Гальмівні колодки у системі гальмування Джилі СК виконують одну з ключових ролей. Саме їх притискання до робочої поверхні барабана призводить до утворення тертя, внаслідок чого відбувається зупинка авто.
Конструктивно гальмівні колодки складаються з металевої пластини, покритої додатково фрикційним шаром. Саме від якості останньої залежить можливий термін експлуатації деталі.
На необхідність проведення заміни комплектуючої вказують такі чинники:
- Нерівномірний розподіл зусилля при здійсненні гальмування.
- Знос авто при використанні гальм.
- Утворення скрипів або визгу при натисненні педалі гальма.
Проявлятися неполадки можуть і іншим чином.

Проте при виникненні подібних ознак слід перевірити стан гальмівних колодок Джилі СК.
Головними причинами виходу з ладу представлених деталей є:
- Помилки при виконанні монтажу.
- Заводський брак при виготовленні.
- Попадання сміття у великих кількостях.
- Попадання на поверхню колодок олії.
- Механічні ушкодження в результаті попадання каменів або інших предметів.
Також не варто забувати про природний знос задніх гальмівних колодок Джилі СК.
Зазвичай заміну колодок при використанні барабанної гальмівної системи потрібно проводити раз в 50-80 тисяч км пробігу.

Проте при інтенсивному використанні гальм, а також при значному на них навантаженню в результаті застосування екстреного гальмування термін експлуатації колодок може помітно знижуватися.
Проведення заміни задніх гальмівних колодок Джилі СК – покрокова інструкція
Заміна задніх колодок на цій моделі авто трохи складніша, ніж для передніх. Це пов'язано з особливостями барабанних систем, які і встановлені на задніх колесах Джилі СК.
Для виконання заміни проводимо такі дії:
- Перевіряємо стан колодок – зняті з одного боку колодки свідчать про необхідність їх заміни.

- Підіймаємо авто за допомогою домкрата і знімаємо колесо.
- Знімаємо захисний ковпачок.

- Росшплинтовуємо гайку, встановлену під ним.
- Ключем з голівкою на 30 відкручуємо її.
- Витягаємо шайбу, встановлену під гайкою.

- Тягнемо гальмівний барабан Джилі СК на себе за шпильки.
- Якщо не піддається – підставляємо викрутку у стик деталей і постукуємо молотком.
- З цього боку колодки також стерті.

- У самому барабані досить багато сміття.
- Борт барабанного диска необхідно буде проточувати.

- Тепер можна приступати до зняття колодок.
- Для цього необхідно від'єднати фіксатори.

- За допомогою плоскогубців захоплюємо невеликий виступ, натискаємо на фіксатор, прокручуючи плоскогубці убік.
- Це дозволить зняти фіксатор.

- Після чого штир, що фіксує його, можна витягнути з іншого боку.
- Так само знімаємо і другий фіксатор.
- Далі вдавлюємо циліндри гідравлічної гальмівної системи Джилі СК.

- Після чого витягаємо гальмівні колодки.
- Також необхідно від'єднати трос ручника.
- Нові колодки не мають фіксаторів для ручника і інших кріплень.

- Доведеться знімати їх із старих.
- Усі подібні механізми кріпляться ось такими фіксаторами.

- Вони просто відгинаються плоскогубцями і витягуються.
- Іноді доводиться вибивати їх молотком.
- Встановили кріплення і механізми на нові задні гальмівні колодки Джилі СК.

- Встановлюємо гальмівні колодки.
- Підключаємо трос ручника.
- Проточуємо диски. Робити це потрібно на низьких оборотах, оскільки вони виготовлені з чавуну.

- Встановлюємо барабан на своє місце.

- Ставимо шайбу і закручуємо гайку.
- Ставимо колесо.
Для заміни задніх гальмівних колодок знадобиться незначна кількість часу і інструментів.
Наявність значного досвіду проведення ремонтних робіт не треба.
Після заміни гальмівних колодок робота системи гальмування буде відновлена, що дозволить експлуатувати автомобіль безпечно.