⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Регулювання клапанів Джилі СК

CK

Головним призначенням клапанів у двигуні Джилі СК являється забезпечення своєчасного подання паливно-повітряної суміші в необхідному для роботи агрегату об'ємі і подальше виведення відпрацьованого матеріалу. При цьому на окремі деталі і з'єднання доводяться значні навантаження – механічні і температурні, що надалі призводить до поломок.

При цьому значну роль в регулюванні клапанів відіграє ГРМ, що відповідає за синхронізацію колінного і розподільного валів, і в деякій мірі, за синхронну роботу клапанів автомобіля.

Якщо розглядати клапан конструктивно, разом із способом його кріплення, то можна виділити такі основні елементи:

  • Напрямна втулка, яка зазвичай розташована співісного з сідлом клапана.
  • Робоча фаска.
  • Пружина, яка тримається на стрижні клапана (штоку).
  • Замок (сухар), який являється контрою для пружини.

При цьому розрахунки і складання проводяться так, щоб забезпечити герметичність.

Клапани Джили СК

Про наявність несправностей клапанів Джилі СК можуть свідчити такі чинники:

  • Втрата потужності двигуна в результаті недостатнього вступу палива.
  • Утворення вихлопу нехарактерного кольору в результаті неповного згорання паливно-повітряної суміші.
  • Автомобіль глухне або здійснює ривки в результаті втрати синхронізації.
  • Виникнення стороннього шуму при роботі двигуна.

При виявленні проблем з роботою клапанів слід провести їх огляд, і при збереженні ними своїх функціональних показників провести регулювання. Це дозволить відновити їх працездатність без заміни.

Виконуємо регулювання клапанів Джилі СК самостійно

Для проведення усіх необхідних робіт знадобиться набір інструментів – ключі, викрутка, а також інші допоміжні засоби. Зробити все можна самостійно і в домашніх умовах. Щоб виконати регулювання клапанів Джилі СК необхідно виконати такі дії:

  • Відключаємо акумулятор і генератор. Для останнього досить від'єднати дріт і надалі прибрати його убік, оскільки він заважатиме виконанню інших робіт, наприклад, зняттю клапанної кришки.

Відключаємо акумулятор і генератор

  • Витягаємо наконечники. Після цього відкручуємо 4 болта на 10, розташовані ближче до кутів кришки. Це необхідно для вільного зняття кришки. Також слід від'єднати газовідводний шланг. Якщо двигун працює на газу – прибираємо убік форсунки.

Готуємося до зняття кришки

  • Акуратно підриваємо розташовані в місці закручування болтів шайби. Зробити це можна за допомогою викрутки. Далі викруткою акуратно підчіплюємо безпосередньо клапанну кришку Джилі СК.

Далі викруткою акуратно підчіплюємо безпосередньо клапанну кришку

  • Особливу увагу слід приділити прокладенню клапанної кришки. При знятті вона повинна залишатися на самій кришці або на нижній частині блоку. Інакше існує вірогідність її розриву, і як результат – зайві витрати для її заміни.

Особливу увагу слід приділити прокладенню клапанної кришки

  • Знімаємо клапанну кришку. Проводимо оцінку стану усіх агрегатів, які знаходяться під нею. Візуальний огляд показав відсутність значних проблем з деталями, чому сприяла своєчасна заміна мастила.

Знімається клапанну кришку

  • Після цього необхідно отримати доступ до болта шківа колінчастого валу. Це треба для того, щоб можна було провертати двигун і здійснювати регулювання клапанів. Щоб не знімати зайві деталі, піднімаємо домкратом передню частину авто, включаємо четверту передачу і просто провертаємо колесо Джилі СК.

Щоб не знімати зайві деталі, піднімаємо домкратом передню частину авто<

  • Для зручності виконання робіт по регулюванню клапанів знімаємо фільтр. Для цього досить відкрутити всього 3 болти, розташовані з боків від корпусу комплектуючої, після чого фільтр можна відсунути убік. Також можна просто відпустити хомут і зовсім прибрати деталь з підкапотного простору.

Для зручності виконання робіт по регулюванню клапанів знімаємо фільтр

  • Обертаючи колесо автомобіля виставляємо ГРМ по існуючих мітках. Це дозволить правильно встановити клапани в початкове положення, що необхідно для виконання ними своїх функцій в повному об'ємі. Допоможе невеликий пластиковий відлив з відповідною позначкою і мітка на самому ремені.

Обертаючи колесо автомобіля виставляємо ГРМ по існуючих мітках

  • Про правильність установки ГРМ свідчить збіг букви К на шестерні колінвала. Також прорізи є і на інших шестернях, і усі вони повинні дивитися строго вгору. Тільки у такому разі можна говорити про правильність установки ременя ГРМ, що відповідає за синхронізацію клапанів Джилі СК.

Про правильність установки ГРМ свідчить збіг букви До на шестерні

  • Промірюємо проміжки по клапанах. Для цього необхідно зняти мітки з 1, 2, 3, 4 клапанів уприскування, і 1, 2, 5, 6 клапанів випуску. Після цього робимо оборот колінчастого валу і проводимо виміри клапанів, що залишилися. Результати вимірів проміжків вносимо в таблицю. На впусканні має бути 0,2 на випуску – 0,3.

Промірюваний проміжки по клапанах

  • Витягаємо колінчасті вали, а також відпускаємо болти штовхальників і випускачів. Для цього необхідно відкрутити по спіралі усі болти, які помічені і пронумеровані для того, щоб нічого не поплутати. При цьому розподільні вали і інші елементи виставлені по мітках.

Витягаємо колінчасті вали, а також відпускаємо болти штовхальників і выпускателей

  • Витягаємо штовхальники Джилі СК, які необхідно замінити. Зробити це можна за допомогою магніта, заздалегідь необхідно відкрутити усі кріплення. Усередині штовхальника вказується його розмір. Після проведення вимірів можна підрахувати, які штовхальники слід використати замість раніше встановлених.

Витягаємо штовхальники Джили СК, яких необхідно замінити

  • Щоб не купувати нові штовхальники, можна двома способами підкоригувати вже наявні. Зробити це можна шліфовкою верхньої частини штовхальника до потрібного розміру або ж за допомогою токарного верстата зрізувати опору, розташовану усередині, до необхідних показників. Такий підхід не можна назвати зовсім правильним, оскільки краще все-таки замінювати штовхальники, але працювати вони будуть не гірші за нові.

Зрізуємо опору, розташовану усередині

  • Встановлюємо штовхальники на місця. Вали ставимо так, щоб отвори на шестернях дивилися строго вгору. Збоку, де є «човники», покриваємо поверхню герметиком, щоб запобігти протіканням. Подушки (під сальник) також трохи змащуємо герметиком.

Шестерні мають бути розташовані отворами вгору

  • Виставляємо все по мітках, одягаємо ремінь ГРМ. Затягуємо все бугеля, після чого робимо декілька прокручувань валів для перевірки поєднання міток. Якщо жодних проблем не виникло, проводимо повторну перевірку проміжків клапанів Джилі СК.

Затягуємо все бугеля

  • Встановлюємо пластикові захисні кожуха, ставимо на місце зняту на початку подушку, після чого проводимо подальше складання в зворотному до розбирання порядку.

Збираємо все в зворотному порядку

На цьому усі роботи по регулюванню клапанів Джилі СК можна вважати завершеними. За наявності усього необхідного устаткування роботи займають до доби, за умови, що двигуну слід спочатку остигнути до кімнатної температури. Якщо ж якихось приладів немає, то процес може зайняти більше діб, проте виконати його самостійно цілком реально. Головне – не помилитися в підрахунках і правильно провести коригування розмірів запчастин.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання клапанів Джилі СК"

Відгуки: 0




.