Сайлентблоки задньої балки на Джилі МК Крос є одним з уразливих елементів задньої підвіски автомобіля.
Основне навантаження припадає саме на цю деталь, оскільки головним її призначенням є погашення вібрації і стрибків між двома деталями.
Сайлентблок задньої балки на Джилі МК Крос являє собою резинометалевий шарнір.
Деталь складається з двох металевих втулок, між якими встановлена гумова вставка. Саме наявність останньої і дає можливість звести до мінімуму вібрації.
Визначити наявність проблем з сайлентблоком задньої балки Джилі МК Крос можна за такими ознаками:
- При прямолінійному русі і гальмуванні автомобіль веде в бік.
- Підвищується знос покришок, він відбувається нерівномірно.
- Відчуття вібрації на корпусі і кермі автомобіля.
- Стуки і скрипи в підвісці.
- Надмірно жорстка робота підвіски.
При виявленні неполадок в роботі сайлентблоків задньої балки Джилі МК Крос необхідно негайно провести заміну деталі.
Виконуємо заміну втулок задньої балки на Джилі МК Крос самостійно
Для проведення заміни сайлентблоков задньої балки Джилі МК Крос буде потрібен набір ключів, прес, викрутка, мастило і безпосередньо нова деталь. Щоб провести заміну комплектуючої, необхідно виконати такі роботи:
- Доведеться знімати колесо.
- І відкручувати ряд деталей зсередини.
- Зняли датчики ABS.
- З іншого боку також все зняли.
- Впресовуємо або вкручуємо в барабан 2 болта.
- Це необхідно для того, щоб легко зняти його.
- Також будемо знімати гальмівні колодки Джилі МК Крос.
- З іншого боку теж знімаємо барабан.
- Гальмівні колодки тут зношені, так що будемо міняти і їх.
- Звільняємо трос ручного гальма.
- І повністю його висмикуємо.
- Закріплюємо троси ручника і ABS ось тут, нагорі, щоб не заважав.
- Відкручуємо шланг подачі гальмівної рідини.
- Не забуваємо перекрити шланг ковпачком, щоб не витікала рідина.
- Відкрутили амортизатори Джилі МК Крос.
- З одного вже й зняли пружину.
- З цього боку також відкрутили амортизатор.
- Відпускаємо гідравлічну стійку.
- Вивільняємо пружину.
- Тепер знімаємо пружину.
- Залишається відкрутити ось ці два болта.
- Вони розташовані в сайлентблоках.
- Робимо це з іншого боку.
- Після цього демонтуємо безпосередньо задню балку Джилі МК Крос.
- Відкрутили болти.
- Тепер будемо їх витягувати з однієї й іншої сторони.
- Ось і демонтована балка.
- Вибиваємо старі сайлентблоки.
- Випресовуємо середину спочатку, як з цієї сторони.
- Обойма залишилася всередині.
- Беремо ножівку по металу.
- Робимо на обоймі два надпила.
- Потім вибиваємо її молотком і зубилом.
- Запресовуємо новий сайлентблок Джилі МК Крос.
- Встановили сайлентблоки на свої місця.
- Задню балку Джилі МК Крос встановлюємо на домкрат.
- Підіймаємо балку.
- Встановлюємо на місце болти і пригвинчуємо.
- Встановили пружини.
- Поставили амортизатор.
- Прикріплюємо ABS.
- Підключаємо шланг подачі гальмівної рідини.
- Приєднуємо трос ручного гальма.
- Зачищаємо поверхні.
- Встановили колодки.
- Зібрали повністю ступицю.
- Встановлюємо гальмівний барабан.
- Встановлюємо колеса.
На цьому заміну сайлентблока задньої балки на Джилі МК Крос можна вважати завершеною.
Весь процес вимагає значної кількості часу і зусиль. Відповідно, необхідно ретельно підготуватися до виконання робіт.