⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна тормозних колодок Чері Істар Б11

Саме від вибору гальмівних колодок багато в чому залежить ефективність роботи гальмівної системи Чері Істар Б11. Незважаючи на схожу конструкцію, всі вони відрізняються експлуатаційними характеристиками.

Гальмівна колодка при впливі поршня гальмівної системи притискається до диска, що і забезпечує надалі зупинку автомобіля. При цьому важливим є стан фрикційної накладки, і її склад.

Гальмівні колодки

В цілому, колодка складається з двох основних елементів – металевої основної частини, а також фрикційної накладки, яка кріпиться до неї за допомогою спеціального клею або заклепок.

Іноді додатково на колодці є датчик зносу.

Вибираючи гальмівні колодки для Чері Істар слід звертати увагу на кілька важливих факторів:

  • Поверхню колодки повинна бути рівною, з рівномірним розподілом різних вкраплень.
  • Кращим буде варіант, коли в колодці непомітно слідів металевих абразивів.
  • Металева пластина повинна бути пофарбованою або мати інше покриття.
  • Після проведення пальцем по поверхні колодки (фрикційної накладки) на ньому не повинно залишатися слідів.
  • На колодках повинна бути інформація про виробника, а на коробці більш докладні дані про колодках, включаючи їх специфікацію.

Інформація і виробника на колодці

Зазвичай термін експлуатації гальмівних колодок становить від 5 до 20 тисяч км пробігу. Все залежить від якості колодок і умов їх експлуатації.

Проводимо заміну гальмівних колодок Чері Істар Б11 за кілька кроків

Для проведення заміни знадобитися кілька ключів, а також нові колодки.

У деяких випадках використовуються спеціальні пристрої для стиснення суппорта проте можна обійтися і без нього.

Заздалегідь готуємо і нові гальмівні колодки.

Щоб швидко провести заміну гальмівних колодок на Чері Істар виконуємо такі дії:

  • Знімаємо колесо.

Знімаємо колесо

  • Перевіряємо стан старих колодок.
  • Фрикційні насадки практично стерлися, що вказує на необхідність заміни.
  • Скобу відкручувати не будемо.
  • Відкрутимо тільки супорт.

Відкручуємо супорт

  • Він зафіксований 2 болтами.
  • Витягаємо старі колодки.

Витягаємо старі колодки

  • Ще раз оцінюємо їх стан.
  • Колодки зносилися нерівномірно.
  • Використовували минулого разу колодки виробництва ТРВ.
  • Витягаємо направляючі супорта Чері Істар.

Витягаємо направляючі супорта

  • Витираємо їх і змащуємо.
  • Готуємо нові колодки.

Готуємо нові колодки

  • Цього разу будемо використовувати продукції компанії Hi-Q.
  • Запресовуємо циліндр в супорт.

Запрессовываем циліндр в супорт

  • Для цього впираємося ключем гальмівний диск і натискаємо на циліндр.
  • Ставимо нові колодки.

Ставимо нові колодки

  • Одягаємо супорт.
  • Закручуємо супорт.
  • Важливим моментом є наявність на колодці додаткової металевої деталі.

Важливо правильно поставити колодку з урахуванням додаткових деталей

  • Ставити колодки з нею слід у внутрішній частині диска, інакше просто не вийде одягнути супорт.
  • Міняти колодки слід з обох сторін одночасно.
  • Це забезпечить ефективне і безпечне гальмування.

Весь процес зазвичай займає небагато часу і не вимагає особливих навичок у проведенні ремонту Чері Істар.

Важливо перевірити працездатність гальм перед виїздом на дороги з пожвавленим рухом.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна тормозних колодок Чері Істар Б11"

Відгуки: 0




.