⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна підшипників передньої ступиці Чері Кімо, Chery Kimo

Одним з важливих елементів ходової частини Чері Кімо являється ступичний підшипник.

Саме він відповідає за обертання колеса з мінімальними втратами. За своєю суттю підшипник виступає своєрідним єднальним елементом між віссю і ступицею.

Конструктивно підшипник складається з таких основних елементів:

  • Внутрішня обойма.
  • Зовнішня обойма.
  • Тіла обертання.

Ступичний підшипник

На своєму посадочному місці підшипник фіксується з двох сторін стопорними кільцями, що перешкоджає його зміщенню з робочої площини.

Зазвичай термін роботи ступичного підшипника складає близько 100 тисяч км пробігу. Проте при агресивному водінні або їзді по поганих дорогах термін може скоротитися істотно.

На наявність проблем з підшипником ступиці Чері Кімо можуть вказувати такі чинники:

  • Поява гулу і скрипу в районі колеса.
  • Погіршення керованості автомобіля.
  • Утворення люфта колеса.

Перевірити стан підшипника можна навіть в домашніх умовах.

Для цього досить підняти автомобіль домкратом, після чого розкрутити колесо. Якщо з'явився гул, то підшипник потрібно замінити.

Перевіряємо підшипник розхитуючи і розкручуючи колесо

Також слід перевірити колесо на люфт, розхитавши його у боки. Якщо з підшипником все нормально, то люфта бути не повинно.

При виявленні проблем з ступичним підшипником його необхідного якнайшвидше замінити. Інакше існує вірогідність його повної поломки.

В результаті цього може статися заклинювання колеса, що спричинить повну втрату керованості.

Проведення заміни підшипника ступиці на Чері Кімо

Для проведення заміни ступичного підшипника знадобиться набір інструментів, зокрема, ключі і знімачі, викрутка.

Частково проводитиметься розбирання автомобіля, оскільки доведеться повністю знімати ступицю, що зробити не завжди легко.

Ситуація ускладнюється тим, що практично повністю не працює підвіска автомобіля, що ускладнює діагностику і потребує додаткового втручання при ремонті.

Щоб виконати заміну ступичного підшипника необхідно виконати такі дії:

Зриваємо болти колеса

Зриваємо ступичну гайку

  • Підіймаємо автомобіль домкратом.
  • Відкручуємо і знімаємо колесо Чері Кімо.

Відкручуємо і знімаємо колесо

  • Далі необхідно прибрати у бік гальмівний супорт і датчик ABS.
  • Останній розташований з правого боку, під рульовим наконечником.

Знімається датчик ABS

  • Зафіксований датчик болтом на 10.
  • Супорт і колодки у цілком непоганому стані, можливо, нещодавно проводилася їх заміна.

Гальмівний супорт і колодки у нормальному стані

  • Гальмівний супорт закріплений за допомогою болта на 18, відкрутити який із-за розташування дуже складно.

Болт кріплення супорта розташований незручно

  • В процесі зняття датчика ABS обломився болт кріплення.

Обломився болт кріплення ABS

  • Це досить поширена проблема, оскільки датчик розташований в такому місці, де постійно потрапляє вода і бруд, через що все іржавіє.
  • Відкручуємо болт кріплення кульової опори Чері Кімо.

Відкручуємо болт кульової опори

  • Після чого необхідно домкратом підперти гальмівний диск, що дозволить без проблем витягнути кульову опору.
  • Витягаємо привід з ступиці – вільного ходу цілком вистачає для цього.
  • Відкручуємо болти кріплення і знімаємо поворотний кулак.

Відкручуємо болти поворотного кулака

  • Знімаємо гальмівний диск.

Знімається гальмівний диск

  • В даному випадку диск сильно прикипів, і просто зняти його не вийшло.
  • Проте стукати по ободу ступиці не слід.
  • Для подібних випадків є спеціальні отвори, призначені для зняття диска. 
  • Закручуємо в отвори болти на 8 і поступово прокручуємо їх по черзі.

Закручуємо болти у відповідні отвори

  • За рахунок тиску поступово відбувається відділення диска від стуупиці Чері Кімо.
  • Далі необхідно вибити ступицю з поворотного кулака.

Вибиваємо ступицю з кулака

  • Для цього підставляємо по діаметру ступиці відповідний металевий елемент.
  • Фіксуємо ступицю з кулаком в зручному положенні.
  • Несильними ударами молотка вибиваємо ступицю.
  • Також необхідно витягнути стопорне кільце.

Витягаємо стопорне кільце

  • Внутрішня частина обойми підшипника у більшості випадків залишається на ступиці.
  • Молотком і зубилом акуратно збиваємо обойму, намагаємося при цьому не завдавати ударів по поверхні ступиці.

Збиваємо обойму зубилом

  • Після чого використовуючи спеціального знімача знімаємо обойму повністю.

Знімаємо обойму

  • За відсутності знімача можна збити молотком і зубилом обойму до кінця.
  • Витягаємо стопорне кільце з іншого боку.
  • Випресовуємо старий підшипник ступиці Чері Кімо.

Випресовуємо старий підшипник

  • За відсутності пресу можна вибити підшипник молотком.
  • Заздалегідь необхідно підставити до підшипника металеву деталь відповідного діаметру.
  • Також можна скористатися довгим болтом, комплектом шайб і шматком металевої труби з внутрішнім діаметром 80 мм 

Використовуємо довгий болт і шайби

  • Таким чином збирається імпровізований прес, який дозволить витягнути підшипник.
  • Готуємо новий ступичний підшипник до установки. 

Готуємо новий підшипник

  • Складність витягання старих підшипників полягала в тому, що вони заіржавіли, і на самому поворотному кулаці з'явилися сліди іржі.
  • Чистимо усі поверхні від забруднень і змащуємо їх.

Очищаємо поверхні

  • Використовуючи знімача, запресовуємо ступичний підшипник на своє місце.

Ставимо підшипник

  • Встановлюємо стопорне кільце з протилежного боку від місця установки ступиці Чері Кімо.

Встановлюємо стопорне кільце

  • За допомогою використовуваного стягувача запресовуємо на місце безпосередньо ступицю.

Запресовуємо ступицю

  • При установці нового підшипника краще не допускати ударів по ньому.
  • Зусилля має бути спрямованим на одну з обойм – чи внутрішню, чи зовнішню.
  • Обламані болти датчика ABS довелося висвердлювати, після чого нарізувати нове різьблення.

Болт висвердлили і нарізували нове різьблення

  • Проводимо зворотне складання автомобіля.

Процес заміни ступичних підшипників вимагає досить великої кількості часу, а також певних навичок. Проте зробити все можна самостійно, використовуючи підручні і доступні інструменти і пристосування.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипників передньої ступиці Чері Кімо, Chery Kimo"

Відгуки: 0




.