⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна сальників КПП Чері Амулет

Слабким місцем коробки передач Чері Амулет вважаються сальники півосей. Витік через них масла загрожує складним і дорогим ремонтом всього агрегату, тому зволікати із заміною поточних сальников не можна. При виконанні цієї роботи обов'язково зливається масло, тому разом з сальниками потрібно придбати нове для повної заміни.

  • відповідно До сервісної інструкцією рекомендовано використовувати трансмісійне масло в'язкістю за стандартом SAE 75W-90 і рівнем якості за API GL4, в обсязі 2 літра.
  • Бажано купувати з запасом 3 л, так як можливо знадобиться доливати.

Заміна сальників КПП Чері Амулет

1. Щоб замінити сальник півосі на Чері Амулет потрібно спочатку відкрутити зливну пробку і злити масло в приготовлену ємність. Щоб краще виливалося коробка повинна бути прогріта невеликим пробігом автомобіля.

Відкручуємо зливну пробку і зливаємо масло

2. Відкручуємо на маточинах гайки приводів і знімаємо колеса, попередньо виставивши машину на підставки.

Відкручуємо на маточинах гайки приводів і знімаємо колеса

3. Тепер відкручуємо шість болтів кріплення півосі біля корпусу коробки.
4. Щоб витягти півосі доведеться відкрутити від важеля три болта кріплення кульових опор і від'єднати кульову від важеля підвіски. Ті ж операції повторюємо, з іншого боку.
від'єднати кульову від важеля підвіски. Ті ж операції повторюємо, з іншого боку
5. Піввісь вже можна виштовхнути з шліцьовій частині маточини, але для зручності необхідно від'єднати рульову тягу від поворотного кулака.
від'єднати рульову тягу від поворотного кулака.
6. Витягаємо піввісь і отримуємо доступ до фланцем півосі (на фото кришка всередині фланця вже знята). Ретельно витираємо залишки мастила і бачимо стопорне кільце.
7. Разжимаем стопорне кільце і знімаємо його з валу.
Разжимаем стопорне кільце і знімаємо
8. Витягаємо завзяте кільце з чотирма виступами.
Витягаємо завзяте кільце
9. І акуратно збиваємо фланець з шліцьовій частині валу, краще скористатися знімачем.
акуратно збиваємо фланець
10. Витягаємо старий сальник кпп на Чері Амулет викруткою, підчепивши його за кромку.
Витягаємо старий сальник кпп на Чері Амулет
11. Новий сальник обережно запрессовываем підходить за розмірами оправкою. Ті ж операції повторюємо з фланцем, з іншого боку.
Новий сальник обережно запрессовываем
 12. Збираємо всі в зворотній послідовності дій по розбиранню. Дотримуємося моменти затягування різьбових з'єднань.
13. Свіже масло заливаємо через отвір з торця коробки (зліва по ходу машини).
14. Перевіряємо рівень, має бути нижню кромку різьбового отвору, можливо знадобитися на 100-200 мл більше ніж покладені 2 л. Закручуємо пробку.
 Після невеликого пробігу Чері Амулет необхідно перевірити відсутність течі масла і проконтролювати його рівень через холодець (воно ж контрольний) отвір. При необхідності долити.
Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальників КПП Чері Амулет"

Відгуки: 0




.