⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Обрив реміня ГРМ Чері Елара

Ремінь ГРМ є однією з найважливіших складових в загальній конструкції газорозподільного механізму Чері Елара. Саме він повною мірою забезпечує синхронізацію розподільного і колінного валів, і як результат – своєчасне подання паливноповітряної суміші і виведення продуктів переробки.

У разі обриву цього конструктивного елементу, втрачається синхронність роботи механізмів, що зрештою може привести до удару клапанів об поршні, і як результат – їх виходу з ладу. У такому разі без капітального ремонту двигуна не обійтися.

Облаштування ГРМ

На наявність несправностей в газорозподільному механізмі і безпосередньо проблем з ременем ГРМ вказують такі чинники:

  • Виникнення нехарактерного звуку при роботі двигуна, особливо часто проявляється у вигляді свисту.
  • Втрата потужності силового агрегату.
  • Поява запаху паленной гуми.

При виявленні подібних чинників слід перевірити стан ременя ГРМ Чері Елара і при необхідності провести його заміну. Якщо ж своєчасно роботи не були проведені, авто затихло і не заводиться, існує вірогідність обриву ременя, наслідує перед заміною деталь провести перевірку стан поршнів і клапанів.

Перевірка поршнів, клапанів і ременя ГРМ. Заміна ременя і натяжного ролика самостійно.

Для виконання усіх необхідних робіт знадобиться набір ключів, а також комплектуючі для заміни пошкоджених елементів. Автомобіль слід розмістити над гаражною ямою або на естакаді, оскільки знадобиться доступ до деяких вузлів, отримати який можна тільки знизу.

Доведеться провести часткове розбирання Чері Елара, оскільки деякі комплектуючі заважатимуть виконанню усіх необхідних дій. Щоб перевірити стан клапанів і циліндрів після обриву ременя ГРМ, а також провести його заміну, виконуємо такі дії:

  • Готуємо автомобіль до виконання робіт. Відключаємо негативну клему акумулятора. Відкручуємо розширювальний бачок з охолоджувальною рідиною, але доки повністю його не знімаємо. Відкручуємо передню кришку. Для цього необхідно відкрутити спереду один болт, і по два болти з різних сторін.

Відкручуємо розширювальний бачок

  • Для того, щоб забезпечити зручний доступ до необхідних деталей, знімаємо розширювальний бачок, заздалегідь підставивши місткість, куди стікатиме антифриз. Після цього знімаємо захист на днищі Чері Елара. Вона складається з металевої частини, закріпленої 4 болтами, а також двох пластикових елементів, також зафіксованих. Таким чином ми дістаємо доступ до шківа колінчастого валу.

Знімається захист

  • Знімаємо ремінець навісного устаткування. Ключем на 16 послабляємо болт, розташований за натяжним роликом. Після цього ключем на 15 притискуємо сам ролик трохи вниз, що дозволяє помітно послабити натягнення ременя і зняти його без особливих складнощів.

Знімається ремінь навісного устаткування

  • Для зручності можна відкрутити і зняти переднє праве колесо. Після цього зриваємо і відкручуємо шків колінчастого валу, який фіксується за допомогою 6 болтів. Для цього знадобиться ключ на 13. Після цього знімаємо пластиковий кожух, зафіксований 4 болтами на 10, заздалегідь знявши обводний ролик.

Знімається шків колінчастого валу

  • У нашій ситуації поломка, що привела до виходу з ладу ременя ГРМ Чері Елара, знаходилася саме тут. Проблема полягає в поломці натяжного ролика, який заклинило, і він повністю зруйнувався. Це і послужило причиною згорання ременя, і перескока зубів.

Поломка натяжного ролика

  • Перевіряємо стан помпи і інших роликів. При виявленні люфтів, шумів з підшипників чи інших ознак несправності такі комплектуючі краще замінити, щоб надалі не виникало серйозних поломок через їх несправність. Перевірку слід проводити при кожній заміні ременя.

Перевіряємо стан помпи і роликів

  • Викручуємо все свічки і проводитимемо перевірку цілісності поршнів і клапанів. Підкладаємо під колеса упори, затискаємо ручник і включаємо 5 передачу. Відкручуємо клапанну кришку. Для її зняття слід відкрутити 12 болтів на 8. Конструктивно вони зроблені так, що залишаються в кришці після її зняття і не можуть вилетіти.

Відкручуємо клапанну кришку

  • Провертаємо розподільні вали до того моменту, поки кулаки не будуть направлені вгору. Укручуємо трубочку (з одного боку якої є різьблення, як на свічці запалення, а усередині порожнеча для пропускання повітря). Підключаємо компресор і перевіряємо проходження повітря. Впускання перевіряємо спереду, через спеціальний клапан, випуск – біля вихлопної (повинен відчуватися потік повітря). Якщо виявляються проблеми, то слід провести ремонт або заміну клапанів і циліндрів Чері Елара.

Компресором перевіряємо стан клапанів і поршнів

  • Знімаємо акумулятор, проводимо демонтаж корпусу фільтру і зливаємо антифриз з радіатора. Також знімаємо колектор. Проводку відключаємо, і прибираємо убік, щоб не заважала при виконанні подальших робіт. Знімаємо генератор, а також відкручуємо від ГБЦ корпус термостата.

Проводимо часткове розбирання авто

  • Знімаємо шківи розподільного валу. За допомогою спеціального утримуючого пристрою фіксуємо їх, і ключем на 18 зриваємо болти. Це необхідно для того, щоб зняти передній кожух. Він додатково кріпиться 6 болтами.

Знімається шківи розподільного валу

  • Відкручуємо бугеля, зафіксовані болтами на 10. Робити це потрібно поступово, відкручувавши по черзі по одному ряду болтів з кожного боку двигуна. При цьому передній бугель найзручніше підривати за допомогою упору монтування в невеликий виступ, наявний на деталі. Далі все знімаємо по черзі.

Відкручуємо бугеля

  • Витягаємо рокера разом з гідрокомпенсаторами Чері Елара. Вони мають спеціальні фіксатори, тому не розпадаються на окремі частини. Акуратно складаємо їх в окрему коробку і в обов'язковому порядку накриваємо, щоб не потрапляв пил.

Витягаємо рокера і гідрокомпенсатори

  • Зриваємо ГБЦ, починаючи поступово відкручувати від країв. Спочатку лише трохи зриваємо болти, після чого знову проходимо по кругу, ще трохи їх послабляючи, і тільки після цього можна повністю відкручувати. Збираємо болти, що відкрутили, і знімаємо голівку блоків циліндрів. Заздалегідь необхідно відкрутити болтик під авто, який кріпить ГБЦ до блоку колектора.

Зриваємо ГБЦ

  • Заливаємо в камеру згорання гас. Це необхідно для того, щоб перевірити, чи не пропускає паливо. Для цього необхідно почекати хоч би хвилин 40. Пошкоджені деталі підлягають заміні, оскільки ремонт може лише трохи продовжити термін експлуатації, понизивши при цьому ресурс двигуна Чері Елара в цілому.

Заливаємо в камеру згорання гас

  • Після заміни клапанів і циліндрів проводимо зворотне складання автомобіля. При цьому не забуваємо замінити пошкоджені ролики ГРМ, зокрема, натяжний. Для правильного виставляння розподільних валів орієнтуємося на спеціальні прорізи – вони повинні розміщуватися горизонтально. Колінчастий вал виставляємо по існуючих мітках. Одягаємо новий ремінь ГРМ. Закінчуємо збірку авто.

ГРМ у зборі

Процес виконання робіт може затягнутися за часом, а у нефахових механіків може зайняти навіть декілька днів. До цього необхідно бути готовим. Також знадобляться деякі спеціалізовані інструменти, більшість з яких можна виготовити самостійно в домашніх умовах.

Після заміни поршнів, клапанів, роликів і ременя ГРМ можна приступати до експлуатації автомобіля. При цьому важливо надалі своєчасно проводити повторну заміну ременя для уникнення критичних ушкоджень. Поява одного з чинників, що вказують на неполадки ГРМ, повинні насторожувати водіїв.

Якщо авто почало видавати дивні шуми, схожі на свист або металевий скрегіт, краще негайно зупинити автомобіль і доставити його додому або в сервіс за допомогою евакуатора. Це може врятувати ваш двигун від проведення капітального ремонту і додаткових витрат.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Обрив реміня ГРМ Чері Елара"

Відгуки: 0




.