⭐ КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

⭐ МАГАЗИН ЗАПЧАСТИН з 2007 р.



Заміна передніх амортизаторів Чері Кімо, Chery Kimo S12

Для комфортної і безпечної їзди в підвіску сучасних автомобілів, включаючи Чері Кімо, була проведена інтеграція спеціальних облаштувань – амортизаторів.

Сьогодні всюди використовуються різні різновиди гідравлічних телескопічних амортизаторів.

Передній амортизатор

Виходячи з цього стає зрозумілим, що правильне функціонування пристрою залежить від рідини.

У випадку з амортизаторами рідина виконує головну функцію, гасячи виникаючі коливання за допомогою проходження через спеціальні отвори (клапана), передбачені у внутрішній конструкції пристрою (в даному випадку в поршні).

В результаті цього відбувається перетворення механічної енергії в теплову (в процесі тертя рідини у момент проходження через клапана), що і дозволяє гасити коливання.

Більше того, використання подібних амортизаторів на Чері Кімо дозволяє поліпшити стійкість авто на дорозі, його керованість. Відбувається підвищення плавності ходу.

Передні амортизатори авто є демпфуючим елементом підвіски. При цьому працює цей блок в парі з пружним елементом, яким в даному випадку виступає пружина.

Амортизатори

Така взаємодія дозволяє виконувати відразу декілька важливих функцій:

  • Гасіння виникаючих коливань на колесах і кузові авто.
  • Забезпечення необхідної плавності ходу.
  • Швидке відновлення контакту коліс з дорожнім покриттям.

Сьогодні у продажу представлена безліч варіантів амортизаторів. Зустріти можна як однотрубні, так і двотрубні. При цьому відмінності між ними цілком помітні.

Так, двотрубні амортизатори Чері Кімо мають такі переваги:

  • Відносно невелика вартість, що досягається шляхом спрощення конструкції.
  • Невеликі габаритні показники.
  • Невеликий внутрішній тиск, що дозволяє зберігати робочі характеристики навіть при невеликій втраті масла.
  • М'який процес демпфування ударів.
  • Висока стійкість до механічних ушкоджень.

Проте у подібної конструкції зустрічаються і певні недоліки:

  • Спінювання робочої рідини при тривалому використанні, що негативно позначається на ефективності роботи.
  • Недостатньо продумана система охолодження, що при підвищеному навантаженні може привести до перегрівання.
  • Процес зберігання, транспортування і установки можливий тільки в одному положенні – шток дивиться вгору.

Правда, не варто забувати і про наявність однотрубних амортизаторів для Чері Кімо.

Однотрубні амортизатори

Цей варіант також має певні переваги:

  • Кращі показники демпфування і стабільності.
  • Краща система охолодження.
  • Можливість установки, зберігання і транспортування амортизатора у будь-якому положенні.

Проте не слід забувати і про певні недоліки:

  • Помітно великі габаритні показники.
  • Низька стійкість до механічних ушкоджень.
  • Більш висока вартість, що пов'язано з використанням якісніших матеріалів для корпусу і елементів ущільнювачів.

Саме такий варіант зазвичай використовується як передні амортизатори, що викликано більше кращими робочими характеристиками і збереженням своїх параметрів навіть при високому навантаженні.

Найпоширенішою несправністю амортизаторів Чері Кімо можна назвати ушкодження сальника штока, через що відбувається витік робочої рідини.

Проте треба пам'ятати про природний знос і інші ушкодження, які також можуть позначитися на ефективності роботи амортизатора.

При нормальному стані підвіски автомобіля новий амортизатор може відходити 3-5 років (до 100 тисяч км), після чого потрібно буде замінити.

Проте за наявності проблем з іншими елементами підвіски, агресивній манері водіння або частій їзді по бездоріжжю виникає необхідність в частішій заміні.

Проведення заміни амортизатора Чері Кімо в домашніх умовах

Для проведення робіт по заміні амортизаторів знадобиться набір ключів для їх відкручування, стягування для пружин. Також заздалегідь необхідно підготувати нову стойку.

При проведенні робіт виникне необхідність в демонтажі блоку запобіжників, які заважатимуть зняттю лівої стойки (водійська сторона).

Щоб провести заміну амортизаторів виконуємо такі дії:

  • Знімаємо колесо.
  • Після чого відкручуємо 2 болта на 18 в нижній частині стойки амортизатора.

Відкручуємо 2 болти кріплень

  • Далі відкручуємо 3 болти на 13 згори, в підкапотному просторі.

Відкручуємо 3 верхні болти кріплення

  • Після чого можна витягнути стойку амортизатора Чері Кімо з місця установки.
  • При знятті колеса з правого боку виявилися додаткові проблеми, зокрема з неправильним проведенням шланга і складанням гальмівного супорта.
  • Проте зняттю стойки це ніяк не заважає, так що знімаємо її і з цього боку. 
  • Амортизатори краще міняти відразу з обох боків, оскільки інакше можливі проблеми в роботі, нерівномірний знос і підвищене навантаження на підвіску.
  • Спеціальними стягувачами проводиться фіксація пружини.

Фіксуємо пружину стягувачами

  • Після чого відкручуємо гайку і знімаємо верхню чашку.

Відкручуємо гайку і знімаємо чашку

Знімаються інші елементи

Знімається відбійник і пильник

  • До речі, їх необхідно замінювати, оскільки старі вже порвані і не можуть виконувати своїх функцій.
  • Пружину також краще замінити, оскільки рідна досить слабка.

Знімається пружина

  • Також у неї досить багато витків для відповідної довжини, через що на нерівності може відбуватися пробій, внаслідок чого витки врізаються один в одного.
  • Відповідно, краще ставити пружину з іншого авто, на якій витків менше, наприклад, 8.

Можна поставити пружину з меншим числом витків

  • Рідна пружина має довжину 34 см

Вимірюємо висоту пружини

  • Діаметр складає близько 8 см.

Вимірюємо діаметр пружини

  • Проте за відсутності відповідного варіанту пружини можна залишити рідну, яка раніше стояла на Чері Кімо.
  • Замість пошкодженого рідного відбійника буде встановлений аналог з «вісімки».
  • Правда, заздалегідь доведеться відрізувати невелику частину від відбійника, оскільки його розміри відрізняються.

Ставимо новий відбійник

  • Якщо залишити відбійник не обрізаним, то у штока практично не залишиться місця для руху.
  • Старі амортизатори досить легко притискаються, чого бути не повинно.

Старий амортизатор вже не працює

  • Більше того, вони самостійно не повертаються в початкове положення, хоча повинні.
  • При цьому при втискуванні відчуваються невеликі ривки, поштовхи і інші моменти, яких не повинно бути при роботі справного амортизатора.
  • Нові амортизатори замовляли не оригінальні, а аналог, розрахований на "кукушку".
  • Він цілком чудово підходить на Чері Кімо, при цьому відрізняється великою надійністю і меншою вартістю.

Готуємо новий амортизатор

  • По довжині деталі практично ідентичні.
  • Залишається невелика різниця тільки в заглушці – на рідному встановлена металева, а на аналогу – пластикова.
  • Починаємо складання нового амортизатора.
  • Встановлюємо пильник.

Ставимо пильник

  • Обрізуємо і ставимо на місце відбійник.
  • Ставимо пружину, чашки, опорні підшипники.

Починаємо установку інших елементів

  • Після цього розбираємо другий амортизатор.
  • Відкручуємо контргайку.

Відкручуємо контргайку

  • Після чого відкручуємо гайку, яка утримуються інші деталі.
  • Пружина при цьому зафіксована стягувачами, інакше вона може розтискатись і зірвати деталі амортизатора Чері Кімо.

Пружину фіксуємо стягувачами

  • Після чого знімаємо чашку.

Знімається верхню чашку

  • Далі знімається спеціальна металева шайба.

Знімаються металеві шайби

  • Потім знімаємо шайбу меншого діаметру.
  • Знімається підшипник.

Знімається підшипник

  • З цього боку він світлий, то свідчить про те, що в підвіску раніше втручалися і проводилися якісь роботи.
  • Після цього знімаємо ще одну чашку, в яку упирається пружина.

Знімається нижня чашка

  • Знімаємо пружину.

Знімається пружина

  • Після цього проводимо складання.
  • Ставимо пильник і відбійник.

Ставимо відбійник і пильник

  • Встановлюємо пружину.

Встановлюємо пружину

  • Ставимо чашку і підшипник.

Ставимо чашку і підшипник

  • Виставляємо шайби – спочатку меншу, потім велику.
  • Ставимо чашку амортизатора Чері Кімо.

Ставимо верхню чашку амортизатора

  • Варто звертати увагу на те, що на деяких амортизаторах сточений край штока, а на чашці посадочне місце має відповідний зріз.

Частина штока сточена

  • Після цього закручуємо основну гайку під ключ на 18.

Закручуємо гайку

  • І закручуємо контргайку.
  • Ставимо заглушку у верхній частині стойки.

Ставимо заглушку

  • Встановлюємо амортизатори на свої місця.

Варто відмітити, що проводити заміну слід одночасно з обох сторін авто, що дозволить забезпечити максимально ефективну і стабільну роботу блоку.

Зробити все можна самостійно, без використання спеціального устаткування і не маючи особливих навичок. Часу для заміни знадобиться трохи.

Розкажіть друзям:

» Всі статті

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передніх амортизаторів Чері Кімо, Chery Kimo S12"

Відгуки: 1


Владимир

Спасибо за коментарий очень пригодился




.