Працездатність печі Чері Кімо залежить від цілого ряду чинників, більшість з яких пов'язані з системою охолодження автомобіля.
Зокрема, на роботу печі можуть впливати такі чинники:
- Працездатність термостата автомобіля, його температурний діапазон роботи.
- Чистота патрубків, відсутність забруднень в трубопроводах.
- Стан безпосередньо радіатора печі, відсутність забитих ділянок.
- Правильність підключення усіх патрубків.
- Нормальна робота вентилятора і інших елементів.
Цілком закономірно, що за наявності проблем з окремими елементами системи охолодження Чері Кімо можуть виникнути проблеми і в роботі печі.
Також слід зазначити, що автомобіль має деякі конструктивні особливості, із-за яких піч досить часто починає працювати нестабільно.
Знайти подібні недоліки дуже проблематично, як і усунути їх надалі. Проте частенько тільки таке рішення дозволяє повністю позбавитися від існуючої проблеми.
Усуваємо проблеми в роботі печі Чері Кімо
Передусім слід детально розібратися в побудові системи охолодження автомобіля, зокрема, системі патрубків, по яких перекачується охолоджувальна рідина.
Із-за не зовсім логічного підключення ряду патрубків виникає ситуація, коли в піч рідина потрапляє вже злегка захололою, а також не завжди в досить необхідному об'ємі.
Відповідно, радіатор не прогрівається досить добре, і як результат – у салоні Чері Кімо досить прохолодно.
Також важливо відмітити нестабільну роботу оригінального термостата, конструкція якого не досконала.
Іноді одна з шайб сильно обмежує подання ОР в патрубок печі, через що вона не нагрівається.
Щоб зробити роботу печі досить хорошою, необхідно виконати такі дії:
- Відшукуємо корпус термостата, який розташований безпосередньо біля двигуна Чері Кімо.
- Від нього відходить два патрубки, спрямовані в різні боки.
- Один відходить на радіатор печі.
- Другий патрубок, по суті, йде на зворотне подання охолоджувальної рідини.
- Зворотне подання представлене у вигляді досить товстої трубки.
- Поруч розташована тонка трубка, що йде до печі.
- Відкручуємо кришку термостата.
- Для відкручування одного з болтів знадобиться голівка на 10 і спеціальний карданчик, інакше його відкрутити не вийде.
- Якщо карданчика немає, то доведеться знімати корпус термостата цілком.
- Зробити це проблематично.
- Перед відкручуванням болта необхідно зняти товстий патрубок, що йде від термостата Чері Кімо.
- Інакше підібратися до болта просто неможливо.
- Відкручуємо кришку і витягаємо термостат.
- Задню шайбу, яка перекриває малий круг, просто спилюємо.
- Після цього ставимо термостат на місце.
- У одному з місць перерізуємо трубку зворотного подання охолоджувальної рідини.
- Кут, що звільнився, використовуваний для підключення подання на піч гарячої рідини.
- Вихід з печі по патрубку підключений до зворотного подання в місці розрізу патрубка.
- На патрубку подання в радіатор печі Чері Кімо поставили краник.
- Можна, звичайно, цього не робити, але так зручніше.
- При необхідності подання можна перекрити і направити усю охолоджувальну рідину в радіатор охолодження.
- Варто відмітити, що рідні патрубки досить дивні, пластикові, і не здатні витримувати велике навантаження.
- Відповідно, по можливості їх краще замінити на якісніші варіанти.
Після проведення подібних доопрацювань з'явилася можливість нормально експлуатувати піч Чері Кімо. Салон почав прогріватися швидше і набагато краще.