⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Перескок ременя ГРМ Чері Джагі, обрив ременя ГРМ

Одним з важливих елементів автомобіля Чері Джагі є ремінь газорозподільного механізму.

Саме завдяки йому відбувається синхронізація колінчатого і розподільного валів, що забезпечує своєчасну подачу паливоповітряної в камеру згоряння і вивід відпрацьованих матеріалів.

Ремінь виготовляється з міцного матеріалу, розрахованого на більш ніж 50 тисяч км експлуатації. При цьому на ремені є певна кількість зубів, які і забезпечують передачу обертання завдяки шестерням на валах.

Ремінь ГРМ

Важливо зауважити, що кількість цих зубів на ремені повинна відповідати вимогам Чері Джагі, оскільки в іншому випадку буде порушений процес синхронізації роботи механізмів.

Вихід з ладу ременя ГРМ може призвести до серйозних проблем, аж до необхідності капітального ремонту двигуна.

Визначити необхідність проведення заміни деталі можна за такими ознаками:

  • Наявність пошкоджень, у тому числі на окремих елементах ременя.
  • Настання терміну заміни, який зазвичай складає 50 тисяч км пробігу.
  • Поява нехарактерного звуку при роботі двигуна, зміна кольору вихлопу.
  • Прослизання ременя в результаті зносу.

Існують і інші фактори, які можуть вказувати на проблеми з ременем ГРМ Чері Джагі, однак це будуть переважно тільки непрямі покажчики на можливі неполадки.

Заміна ременя і відновлення Чері Джагі після перескока ременя ГРМ

Потрібен новий ремінь, ролики, набір ключів, домкрат. Підготувати всі необхідні елементи слід заздалегідь, що дозволить істотно заощадити час.

Також будуть потрібні певні навички проведення такого ремонту.

Коли все необхідне буде підготовлено, виконуємо такі дії:

  • Перевіряємо стан автомобіля, особливо двигуна.

Перевіряємо стан двигуна

  • В нашому випадку на Чері Джагі проводилася заміна ременя ГРМ і окремих роликів на 50 тисяч км пробігу, зараз вже 75 тисяч км.
  • Проблема виявилась в одному з роликів, які не замінили минулого разу.

Проблема була з одним з роликів

  • Саме цей ролик вийшов з ладу, зокрема, немає упору для пружини, що і послужило причиною подальших проблем.
  • Ролик прокрутився і зрушив, що призвело до ослаблення натяжки ременя і його проскакування.
  • Заміна ролика і ременя дозволила частково вирішити проблему, оскільки двигун працює вкрай нестабільно.

Після заміни ролика двигун працює нестабільно

  • Є підозри, що в певних циліндрах погнуло клапана в результаті проскакування ременя ГРМ.
  • Знімаємо акумулятор, а також елементи газового обладнання, якщо воно встановлено на авто.

Знімаємо акумулятор

Знімаємо верхню частину колектора

  • Демонтуємо клапанну кришку.
  • Перевіряємо мітки на шестернях розподільних валів.

перевіряємо мітки на шестернях распредвалів

Проводимо огляд циліндрів

  • В нашому випадку все цілком нормально.
  • Проте більш ретельний огляд показав наявність проблем.
  • Перший циліндр мокрий, чого не повинно бути.

Перший циліндр мокрий

  • Відповідно, рідина не згорає.
  • На клапанах Чері Джагі помітні пошкодження.

Помітні ушкодження на клапанах

  • Тут швидше за все повністю була відсутня компресія.
  • Також помітні сліди пошкоджень і на другому циліндрі.

Пошкоджені клапани на інших циліндрах

  • Трохи видно пошкодження і на інших, проте там ситуація ще на прийнятному рівні.
  • Знімаємо колектора.
  • Проводимо розбирання головки блоку циліндрів.

Розбираємо ГБЦ

  • Знімаємо шківи, захист та інші елементи.
  • Зриваємо всі болти на клапанах, стежачи за наявністю маркування, при необхідності наносимо його самостійно.

Зриваємо болти на клапанах

  • Очищаємо блок і поршні від забруднень.
  • Розсухарюємо клапана Чері Джагі.

Рассухариваем клапана

  • Розробляємо впускні канали для клапанів.
  • Вибили каталізатор і витягли шпильку.
  • Для зменшення шуму від вихлопної системи проварюємо з боків шви.

Проварюємо шви з боків каталізатора

  • Прорізаємо сідла клапанів, шліфуємо, промиваємо і витираємо клапана.
  • Змащуємо стрижні клапанів.
  • За допомогою пневматичної забивки пробиваємо клапана.

Пробиваємо клапана

  • Сліди контакту добре помітно по всьому контуру.
  • Сальники клапанів знімати досить важко із-за габаритів ГБЦ.
  • Очищаємо колектор від забруднень для того, щоб щільно стала прокладка.

Очищаємо колектор

  • Прошліфували головку блоку циліндрів Чері Джагі.
  • Встановлюємо нові сальники клапанів.

Встановлюємо нові сальники

  • Змащуємо напрямні.
  • Встановлюємо клапани і пружини.
  • Ставимо нову прокладку під колектор.

Ставимо нову прокладку під колектор

  • Вирізаємо виступаючі ділянки на каналі, оскільки самі канали були розширені і тепер ця частина не потрібна.
  • Блок ГБЦ прочищено, а також встановлена нова прокладка.

Ставимо нову прокладку ГБЦ

  • Простягаємо в кілька заходів головку.
  • Встановлюємо рокера і компенсатори.
  • Бугеля розподільного валу трохи обробляються.

Допрацьовуємо бугеля

  • Міняємо сальники розподільних валів.
  • На розподілвал Чері Джагі капаємо трохи масла для змащування робочої кромки.

Міняємо сальники распредвалів попередньо трохи змастивши поверхню

  • Надягаємо шків розподілвала.
  • Попередньо встановлюємо захист.

Встановлюємо захист

  • Накидаємо ремінь ГРМ.
  • Вставляємо фіксатор розподільного валу.
  • Також використовуємо регулювальний болт в районі стартера.
  • Проводимо регулювання клапанів.

Проводимо регулювання клапанів

  • Перевіряємо роботу газорозподільного механізму.
  • Ставимо клапанну кришку.

Ставимо клапанну кришку і проводимо зворотну збірку авто

  • Підіймаємо двигун домкратом і фіксуємо подушку.
  • Проводимо остаточну збірку автомобіля.

Весь процес досить трудомісткий і займає багато часу. Відповідно, при перескокі ременя ГРМ Чері Джагі, його заміні та ліквідації наслідків краще звернутися за допомогою чи мати запас часу.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Перескок ременя ГРМ Чері Джагі, обрив ременя ГРМ"

Відгуки: 0




.