⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ
⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.
Бюджетний позашляховик Грейт Вол Ховер став популярним серед автовласників завдяки своїй непримхливості і простоті обслуговування. Незважаючи на своє китайське походження відрізняється хорошою надійністю.
При правильному обслуговуванні автомобіля він досить довго не потребує серйозних фінансових вкладень для ремонту і відновлення. Своєчасна заміна масла, проведення антикорозійної обробки і відсутності агресивної манери водіння дозволять експлуатувати автомобіль досить довго.
Цей автомобіль є яскравим представником універсальних позашляховиків. По суті, можна назвати його точною копією Isuzu Axiom, який був представлений на ринку задовго до появи китайського двійника.
Виробництво моделі почалося в 2005 році на китайських виробничих потужностях. За час випуску автомобіля він двічі проходив рестайлинг. Перший представник сімейства мав індекс H2.
Після проведення доопрацювань в 2010 році Грейт Вол Ховер отримав новий індекс – H3. Після цього конструктори ще трохи відкоригували автомобіль, після чого в 2011 році він вийшов на ринок вже з індексом H5.
Бензинові двигуни, які встановлювалися на деякі автомобілі, є ліцензійною копією силового агрегату Mitsubishi. Така установка показала себе досить надійнійною і невибагливою в експлуатації. Ремінною привід ГРМ також відпрацьовує призначений строк.
Перше покоління автомобілів отримало двигуни 4G64, об'ємом 2,4 літри. Потужність такого двигуна складала 134 к.с.
Починаючи з 2007 року Грейт Вол Ховер почав отримувати 2,8-літровий дизельний двигун. Потужність такої установки – 95 к.с. Привід газорозподільного механізму також ремінний.
Витрата палива для позашляховика цілком нормальна. У місті знадобиться 13-15 літрів, а на трасі 9-10 літрів на 100 км пробігу при експлуатації бензинової версії авто.
Дизельний двигун споживає близько 9 літрів в міському циклі, і 7-7,5 літрів на 100 км пробігу по шосе.
На автомобілях російського складання 2006-2008 років вже після пробігу в 60-80 тисяч км пробігу доводилося проводити заміну прокладки голівки блоку циліндрів, яку починало пробивати між 1 і 2 циліндрами.
Поломка була викликана поганим затягуванням болтів ГБЦ саме на цих циліндрах. Якщо автовласник проводив профілактичну підтяжку болтів в цьому місці, то проблем зазвичай не виникало.
Насос водяного охолодження зазвичай ходив до 100 тисяч км, після чого було потрібне проведення його заміни.
Що стосується дизельного двигуна, то його робота нарікань не викликала, ніяких складнощів з експлуатацією не спостерігалися.
Проте дизельний двигун Грейт Вол Ховер дуже чутливий до якості палива.
Проводити заміну паливного фільтру краще строго за регламентом – кожні 10 тисяч км, а за наявності підозр на погану якість дизеля проводити процедуру краще частіше.
Свічки запалення зазвичай без проблем працювали 70-90 тисяч км пробігу. Далі починалися проблеми в роботі однієї або декількох свічок, після чого автовласники зазвичай міняли їх комплектом.
Форсунки без проблем відпрацьовують більше 100 тисяч км пробігу. Далі багато що залежить від якості використовуваного палива і своєчасності проведення заміни паливного фільтру.
Після все тих же 100 тисяч км пробігу швидше за все знадобиться проведення заміни прокладки впускного колектора. Вказати на необхідність таких робіт може наявність масла в районі стартера і швидке падіння його рівня.
Що стосується трансмісії, то усі автомобілі отримали 5-тиступінчату механічну коробку перемикання передач. При цьому до її роботи існує безліч нарікань серед власників Грейт Вол Ховер.
Наприклад, виділяють сильний шум її роботи, а також відсутність чіткого перемикання. У Ховер H2 було помічено декілька випадків виходу коробки з ладу при пробігу в 100 тисяч км пробігу. Причиною цього ставав розсипавшийся підшипник проміжного валу.
Після 100 тисяч км пробігу не уникнути заміни підшипників на первинному, вторинному і проміжному валах. При цьому також можливе виявлення течі сальника первинного валу, який також доведеться замінити.
Зчеплення зазвичай відпрацьовує до 160 тисяч км пробігу, після чого доведеться замінити його. Проте якщо водити автомобіль агресивно, то проблеми можуть з'явитися вже після 60 тисяч км.
Після 80-100 тисяч км можлива поява вібрацій в діапазоні швидкостей 60-80 км/год. Це пов'язано з розбитою хрестовиною заднього кардана. При рідкому використанні повного приводу можливе виникнення вібрацій при підключенні передка. Це пов'язано із закисанням хрестовини переднього кардана.
Проблеми з підвіскою Грейт Вол Ховер з'являються не раніше 70-90 тисяч км пробігу. При такому пробігу з'являється необхідність протягання підвіски. Трохи пізніше виходять з ладу передні амортизатори.
Кульові опори і сайлентблоки підходять до заміни при пробігу в 80-100 тисяч км. Від скрипу в задніх амортизаторах можна позбавитися шляхом нехитрої операції по перестановці шайби чашкою до гумки.
Після 80-100 тисяч км пробігу були випадки виходу з ладу насоса гідропідсилювача керма. Проте не варто міняти запчастину повністю. У більшості випадків досить просто провести заміну підшипника.
Передні гальмівні колодки виходжують до 50 тисяч км пробігу. При їх заміні необхідно обов'язково змащувати направляючі супорта, інакше приблизно через 60 тисяч км вони почнуть закисати, що може привести до підклинювання супорта.
Передні гальмівні диски доведеться замінити через 60-80 тисяч км пробігу, задні через 80-100 тисяч км.
Пробка заправної горловини паливного бака часто є джерелом проблем. Нутрощі її замку іржавіють, а взимку примерзають. Через це механізм замку необхідно регулярно обробляти водовідштовхувальним матеріалом.
Слабке ущільнення гофри задньої двері, яка захищає проводку і трубки, сприяє попаданню води у багажник. Усунути проблему можна, зробивши наплив з герметика по контуру отвору, в який вставлена гофра.
Двірники автомобіля дуже не люблять примерзання. Слабенький привід двірників Грейт Вол Ховер тут же здається і не може привести в дію блок. Він злітає з втулки чи зрізує шліци, після чого доведеться проводити ремонт.
Лакофарбне покриття досить слабке, не стійке до дії зовнішнього агресивного середовища. Щоб надалі не отримати проблем з корозією краще регулярно проводити антикорозійну обробку. При появі сколов їх краще якнайшвидше усувати.
Перші ознаки корозії зазвичай з'являються після 3-4 років експлуатації авто. Першими рижки з'являються біля держномера на задніх дверях, по кромці встановленої таблички. Також вогнища корозії можна виявити біля передніх фар і на колісних арках і обшивці дверей.
Грейт Вол Ховер з індексами H2 і H3 з шкіряною обробкою салону має ряд проблем. Зокрема, вже через 60-80 тисяч км пробігу обдирається кермо і водійське сидіння.
Не менш рідкісним явищем можна назвати цвіркуни в салоні. Скрипіти може відкидна спинка заднього сидіння, обшивка дверей або торпеда.
Також багато власників цього позашляховика відмічають недолік тепла в автомобілі взимку. Причина в негерметичній системі підведення повітря. Місця з'єднання блоків вентилятора і кондиціонера заізольовані хиткою перегородкою з поролону, яка швидко руйнується і неефективна.
У машин 2008 року випуску після 60-70 тисяч км пробігу іноді починає підтікати радіатор утеплювача. Відповідно, його доведеться замінити.
В цілому, автомобіль досить хороший, і виграє у своїх основних конкурентів у всьому. Та і вартість Грейт Вол Ховер не особливо відрізняється від ціни цих конкурентів, що робить його переважніше до купівлі, ніж інші варіанти.
Відгуки: 0