⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Одним з важливих вузлів Джилі МК є гідропідсилювач керма.
Ця система встановлюється в районі рульової рейки і спрямована на спрощення керування автомобілем. Вже з назви стає зрозуміло, що дана система є гідравлічною.
Відповідно, в якості робочого середовища використовується рідина. Зазвичай для цього застосовуються спеціальні рідини або масла.
За типом основи, на якій виготовлена рідина, виділяють три основних варіанти:
Крім того, рідини часто відрізняються і за кольором, що в значній мірі спрощує вибір відповідного варіанту.
Варто зауважити, що краще буде користуватися одним видом рідини протягом усього часу експлуатації Джилі МК, виготовленого одним виробником.
Змішувати масла з різною основою суворо заборонено.
У деяких випадках допускається змішування рідин різного кольору, крім зеленої, за умови їх виготовлення на одній основі.
При цьому важливо враховувати і стан інших елементів, наприклад, розширювального бачка. Якщо він надмірно забруднений, то його слід промити перед заливкою нової рідини.
Також слід перевірити цілісність трубок, що йдуть від бачка до робочої частини і назад.
Проводити заміну рідини в системі гідропідсилювача автомобіля слід кожні 30-50 тисяч км пробігу.
Чіткого нормативу в цьому випадку немає, слід періодично перевіряти стан масла, з чим і можна буде судити про необхідність проведення подібної операції.
В окремих випадках може виникати необхідність промивання всієї системи Джилі СК. Для цього повністю зливається старий матеріал, і заливається новий, до того моменту, поки з трубки не почне витікати повністю чиста рідина.
Це вимагає великого обсягу нового масла, але подовжує термін експлуатації гідропідсилювача керма.
Також про необхідність заміни масла в ГПК можна дізнатися за ростом складності управління автомобілем, а також при виникненні нехарактерних звуків при здійсненні поворотів.
На виконання такої роботи потрібно до півгодини вільного часу, особливо якщо не потрібне попереднє промивання системи.
Щоб провести заміну рідини і прокачати систему виконуємо такі дії:
Головне – своєчасно проводити заміну рідини гідропідсилювача керма Джилі МК. Це дозволить істотно продовжити термін експлуатації вузла без необхідності проведення ремонту або заміни.
Часто шум і складності з управлінням помилково приймають за проблеми з гідропідсилювачем керма або ж з рульовою рейкою, хоча в багатьох випадках причиною є саме необхідність проведення заміни масла в системі ГПК.
Відгуки: 0