Радіатор пічки Джилі МК Крос забезпечує підігрів повітря, що йде на обігрів салону. В разі його поломки водієві і пасажирам в холодну пору року буде некомфортно.
При цьому саме цей вузол є одним з найбільш уразливих.
Відповідно, за його станом потрібно ретельно стежити.
Причинами поломки радіатора грубки Джилі МК Крос можуть бути такі фактори:
- Засмічення радіатора сміттям.
- Поява дірок в результаті корозії або механічних ушкоджень.
- Несвоєчасне поповнення витратних матеріалів.
- Природний знос деталей.
Незалежно від причин пошкодження, пічка Джилі МК Крос перестає повноцінно виконувати свої функції. Відповідно, в салоні стане холодно.
На поломки в системі обігріву можуть вказувати такі фактори:
- Патьоки рідини з системи обігріву, які можна спостерігати біля ніг водія і переднього пасажира.
- Пічка не включається або не гріє в достатній мірі навіть на повній потужності.
- Відчувається нехарактерний запах.
Також можуть проявлятися і інші проблеми.
При виявленні несправності в пічці Джилі МК Крос їх необхідно максимально швидко усунути.
Провести ремонт можна навіть самостійно, що дозволить заощадити.
Замінюємо радіатор пічки Джилі МК Крос самостійно – поетапне виконання робіт
Для проведення самостійної заміни радіатора пічки Джилі МК Крос доведеться провести цілий ряд дій.
Необхідно заздалегідь підготувати набір інструментів, а також запасні запчастини, які будуть потрібні при проведенні робіт.
Коли все буде підготовлено, можна приступати до заміни:
- Знімаємо торпеду Джилі МК Крос.
- Переважно деталі кріпляться на засувках і гвинтах.
- Доведеться зняти ось цю штуку.
- За нею розташовуються додаткові кріплення.
- Верхня накладка є окремою частиною.
- Ось так виглядають її кріплення.
- Магнітофон також доведеться знімати.
- Не забудьте ось тут відкрутити саморіз.
- Відкручуємо усі кріплення з верхньої панелі Джилі МК Крос.
- Він фіксується на таких фіксаторах, що значно ускладнює зняття.
- Ось тут ось в куті знаходиться ще одна точка кріплення, яку необхідно знімати.
- Починаємо знімати верхню пластикову панель Джилі МК Крос.
- З водійської сторони також знімаємо бічну пластикову обшивку.
- Вона тримається жорстко і знімається разом з кліпсами.
- Тут в кутку також знаходиться елемент кріплення передньої верхньої пластикової панелі.
- Піддягаємо ліву сторону, після чого вона починає від'єднуватися.
- В подушці безпеки також є кріплення.
- Щоб його відкрутити, треба зняти саму подушку.
- А для цього необхідно відкрутити болт, фіксуючий кишеню подушки безпеки Джилі МК Крос.
- Щоб дістатися до нього, знімаємо бардачок.
- Для цього достатньо сильно потягнути його на себе.
- В комірці для бардачка можна побачити таку картину.
- А ось і болтик, який необхідно відкрутити.
- Ось можна побачити цифри мотора опалення.
- І фільтр для салону Джилі МК Крос.
- Можна заодно змінити і його.
- Ось тут ось натискаєте і фільтр знімається.
- Клеми акумулятора були відключені.
- Тепер необхідно зняти роз'єм ось цей, з піропатрона.
- Тягнемо на себе ось такий фіксатор.
- І тільки після цього знімаємо сам роз'єм.
- Знімаємо верхню частину торпеди.
- Треба буде зняти центральний повітропровід Джилі МК Крос.
- Він фіксується на спеціальних засувках.
- Ось так вони виглядають.
- Пальцями їх до скла продавлюєте, і вони виходять.
- Сам радіатор кріпиться як і на більшості інших авто.
- Знімаємо кріплення радіатора Джилі МК Крос.
- Патрубки досить довгі, ще й роз'єднуються.
- Відповідно, обігрівач просто так вгору дістати не вийде, йому будуть заважати інші деталі.
- А значить доведеться знімати практично всі.
- Для початку знімемо ось ці кожуха.
- Ось так ось розташовані два болта, по одному з кожної сторони.
- І знизу розташований ще один болт.
- Після цього зніметься кожух.
- Це необхідно для того, щоб відкрутити ось ці три болти з Джилі МК Крос.
- Фіксуючи її до опорної труби.
- Після цього відкручуємо ось ці три болти.
- Ними фіксується безпосередньо опорна труба.
- Ось тут ось розташований ще один фіксуючий болт.
- Також треба відкрутити і ось цей болт.
- І в протилежному кінці опорної труби ще два болта.
- Після цього опорна труба Джилі МК Крос повинна відійти в сторону.
- Це дозволить відкрутити ось такі кріплення нагрівника.
- Також відкручуємо ось ці болти.
- Після цього опалювач має відійти в сторону.
- Це дозволить його трохи нахилити і витягти.
- Довелося піднімати і поріг.
- Він фіксується на пластикових кліпсах.
- І відкручуємо ось тут прихований болт.
- Такий же прихований болт знаходиться і на другій стороні, його також треба відкрутити.
- І ось тут от необхідно відкрутити гвинт.
- Також знімаємо з Джилі МК Крос ось цю панель.
- Вона також кріпиться на пластикових засувках, достатньо трохи піддіти.
- Не забуваємо відключити тросики, кнопки управління і контакт печі.
- Також необхідно зняти кишеньку, розташовану між водієм і пасажиром.
- Він також кріпиться за допомогою ось таких от засувок.
- Центральну консоль Джилі МК Крос також необхідно зняти.
- Після відкручування центральної консолі залишки передньої торпеди самостійно просіли під своєю вагою.
- Тепер у нас є доступ до точок кріплення нагрівника.
- Також ось тут один фіксатор.
- І кілька штук знаходяться знизу.
- Ось тут ще одна точка кріплення.
- Відкрутити всі болти, що фіксують опалювач Джилі МК Крос.
- Правда, довелося ось тут відкрутити ще 2 саморізи.
- Тепер витягуємо всю цю конструкцію.
- Тут, виявляється, стоїть ще випарник кондиціонера.
- Доведеться дивитися під капотом.
- Тут ситуація виявилася важкою.
- Крім досить дивного квадрата виникла ще одна складність.
- Розташований впритул ТРВ (терморегулюючий вентиль) Джилі МК Крос, пошкоджувати який вкрай небажано.
- З метою економії часу і грошей довелося шукати інше рішення.
- Довелося розрізати шумоізоляцію.
- Це дозволило збільшити простір для доступу до опалювача.
- Ось так піднімаємо всю установку.
- І при цьому тягнемо на себе.
- Трубочки можна трохи погнути, це не страшно й поправно.
- Ось наші радіатори для Джилі МК Крос – старий і новий.
- В старому радіаторі щось булькає і він забитий.
- Знімаємо з нього ось цю гумку.
- При витяганні старого радіатора будьте обережні, скло поруч, якщо не вийде все втримати, його можна розбити.
- Встановлюємо новий радіатор.
- Радіатор встановлений на місце.
- Встановлюємо після пічку Джилі МК Крос.
- Під капотом помітні нові трубки, на які одягаємо гумову прокладку.
- Перед тим як ставити патрубки, зафіксуйте їх ось тут.
- Це дозволить уникнути зайвих вигинів трубок.
- Тепер збірку проводимо в зворотному порядку.
Після проведення робіт обігрів салону повністю відновлений. Це дозволило зробити перебування водія і пасажирів в салоні комфортним.
Весь процес досить тривалий, особливо якщо проводити його вперше і без належного досвіду. Однак можна впоратися і самостійно.