⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Чері Амулет ремонт насоса ГУР, заміна підшипників і роликів ременя генератора

Насос ГУР Чері Амулет призначений для забезпечення високого тиску і безперервної циркуляції рідини в системі посилення керма.

Конструктивно це простий пристрій шиберного або пластинчатого типу.

Призначення пристрою не лише в спрощенні управління автомобілем.

Уся система гідропідсилювача керма також виконує і додаткову функцію – зниження удару від нерівностей дорожнього покриття при їзді.

Також варто відмітити зниження вірогідності серйозного ДТП у разі розриву шин. Річ у тому, що ГУР Чері Амулет дозволяє водієві легше утримувати автомобіль на дорозі, і у разі подібної поломки знижує вірогідність вильоту в кювет.

Насос ГУР

Серед головних причин несправності виділяються такі:

  • Зниження рівня рідини в системі, її витік.
  • Погіршення роботи гідропідсилювача керма в результаті використання невідповідної рідини або відсутність тривалий час заміни витратного матеріалу.
  • У рідину потрапляють сторонні домішки.
  • Відсутність руху рідини, перегрівання агрегату.

Щоб уникнути додаткових проблем слід регулярно проводити заміну рідини, а також прочищення системи.

Основними ознаками наявності несправностей в ГУР Чері Амулет являються такі:

  • На холостому ході і малих оборотах зростає зусилля повороту керма. При їзді на високих обертах така проблема може зникати.
  • При повороті рульового валу починають виникати сторонні, нехарактерні звуки.
  • Підшипник починає свистіти. Якщо зняти насос і покрутити вал, то можна виявити люфт.

Насос ГУР

При виявленні подібних неполадок слід провести ремонт насоса і інших конструктивних елементів гідропідсилювача​.

Виконуючи такий ремонт, не зайвим буде перевірити стан суміжних агрегатів, і при необхідності, замінити.

Покрокова інструкція по проведенню ремонту насоса ГУР і заміні підшипників і роликів ременя генератора

Для виконання робіт знадобиться набір інструментів, переважно ключів.

Також запас вільного часу і наявність хай і невеликого, але досвіду ремонту автомобілів.

Щоб відремонтувати насос ГУР Чері Амулет, а також замінити підшипники і ролики ременя генератора, виконуємо такі дії:

  • Знімаємо пробку з бачка гідропідсилювача, скидаємо шланги. Одну шлангу скручуємо ключем на 19, другий – знімаємо хомут і просто знімаємо. Зливаємо усю рідину з бака, після чого можна приступати безпосередньо до зняття.
  • Викручуємо два натяжних болта, використовуючи для цього ключ на 13 і на 10. Зняти насос ГУР Чері Амулет разом з кронштейном не вийшло. Відкрутили ще 6 болтів кріплення безпосередньо агрегату до кронштейна. Витягаємо насос.
  • Відмиваємо насос від забруднень. Після цього фіксуємо його в лещатах трубкою вгору і починаємо розбирати. По контуру кришки відкручуємо 6 болтів. В результаті у неї з'являється хід і її можна збити ударами молотка по виступах.
  • Проводимо подальше розбирання. Тут важливо не пошкодити голчастий підшипник, а також інші конструктивні елементи. Зокрема, гумове колечко ущільнювача. Вибиваємо підшипник і шток завдаючи ударів по штоку, заздалегідь підставивши деревяшку.

Проводимо розбирання

  • На самому насосі залишається тільки гумовий сальник. Окремо можна відмітити наявність на штоку спеціального поглиблення під штопорне кільце і підшипник. Також важливо зберігати в цілісності кронштейн шківа.

Шток з поглибленням

  • Проводимо зворотне складання насоса ГУР Чері Амулет. Вставляємо шток до упору. На нього буде одягається підшипник, що фіксується стопорним кільцем. Далі все закривається кронштейном.

Вставляємо шток до упору

  • Із зворотного боку складання розпочинається з установки металевого кільця. Далі встановлюється нерухомий елемент проточками на спеціальний отвір. Встановлюємо товсте металеве кільце і барабан. Надівається і закручується кришка.

Складання з внутрішньої сторони

  • Підшипник запресовуємо за допомогою домкрата. Підставляємо металеву підставку, упираємо в стелю або іншу перешкоду, і починаємо підіймати домкрат до того моменту, поки підшипник не займе своє місце. Після цього встановлюємо стопорне кільце. Так само запресовуємо кронштейн.

Підшипник запресовуємо за допомогою домкрата

  • Встановлюємо новий сальник. Після цього запресовуємо раніше зібраний вал. Використовуємо для цього раніше описаний спосіб. Змащуємо внутрішній простір, після чого проводимо остаточне складання насоса ГУР Чері Амулет.

Міняємо сальник

  • Приступаємо до заміни роликів і ременя генератора. Знімаємо повітряний фільтр, оскільки він заважатиме. Знімаємо натяжний ролик, після чого можна без проблем зняти сам ремінь. Міняємо підшипник в ролику.

Знімається повітряний фільтр

  • Спершу розділяємо ролик на 2 частини, вибиваємо підшипник і запресовуємо новий. Потім збираємо ролик у купу. У другому ролику просто вибиваємо деталь, після чого забиваємо на її місце нову. Встановлюємо ролики на місця. Одягаємо новий ремінь. Проводимо складання автомобіля.

Міняємо підшипник ролика

Правильна робота усіх вузлів і агрегатів важлива не лише для комфортного водіння автомобіля, але і для безпеки.

Відповідно, за станом авто слід ретельно стежити і своєчасно проводити ремонт і заміну пошкоджених деталей і витратних матеріалів.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чері Амулет ремонт насоса ГУР, заміна підшипників і роликів ременя генератора"

Відгуки: 0




.