Далі знімаємо ось цю кришку. Для цього слід застопорити увесь блок за допомогою металевого лому або прута. Відкручуємо болти, розташовані по кругу. Знімаємо кришку і стопорне кільце. Після цього витягаємо ту, що знаходиться усередині шайбу, після чого привід спокійно від'єднується. Привід необхідно відсовувати обережно, без різких рухів, інакше існує вірогідність пошкодити пильовик. Це приведе до швидкого виходу з ладу і самого приводу.

Відкручуємо болти, розташовані по кругу

  • Відкручуємо остаточно нижню кульову опору, і разом з ступицею витягаємо її. При цьому працювати необхідно гранично обережно, не допускаючи падіння ступиці і усього блоку, інакше вони можуть отримати критичні ушкодження.

Знімається маточину і кульову опору

  • Вибиваємо розташовану в ступиці шарову опору Грейт Вол Ховер. Для цього ступицю трохи підводимо, щоб при ударах не ушкодився пильовик, і молотком вибиваємо деталь. Зазвичай декілька сильних ударів виявляється досить для того, щоб вона випала.

Вибиваємо розташовану в маточині кульову опору

  • Витягаємо верхню шарову опору. Зробити це також можна за допомогою молотка. Проте слід робити все обережно, щоб не пошкодити інші конструктивні елементи, наприклад кузов чи привід.

Витягаємо верхню кульову опору

  • Після цього ретельно зачищаємо усі посадочні місця і змащуємо їх. Не забуваємо перевірити рівень мастила в нових деталях, оскільки виробники частенько економлять на цьому важливому елементі.

Перевіряємо мастило на нових деталях

  • Встановлюємо нові шарові опори, і повертаємо ступицю на своє місце. При цьому важливо стежити за правильністю підключення приводу, а також перевірити його стан. Особливо це відноситься до пильовика, який під час виконання робіт міг отримати ушкодження, яких раніше не було.

Встановлюємо нові кульові опори, і повертаємо маточину на своє місце

  • Щоб зняти рульовий наконечник Грейт Вол Ховер, необхідно трохи послабити фіксувальну гайку. Після цього можна легко скрутити сам наконечник, не прибігаючи до використання додаткових інструментів.

Знімається старий рульовий наконечник

  • Накручуємо новий рульовий наконечник. Він може закручуватися туго, тому використовуємо ключ. Після досягнення потрібної відмітки, закручуємо і затягуємо фіксувальну гайку. При цьому наконечник додатково фіксується другим ключем, щоб залишитися на необхідному місці.

Закручуємо новий рульовий наконечник

  • Встановлюємо на місце колесо, опускаємо транспортний засіб. Проте відразу не рекомендується інтенсивно використовувати автомобіль, оскільки необхідно провести развал-схождения.

Встановлюємо на місце колесо

Провести усі роботи по заміні кульових опор і рульових наконечників Грейт Вол Ховер можна самостійно і в домашніх умовах. При цьому важливо дотримуватися правил безпеки і не працювати під авто до моменту установки надійних підпор.

Зазвичай заміну цих комплектуючих проводять після 50-75 тисяч кілометрів пробігу. Проте при їзді по поганих дорогах, а також сильних ударах при подоланні нерівностей на великій швидкості, можливий швидкий вихід деталей з ладу. У таких випадках проводити заміну слід відразу після виявлення неполадки.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Грейт Вол Ховер шарові опори і рульові наконечники як замінити"

Відгуки: 0




.