Піч на автомобілі Джилі МК призначена для обігріву салону в холодну пору року. Завдяки цьому забезпечується необхідний рівень комфорту для водія і пасажирів.
Конструктивно уся система обігріву складається їх ряду елементів, серед яких можна виділити такі :
При виході з ладу одного з елементів уся система може перестати функціонувати.
Про наявність несправностей в роботі печі Джилі МК можуть свідчити такі чинники:
- Відсутність подання теплого повітря в салон авто.
- Наявність потьоків в районі радіатора.
- Разом з повітрям в салон поступає неприємний запах.
Зазвичай причиною несправності стає радіатор печі, що вийшов з ладу. У такому разі проводиться заміна деталі.

На її місці може бути встановлена як оригінальна запчастина, так і її поліпшений аналог.
Радіатори можуть відрізнятися по кількості рядів нагрівальних елементів і за формою останніх.
Вибирати необхідно виходячи з кліматичних умов, оскільки круглі багаторядні радіатори забезпечують краще нагрівання, ніж, наприклад, однорядні.
За наявності проблем в роботі радіатора печі Джилі МК слід провести його заміну.
Ремонт деталі дозволить лише трохи продовжити термін служби, що не завжди є раціональним рішенням.
Виконуємо заміну радіатора печі Джилі МК власноручно
Провести самостійну заміну радіатора, що вийшов з ладу, можна тільки за наявності досвіду проведення ремонту.
Щоб виконати усі необхідні роботи слід здійснити такі заходи:
- Знімаємо верхню частину торпеди. Для цього довелося відкрутити ряд болтів, розташованих в салоні автомобіля, наприклад, на поріжках і стойках. Необхідно бути акуратними при знятті торпеди, оскільки усі клямки виготовлені з пластика і досить легко ламаються.

- Із-за конструктивних особливостей автомобіля доведеться знімати і частина нижньої торпеди. Зокрема, середню консоль, де розташовані регулятори температури і аварійка. Інакше витягнути радіатор печі Джилі МК просто не вийде – заважатиме кузов автомобіля.

- Іншу частину нижньої торпеди відкручуємо і просто опускаємо вниз, повністю не знімаючи. Для повного демонтажу довелося б відкручувати кермо і ряд інших важливих елементів, що привело б до ускладнення процесу. Ускладнює проведення робіт і з'єднання печі і кондиціонера.

- Витягаємо стару деталь. Вірогідною причиною недостатнього нагріву салону від печі був протікший радіатор. Також можна спостерігати сильне забруднення системи, що виникло в результаті використання неякісного тосола.

- Знімаємо гумки ущільнювачів із старої запчастини і одягаємо на нову. Після цього новий радіатор печі Джилі МК ставимо на місце. Для цього знадобиться допомога, оскільки при цьому слід відсовувати корпус печі на себе. Може виникнути проблема, коли патрубок упиратиметься в кузов. У такому разі потрібно спробувати поводити їм з одного боку в інший.

- Не забуваємо, що при заміні радіатора слід злити тосол, а після виконання усіх робіт залити новий. Для зливу відкручуємо пробку у радіаторі, після чого спокійно зливаємо рідину в підготовлену ємність. У блоці також передбачений болт для зливання тосола. Викручуємо його. Вибираємо якісний тосол, оскільки від цього залежить робота печі.

- Важливо при підключенні патрубків радіатора печі Джилі МК нічого не переплутати. До нижнього завжди підключається шланг подання рідини, а до верхньому – обратка. Такий порядок дотримується для відвертання утворення повітряних пробок. Піч у такому разі працюватиме набагато краще.

Із-за конструктивних особливостей автомобіля на заміну радіатора може знадобитися весь день.
При цьому потрібна наявність помічника для виконання окремих видів робіт.
Після виконання заміни радіатора піч почала гріти нормально. Проблем з експлуатацією надалі не повинно виникнути.