⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Важливим параметром Чері Куку являється розвал-сходження, який впливає на показники керованості автомобіля, а також істотно позначається на роботі підвіски авто.
За своєю суттю – розвал-сходження можна назвати процесом установки правильного кута нахилу, в даному випадку, відразу в декількох площинах.
Зазвичай сигналом до проведення цієї процедури є зміни в поведінці автомобіля на дорозі.
Зокрема, починає зміняться траєкторія руху авто, воно перестає тримати дорогу, відбувається зміщення убік.
Якщо розглядати з простого боку, то розвал – це кут нахилу коліс відносно дорожнього покриття.
Оптимальним варіантом для Чері Куку являється виставляння коліс в ідеально вертикальному положенні або в межах допустимої норми.
Це дозволяє підвищити керованість авто, а також понизити навантаження на елементи підвіски, зокрема, на ступичні підшипники.
При відхиленні від норми авто втрачає керованість, хоча є виключення – при негативному розвалі росте пляма контакту.
Проте в подібній ситуації починається нерівномірний знос шин, швидко виходить з ладу підвіска. На поганому дорожньому покритті таке відхилення може стати причиною аварії.
Під сходженням зазвичай розуміють кут, який виникає між площиною обертання колеса і подовжньою віссю автомобіля.
Помітити зміну цього параметра можна оглянувши автомобіль спереду.
При утворенні позитивного сходження коліс Чері Куку можна спостерігати їх зміщення до центру подовжньої осі.
При цьому підвищується стійкість автомобіля на високих швидкостях, проте істотно знижується здатність повертати.
При негативному сходженні колеса «дивляться» в різні боки. При цьому підвищується загальна стійкість авто на дорозі, але нерівномірно і швидко зношуються шини, а також сильно відчувається погане дорожнє покриття.
Варто відмітити, що проблеми зі сходженням коліс позначаться на витраті палива, яка виросте помітно. Пов'язано це з тим, що росте опір обертанню коліс.
Зазвичай рекомендується проводити розвал-сходження приблизні кожні 30 тисяч км пробігу. Також необхідно проводити подібні роботи після втручання в підвіску авто.
Не зайвим буде проведення робіт і після попадання до ями на великій швидкості або після тривалої їзди по бездоріжжю.
Своєчасно проведений розвал-сходження дозволить убезпечити підвіску автомобіля від надмірних навантажень, а також відновити нормальну керованість автомобіля.
Поширеною причиною проблем з розвал-сходженням є ремонт підвіски, зокрема, заміна важелів, що і сталося в даному випадку.
Проблема проявилася під час руху – з'явився стук, схожий на того, що розбивається ШРУС. Особливо при різкому старті і високому навантаженні на авто. При спокійній їзді звук зникає.
Цілком імовірно, що проблема пов'язано зі зміщенням ікла в ліву сторону (по напряму руху авто), через що зрушилася уся сторона.
Проблема з розвалом пов'язана ще і з тим, що колесо сильно завалене убік, що ускладнює процес виконання робіт по відновленню нормальних показників.
Ще одна проблема в тому, що, коли натискаєш педаль газу починає стукати внутрішня граната Чері Куку.
Хід у приводу складає всього біля 5 мм в підведеному положенні. Якщо поставити авто на колеса, то хід складає близько сантиметра.
З лівого боку в підведеному стані хід приводу складає близько 1 см, а при опусканні показник знижується до декількох мм. При початку руху цей показник ще знижується, що призводить до появи стука.
Відповідно, необхідно спочатку усунути проблему із стуком, і тільки потім виставляти розвал-сходження.
По проведених вимірах виходить, що ліве колесо зрушилося всередину приблизно на 1 см, а праве колесо доки залишається на своєму місці.
Найімовірніше доведеться збільшувати довжину важеля Чері Куку, оскільки при проведеної раніше заміни використовувався недостатньо довгий варіант.
Для цього заздалегідь виготовляємо металеву заготівлю з необхідними параметрами.
Також розпилюємо посадочне місце під сайлентблок на важелі. Краї розпилювання розгинаємо.
У простір, що утворився, вставляємо металеву заготівку, після чого приварюємо її до важеля.
У простір між привареною заготівкою і важелем вставляємо болт і зрізуємо його надлишки, що виходять за межі деталі.
Приварюємо болт, що дозволить створити додаткову жорсткість і надійніше зафіксувати деталь.
Таким чином вдалося подовжити важіль приблизно на 1 см, що надалі дозволить виконати усі необхідні роботи.
Також виявилося, що місце установки важеля досить сильно розбите, і відповідно необхідно проводити складніший ремонт або робити підставки, оскільки інакше проблема залишиться.
Ставимо на місце важіль і запресовуємо сайлентблок Чері Куку. Шарнір затягується вже в мить, коли авто стоїть на колесах, тобто – знаходиться під навантаженням.
Після цього виставляємо розвал-сходження, що дозволить без проблем експлуатувати автомобіль надалі.
Відгуки: 0