⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна сальника клапана рульової рейки Джилі МК Кросс, протікає рульова рейка

Важливим елементом системи управління Джилі МК Крос є рульова рейка. Саме вона передає зусилля з рульового колеса безпосередньо на керовані колеса, відповідаючи при цьому за забезпечення синхронності їх повороту в заданому напрямку.

Рульова рейка Джилі МК Кросс

Найчастіше, при сильних ушкодженнях даного вузла керування автомобілем стає неможливим.

Конструктивно рульова рейка складається з декількох важливих елементів:

Варто зауважити, що в рульовій рейці Джилі МК Крос важливим є стан всіх конструктивних елементів, включаючи невеликі сальники.

Вихід з ладу хоча б однієї складової може послужити причиною серйозної поломки та втрати керованості автомобілем.

Про наявність проблем в роботі рульової рейки можуть вказувати такі фактори:

  • Поява нехарактерного звуку, стуку, в момент подолання навіть невеликих нерівностей. Може пропадати при перенесенні керма в крайнє положення.
  • При повороті керма пропадає зусилля.
  • Кермо здійснює довільні обертання.
  • Після повороту рульове колесо перестало повертатися у вихідне положення.
  • Утворення патьоків на рульовій рейці Джилі МК Крос, що особливо помітно в районі пильників.
  • Істотно зростає чутливість керма.

Серед основних несправностей можна виділити такі:

  • Пошкодження картера, його деформація.
  • Втрата герметичності корпусом, в результаті чого відбувається забруднення внутрішнього простору і швидкий вихід з ладу всієї деталі.
  • Поломка шестерінки або зубів рейки.
  • Знос деталей.
  • Пошкодження сальника, поява течі.

Текти рульової рейки як результат пошкодженого сальника

Саме на останній пункт варто звернути увагу, оскільки багато автовласників помилково вважають сальники, особливо в таких важкодоступних місцях, марними.

Сальник, по своїй суті, є ущільнювачем, що перешкоджає попаданню в механізм рульової рейки Джилі МК Крос різних забруднюючих речовин. В процесі експлуатації даний елемент може зсихатися, тріскатися або отримувати інші пошкодження.

Якщо вчасно не провести заміну вийшовшого з ладу сальника, то можливе утворення течі, коли мастило з рейки буде витікати, а також засмічення пристрою.

В такому випадку істотно підвищується тертя на робочих поверхнях, що призводить до надмірно швидкого зносу. Як підсумок – доводиться проводити повну заміну рульової рейки, що досить дорого і складно.

Проводимо заміну сальника клапана рульової рейки Джилі МК Крос самостійно

Перед початком проведення робіт необхідно підготувати інструменти – переважно ключі, WD-40 або його аналог, мастило для підшипників, хомути та безпосередньо новий сальник.

Після цього виконуємо такі дії:

  • Знімаємо рульову рейку з автомобіля.

Знімаємо рульову рейку

  • Знаходимо проблемне місце – у нашому випадку це сальник в клапані рейки.
  • Він протікає, через що йде рідина і можуть бути проблеми.

Протікає сальник клапана

  • Використовуючи шестигранник відкручуємо 2 болта, які утримують клапан рульової рейки Джилі МК Крос.
  • Щоб було зручніше працювати з клапаном можна відкрутити регулювальний болт.

Відкручуємо регулювальний болт

  • Там стоїть контргайка під ключ на 38, але це не проблема.
  • Затяжний болт прокрутили на 5 оборотів.

Викручуємо трохи затяжний болт

  • Попередньо поставили мітку.
  • Це необхідно для того, щоб позбутися проблем при затягуванні, не допустивши перетягування болта.
  • Після цього клапан можна спокійно витягти з свого посадкового місця.

Витягаємо клапан

  • Вибиваємо шток за допомогою мідного молотка.
  • Можна використати звичайний, металевий, але тоді до штоку необхідно додатково підставити підставку з дерева.

Вибиваємо шток

  • Щоб вибити підшипник і сальник з клапана рульової рейки Джилі МК Кросс використовуємо головку від ключа відповідного діаметру.
  • Вставляємо її в отвір і несильними ударами молотка вибиваємо.

Вибиваємо підшипник і сальник

  • Також перевіряємо стан вала клапана.
  • Іноді на ньому утворюються невеликі пошкодження, які необхідно прибрати шліфуванням.

Прибираємо невеликі пошкодження на штоку

  • Проводимо зворотну збірку рульової рейки.
  • Встановлюємо її на місце і збираємо автомобіль.

В принципі, проведення подібних робіт не вимагає досить великого досвіду і навичок, що дозволяє при бажанні впоратися з усім самостійно.

Спеціальні інструменти в даному випадку також не використовуються.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника клапана рульової рейки Джилі МК Кросс, протікає рульова рейка"

Відгуки: 0




.