⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Ремонт бачка омивача Джилі МК Крос, тріщина в бачку

Лобове скло в процесі експлуатації має властивість забрудняться, що зрештою призводить до погіршення обзорності.

Спеціально для цього в конструкції Джилі МК Крос передбачена система очищення скла, одним з елементів якого є бачок омивача.

Бачок омывателя

Саме у бачку зберігається запас води або спеціальної рідини, призначеної для очищення скла від забруднень.

В цілому, бачок омивача виконує відразу декілька важливих функцій:

  • Зберігання запасу рідини, необхідної для тривалої роботи системи.
  • Подання певного об'єму рідині на форсунки
  • Можливість проведення контролю рівня рідини у бачку за допомогою спеціальних міток або показників датчика.
  • Функція корпусної деталі, необхідної для установки насоса і датчика рівня.

Слід враховувати, що бачок омивача Джилі МК Крос є досить важливим елементом в конструкції автомобіля.

Конструктивно деталь складається з таких елементів:

  • Корпус – спеціальна місткість, яка призначена для зберігання рідини. На нім також розташована заливна горловина із звичайною гвинтовою кришкою. 
  • Насос – призначений для подання рідини на форсунки, що здійснюють розбризкування рідини по склу.
  • Датчик рівня рідини. Деталь є присутньою не на усіх автомобілях.
  • Різні кріпильні елементи.

Корпус бачка омывателя

Бачок омивача Джилі МК Крос виготовляється з напівпрозорого пластика, що дозволяє легко контролювати рівень рідини в ньому. Деталь зазвичай суцільнолита, проте в окремих випадках може являтися збірною, що складається з двох частин з жорстким з'єднанням.

Що стосується безпосередньо бачка, то він має такі елементи у своїй конструкції:

  • Заливна горловина з різьбленням під кришку.
  • Гвинтова кришка, іноді доповнена пластиковою вуздечкою для запобігання витоку.
  • Отвір для монтажу насоса з моторчиком.
  • Отвір для установки датчика рівня рідини при його наявності.
  • Кронштейни і хомути для кріплення. 
  • Мітки для визначення рівня рідини.

Місткість бачка зазвичай складає від 1,5 літрів рідини.

Що стосується технічного обслуговування бачка омивача Джилі МК Крос, то ніяких особливих процедур з ним проводити не варто. Зазвичай експлуатація деталі проходить без утруднень упродовж усього терміну служби автомобіля.

Бачок омывателя вимагає чищення

Проте по ряду причин проблеми з бачком повністю виключати не варто. Зокрема, в холодну пору року може статися замерзання рідини, що знаходиться в ньому. Усунути проблему можна просто загнавши авто в тепле місце.

Деякі водії також радять просто долити гарячої води, проте подібний підхід може привести до того, що із-за значного контрасту температур просто лопне пластиковий корпус. Так що такий варіант слід застосовувати тільки в крайньому випадку і гранично обережно.

Серед основних несправностей, які можуть статися з бачком омивача Джилі МК Крос, слід виділити такі:

  • Від'єднання трубок від насоса.
  • Втрата контакту проводки на електронасосі або датчику.
  • Вихід з ладу насоса.
  • Поява тріщин на бачку в процесі експлуатації.

бачок

Перші дві проблеми усуваються досить легко – підключенням шланга і чищенням контактів або заміною дроту. Набагато складніше розібратися з насосом, оскільки іноді досить заміни окремих деталей, а іноді доводиться проводити його повну заміну.

Що стосується бачка омивача Джилі МК Крос, то при появі на ньому тріщин краще проводити повну заміну.

Звичайно, можна використати різні засоби, включаючи пайку, проте це дасть тільки короткочасний ефект, і зрештою бачок все одно доведеться змінити.

Ремонт бачка омивача Джилі МК Крос за 1 годину

Для проведення усіх ремонтних робіт знадобиться викрутка, декілька ключів, термоклей і спеціальний пістолет для його використання. Також потрібний дриль або інші пристосування, за допомогою яких можна зробити отвори в пластиковому корпусі.

Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Знімаємо бачок омивача Джилі МК Крос.
  • Для цього необхідно відключити усю проводку, проведену до його елементів, а також зняти шланги. 
  • Частково представлені елементи знаходяться у важкодоступному місці, під самим бачком і іншими елементами підкапотного простору.

Частина системи знаходиться у важкодоступному місці

  • Щоб провести їх відключення досить буде вивернути колеса максимально вправо.
  • Після чого зняти підкрилок, який і заважатиме вільному доступу.

Відсовуємо убік подкрылок

  • Відключивши усі необхідні елементи відкручуємо 3 кріплення.
  • Два з них знаходяться безпосередньо на корпусі.

Місця кріплення корпусу бачка омывателя

  • Один відведений убік і розташований на пластиковій трубці.
  • Після зняття бачка омивача Джилі МК Крос вдалося добре розглянути тріщину в корпусі.

На корпусі помітна тріщина

  • Просвердлюємо 2 отвори по різні сторони від тріщини.
  • Це дозволить запобігти її подальшому поширенню.

Просвердлюємо отвори по обидві сторони від тріщини

  • Очищаємо поверхню корпусу бачка від забруднень, знежирюємо.
  • Після чого заливаємо через отвір термоклей. 
  • Даємо йому стікати до іншого отвору тримаючи корпус під потрібним ухилом.

Проклеюємо потрібне місце

  • Це дозволяє проводити проклеювання як усередині корпусу, так і зовні.
  • Звичайно, виходить не дуже естетично, але в цілому бачок омивача Джилі МК Крос деякий час ще послужить.
  • Встановлюємо бачок на місце. 
  • Підключаємо проводку і шланги.

Варто відмітити, що використання термоклею для ремонту в цьому випадку є лише тимчасовим рішенням. Рідини, що містять спирт, приведуть до досить швидкої втрати клеєм своїх властивостей, що приведе до утворення повторної течі.

Відповідно, надалі доведеться віддавати перевагу рідинам для очищення скла, які не містять спирт або просто провести заміну бачка при появі подібної можливості.

Провести подібний ремонт або заміну бачка омивача Джилі МК Крос можна за годину, використовуючи при цьому мінімум з інструментів.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт бачка омивача Джилі МК Крос, тріщина в бачку"

Відгуки: 0




.