⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Троїть двигун Чері Елара

Одній з серйозних проблем при експлуатації Чері Елара являється нерівномірна робота циліндрів і клапанів в двигуні автомобіля. У народі говорять просто – троїть двигун.

Поява подібної проблеми вимагає максимально швидкого втручання з боку автовласника.

Проблема може бути викликана різними чинниками, проте затягування з усуненням причини приведе до серйозних наслідків.

Двигун Чери Элара

Серед основних ознак, що вказують на подібну проблему, можна виділити такі:

  • Поява сильної вібрації, особливо коли двигун Чері Елара працює на холостих оборотах.
  • Змінюється звук роботи двигуна.
  • Росте споживання палива.
  • Знижується потужність силового агрегату.
  • Змінюється звук вихлопу і його колір – стає білим або чорним. 
  • Помітно ускладнюється запуск двигуна.

При ігноруванні проблеми надалі може знадобитися капітальний ремонт силового агрегату, що обійдеться в досить велику суму.

Існує декілька головних причин, із-за яких двигун Чері Елара може почати троїти:

  • Раннє або пізнє запалення топливовоздушной суміші.
  • Нерівномірне попадання бензину в циліндри автомобіля.
  • Надлишок або недолік повітря в камері згорання.
  • Зниження компресії.

Розбирання двигуна Чери Элара

Викликані подібні проблеми можуть бути різними чинниками. Зокрема, доведеться перевіряти такі елементи автомобіля:

Саме втрата компресії є найсерйознішою проблемою, із-за якої може почати троїти двигун Чері Елара.

Це свідчить про те, що прогоріли клапана або циліндри і доведеться проводити досить серйозний ремонт двигуна.

Щоб провести ремонт знадобиться виконання діагностики для встановлення місця поломки. Інакше усунути проблему буде досить проблематично.

Троїть двигун – усуваємо неполадки в силовому агрегаті Чері Елара

У нашому випадку проблема явно проявила себе. Змінився звук роботи двигуна, а також вихлопу. Після пошуку джерела неполадки вдалося встановити, що проблема в роботі клапанів.

Для пошуку проблеми і її усунення виконуємо такі дії:

Знімається клапанну кришку

  • Заздалегідь необхідно відключити акумулятор, зняти високовольтні дроти.
  • Викручуємо свічки запалення. 
  • За допомогою компресора починаємо перевіряти стан циліндрів Чері Елара.

Продуваємо циліндри компресором

  • При поданні повітря в другий циліндр виявилася проблема.
  • Варто відмітити, що кулачки в цей час підняті вгору, обидва клапани закриті.

Куркульки на клапанах 2 циліндри підняті вгору

  • А в 4 циліндрі випускні клапана відкриті, кулачки внизу, шток затиснутий.
  • При поданні повітря в 2 циліндр виразно чутне шипіння в 4.

Чутне шипіння з 4 циліндра

  • Таке ж шипіння лунає і в районі вихлопної труби.
  • Це свідчить про те, що один або обидва випускні клапани на 2 циліндрі прогоріли. 
  • Повітря потрапляє у випускний колектор, і через відкриті клапана в 4 циліндрі проходить.
  • Частково виходить і у вихлопну трубу.
  • Проводимо розбирання автомобіля.
  • Знімаємо голівку блоку циліндрів.

Знімається ГБЦ

  • Прокладка ГБЦ Чері Елара, до речі, ціла, так що проблема точно не в ній.
  • На блоці циліндрів в деяких місцях помітні сліди потьоків охолоджувальної рідини.
  • Але в цілому, все цілком нормально.
  • При огляді ГБЦ в одному з клапанів виявився досить великий слід прогорання.

Один з клапанів прогорів

  • Розсухарюємо клапан і витягаємо його.
  • На направляючій клапана ушкоджень і слідів вироблення немає.

що

  • Сідло також у нормальному стані, хоча його не завадило б почистити.
  • Готуємо до установки нові деталі.

Готуємо нові деталі

  • Зокрема – клапан, прокладку ГБЦ і сальники клапанів (маслозйомні ковпачки).
  • Вкручуємо болт у ГБЦ Чері Елара, за який фіксуватимемо рассухариватель.
  • Після чого розсухарюємо клапана.

Рассухариваем клапана

  • Щоб полегшити зняття за допомогою пробою і молотка легенький постукуємо по тарілках.
  • Невелику ганчірочку підкладаємо під клапан, який зніматимемо.

Під клапан, що знімається, підкладаємо ганчірочку

  • При знятті це перешкоджатиме відходу клапана вниз під час натиснення на нього.
  • Протираємо клапана і міняємо маслозйомні ковпачки.
  • На клапанах є дивний білий наліт.

На клапанах білий наліт

  • Зняти старі сальники клапанів можна обрізаними плоскогубцями.
  • Довелося міняти ще один клапан, оскільки старий не вдалося очистити від забруднень.
  • Також з одного боку цей старий клапан істотно обгорів.

Ще один клапан сильно обгорів

  • Це пов'язано з тим, що в двигуні Чери Элара не передбачений пристрій, який би провертав клапана при роботі.
  • Відповідно, там, де гази проходять більше, клапан обгорає сильніше.
  • Втулки клапанів не мінялися, клапана в них не бовтаються.
  • Інші клапана цілком нормально притерлися.
  • Після заміни усіх необхідних деталей починаємо збирати двигун.
  • Встановлюємо голівку блоку циліндрів на своє місце. 
  • Готуємо прокладку під корпус термостата.

Готуємо прокладення під термостат

  • Промазуємо її герметиком, після 15 хвилин очікування ставимо її на місце.
  • До речі, термостат ставитимемо новий, оскільки із старим були проблеми, машина довго прогрівалася.

Старий термостат

  • Можливо він рано розкривався або ж робив це не повністю.
  • Після чого завершуємо складання двигуна.

Проводимо складання двигуна

  • При необхідності міняємо масло і антифриз в Чері Елара.
  • Також довелося замінити патрубок вентиляція картера. 
  • Разом з цим був виконаний дрібний ремонт деяких інших вузлів.

Проведення подібного ремонту вимагає певних навичок і умінь, а також запасу вільного часу.

Проте впоратися цілком можна і самостійно, головне – наявність необхідних інструментів.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун Чері Елара"

Відгуки: 1


Володимир

Ато дрібіжитб і загораеться ерс




.