Радіатор охолодження на Чері Куку призначений для охолодження двигуна в процесі його експлуатації. Відбувається це за допомогою охолоджувальної рідини яка забирає тепло у двигуна і остигає в радіаторі.
Конструктивно радіатор охолодження складається з таких елементів:
- Верхній і нижній бачки. Вони сполучені між собою рядом трубок, від кількості і розмірів яких багато в чому залежить ефективність охолодження. На трубках додатково є присутніми припаяні пластини, які сприяють віддачі тепла в довкілля.
- У верхньому бачку розташована горловина для заливки рідини. Вона закривається спеціальною пробкою, у якій розташовані паровий і повітряний клапани.
- Також до верхнього бачка радіатора охолодження Чері Куку підведений патрубок від сорочки двигуна. Зазвичай з'єднання здійснюється за допомогою гумового шланга. Це дозволяє нагрітій рідині поступати в систему охолодження. Також тут є трубка відведення пари, і датчик електронного термометра.
- Нижній бачок має патрубок, який сполучає його з насосом (помпою). Також в нім розташовується додатковий кран, який розрахований для зливання охолоджувальної рідини. Кріплення радіатора відбувається до корпусу автомобіля.
Розташований радіатор охолодження Чері Куку в передній частині автомобіля, відразу за радіаторною решітккою. Робиться це для того, щоб забезпечити максимальне обдування повітрям, а як слідство і ефективне остудження.
Варто розуміти, що важливим є не лише стан самого радіатора, але і кришки заливної горловини. Вона відповідає за регулювання тиску, і у разі потреби скидає зайвий тиск в системі.
Про наявність проблем в роботі радіатора охолодження Чері Куку вказує швидке нагрівання двигуна при експлуатації. Причини можуть бути різні:
- Недостатньо охолоджувальної рідини або погана її якість.
- Засмічення системи охолодження.
- Проблеми з насосом.
Усунути проблеми зазвичай можна самостійно, просто виконавши прості роботи. Іноді досить просто замінити охолоджувальну рідину (робити це слід кожні 40-60 тисяч км пробігу) або провести промивання.
Промиваємо радіатор охолодження Чері Куку – швидко і без проблем
Для того, щоб промити систему охолодження, знадобиться хороший запас часу.
Щоб отримати бажаний результат виконуємо такі дії:
- Знімаємо самий нижній патрубок.
- Це необхідно для того, щоб злити охолоджувальну рідину.
- Заздалегідь необхідно підставити якусь місткість.
- Робити це слід у той момент, коли двигун остигнув.
- Інакше можна отримати серйозні опіки.
- Відкручуємо кришку розширювального бачка.
- Зняли вентилятор і радіатор охолодження Чері Куку.
- Радіатор зовні трохи забитий сміттям, але все цілком терпимо.
- Проте усередині все забито, насилу проходить навіть повітря.
- Налили в розширювальний бачок води, а з патрубка вибігла іржава рідина.
- Така ж картина спостерігалася при першій заливці води в радіатор.
- Промиваємо радіатор зовні.
- Розчиняємо у воді спеціальну очищаючу рідину згідно інструкції.
- Встановлюємо радіатор на місце.
- І заливаємо в розширювальний бак рідину, що вийшла.
- Проїжджаємо на Чері Куку з очищаючою рідиною близько 500 км.
- Після чого зливаємо її.
- Для чого знову необхідно від'єднати нижній патрубок.
- На виході отримуємо практично чорну рідину.
- Знову знімаємо радіатор і промиваємо його.
- Цього разу результат набагато краще – вода протікає добре і практично прозора.
- Підключаємо шланг з водою до патрубка.
- І промиваємо усю систему.
- Перевірити, коли з системи охолодження потрібно зливати охолоджувальну рідину можна, використовуючи дві іржаві деталі.
- У одну з них заливаємо цю рідину, а другу залишаємо просто для контролю.
- Коли в першій іржа піде, означає що можна промивати остаточно систему охолодження.
- Після цього ставимо знову радіатор і вентилятор на місце.
- Заливаємо нову охолоджувальну рідину.
В цілому, з очищенням радіатора і усієї системи охолодження Чері Куку немає особливих проблем. Головне, не сильно затягувати з цим, оскільки при сильному забиванні такою простою процедурою швидше за все не обійдеться.