⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Обслуговування гальмівних супортів Джилі МК

MK

Передні гальма Джилі МК представлені дисковим типом. Одним з важливих елементів подібної конструкції є гальмівний супорт.

За своєю суттю супорт – своєрідна скоба, виготовлена з чавуну або алюмінієвих сплавів. Має функцію корпуса, який використовується для кріплення додаткових пристроїв.

Зокрема, встановлюються направляючі, колодки, а також проводиться робочий циліндр, за допомогою якого гальмівна рідина впливає на механізм, забезпечуючи таким чином притиснення колодок.

Гальмівний супорт

У конструкції супорта додатково може встановлюватися спеціальна скоба, що рухається, яка відповідає за більше рівномірне притискання колодок до гальмівного диску.

Серед основних несправностей, характерних для супорта, можна виділити закисання рухливих елементів, наприклад поршня чи направляючих, а також ушкодження їх пильників.

У більшості випадків усунути неполадки супорта Джилі МК можна самостійно, використовуючи мінімальний набір інструментів і допоміжних засобів.

Особливо, якщо все ретельно перевіряти і проводити обслуговування схильних до зносу елементів при кожній заміні колодок, що у випадку дисковими гальмами проводиться кожні 15-25 тисяч км.

Проводимо обслуговування гальмівного супорта Джилі МК – швидко і без проблем

Для проведення обслуговування гальмівного супорта знадобиться викрутка, декілька ключів, мастило і WD - 40 або його аналог.

Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Знімаємо колесо.

Знімається колесо

  • Окрім домкрата можна розмістити під авто і зняте колесо, що підвищить безпеку знаходження під транспортним засобом.
  • За допомогою 2 ключів на 14 відкручуємо болти направляючих супорта.

Відкручуємо болти направляючих

  • Акуратно знімається гальмівний супорта потягнувши його на себе за центральну частину.

Знімається супорт

  • Витягаємо направляючі.

Витягаємо направляючі

  • Перевіряємо стан пильника направляючої гальмівного супорта Джилі МК.
  • Обробляємо посадочне місце направляючої з допомогою WD -40.

Оброблюваний посадочне місце

  • Після цього обмотуємо викрутку ганчіркою і все ретельно протираємо.

Ретельно все протираємо

  • Так само очищаємо поверхню направляючої.
  • Покриваємо направляючу мастилом.

Покривається направляюча мастилом

  • Після чого вставляємо її на своє місце.
  • Перевіряємо стан гальмівних колодок.

Перевіряємо стан гальмівних колодок

  • При необхідності ставимо нові.
  • Якщо циліндр заважає повернути на місце супорт, то необхідно максимально втиснути його всередину.

Циліндр іноді заважає ставити супорт

  • Для цього потрібно відкрутити болт ззаду.

Відкручуємо болт ззаду

  • Встановлюємо все на місця і перевіряємо затягування болтів.

Перед початком їзди слід прокачати гальмівну систему, інакше існує ризик попадання в аварію із-за неефективно працюючих гальм.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Обслуговування гальмівних супортів Джилі МК"

Відгуки: 0




.