⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.

RU  |  UA



Передні гальмівні колодки Джилі МК як замінити?

MK

Гальмівні колодки Джилі МК – один з основних елементів системи гальмування. Саме вони, стикаючись з диском, забезпечують зупинку авто.

Виготовляються переважно із сталі. Додатково встановлюється фрикційна насадка, що виготовляється із смол, латексу і інших компонентів.

Від якості такої насадки багато в чому і залежить термін експлуатації усієї колодки. Також на експлуатаційному періоді позначається манера водіння, зокрема, інтенсивність використання гальм.

Передні колодки зазвичай схильні до більшого зносу. Частота їх заміни складає раз на 10-20 тисяч км пробігу.

Гальмівні колодки

Це пов'язано з більшим навантаженням на передні гальмівні колодки Джилі МК. Також до чинників слід віднести тип гальмівної системи.

У представленій моделі авто передні гальма дискові, а на них заміна проводиться частіше.

Задні гальма в Джилі МК барабанні. Навантаження на них нижче, а із-за типу гальмівної системи допускається заміна колодок раз в 80-120 тисяч км пробігу.

В окремих випадках може знадобитися частіша заміна деталі – проводиться попередня діагностика.

Серед чинників, що вказують на необхідність виконання подібних робіт, виділяються такі:

  • Машину відводить убік при гальмуванні.
  • Погіршується загальна керованість авто при використанні гальма.
  • При гальмуванні відчувається вібрація в кермі.
  • Утворення сторонніх шумів – скрипів і виску.
  • Відбувається нерівномірне стирання колодок.

При виявленні подібних ознак слід перевірити стан гальмівних колодок Джилі МК і при необхідності виконати їх заміну.

Гальмівні колодки

Варто розуміти, що не виконані роботи можуть послужити причиною ДТП.

Швидка і проста заміна передніх гальмівних колодок Джилі МК

Для проведення необхідних робіт не буде потрібно багато часу і особливі навички. Досить виконати такі дії:

  • Починаємо проводити ревізію передніх гальмівних колодок.
  • Заразом розберемося, як їх міняти.
  • Підводимо машину і знімаємо колесо.

Знімається колесо

  • Відкручуємо болт що нижньої направляючої супорта.
  • Підводимо супорт трохи вгору.

Підводимо супорт

  • Це необхідно для того, щоб вставити викрутку.
  • Її вставляємо між поршнем і внутрішньою гальмівною колодкою Джилі МК.
  • Ось так це виглядає ближче.

Вставляємо викрутку між колодкою і поршнем

  • Вдавлюємо поршень усередину.
  • При цьому не забуваємо стежити за рівнем гальмівної рідини.
  • При втискуванні поршня відбувається підйом рівня рідини, і надлишок може пролитися.
  • Втискування поршня виконується для того, щоб супорт надалі налізав на нові гальмівні колодки.

Вдавлюємо поршень

  • Вони будуть товщі, і якщо не вдавлювати поршень, то супорт просто не налізатиме.
  • Піднімаємо супорт вгору.

Піднімаємо супорт вгору

  • Витягаємо старі гальмівні колодки – зовнішню і внутрішню.
  • Перевіряємо стан тих, що направляють супорта Джилі МК – вони повинні вільно рухатися.

Перевіряємо ті, що направляють

  • Верхня напрямна практично нерухома.
  • Її необхідно буде змастити.
  • Перевіряємо нижню направляючу, вона також нормально не рухається.
  • Витягаємо направляючу і знімаємо пильовик.

Витягаємо ті, що направляють і пильовик

  • Стираємо старе мастило з поверхні.
  • За допомогою викрутки і ганчірки видаляємо старе мастило усередині посадочного місця направляючої.

Протираємо внутрішню частину від забруднень

  • Вичищаємо пильовик і трохи змащуємо, після чого встановлюємо його на місце.
  • Змащуємо направляючу гальмівного супорта Джилі МК і встановлюємо її на місце.

Змащуємо ту, що направляє

  • Змащуємо поршень гідравлічної системи гальм.
  • Для цього трохи підводимо пильовик.

Змащуємо поршень під пильовиком

  • І вставляємо в простір, що утворився, плоску викрутку.
  • Наносимо по колу мастило.
  • Знімаємо скобу і очищаємо її від забруднень.

Очищаємо скобу від забруднень

  • Встановлюємо скобу на місце.
  • Те ж саме робимо з верхньою скобою.
  • Хоча, в нашому випадку її взагалі краще замінити, оскільки вона зламана і погано тримається на місці.
  • Змащуємо гальмівні колодки Джилі МК в тих місцях, які будуть «ходити» по скобі.
  • Головне – не нанести надмірно велику кількість мастила, щоб надлишки надалі не потрапили на гальмівний диск.
  • Встановлюємо нові гальмівні колодки.

Встановлюємо гальмівні колодки

  • Опускаємо гальмівний супорт.
  • Закручуємо нижню направляючу.

Опускаємо супорт і закручуємо ту, що направляє

  • Встановлюємо колесо, опускаємо машину і затягуємо гайки.

Для проведення робіт знадобиться плоска викрутка і набір ключів. Також слід заздалегідь підготувати нові колодки.

Після цього ефективна робота гальм буде відновлена.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Передні гальмівні колодки Джилі МК як замінити?"

Відгуки: 0




.