Одним з важливих елементів Кімо являється ручне (стояночне) гальмо. Воно відповідає за надійну фіксацію автомобіля на місці під час тривалих стоянок.
Також цей вид гальма використовується автовласниками при необхідності зупинки і стоянки авто на поверхнях, що мають нахил.
В окремих випадках ручне гальмо можна розглядати як альтернатива основній гальмівній системі, коли ручник використовується для екстреного гальмування у разі її відмови.
Ще одним варіантом використання ручника є короткочасна зупинка автомобіля з працюючим двигуном, коли водій на короткий час покидає салон.
На Чері Кімо використовується механічний ручник з барабанними задніми гальмами. Дія ручника починається при дії відповідним чином на спеціальний важіль в салоні автомобіля.
В даному випадку водій з допомогою важеля впливає на трос, який у свою чергу відповідає за надійне притиснення гальмівних колодок до гальмівного барабану.
Варто відмітити, що перед початком руху завжди слід перевіряти, в якому положенні знаходиться ручник. Інакше при русі авто не лише втратить в динаміки, але і станеться перегрівання колодок і барабанів, що частенько призводить до необхідності їх заміни.
Користуватися ручником не варто і при стоянці в зимовий час. При великих морозах існує вірогідність примерзання колодок до робочих поверхонь, що також надалі призводить до проблем.
Що стосується конструкції ручника Чері Кімо, то тут можна виділити декілька ключових елементів:
- Важіль, розташований в салоні, в якому передбачений механізм фіксації в різних положеннях, а також кнопковий пристрій для зняття розблокування.
- Головний трос, який з'єднується з важелем і закінчується кронштейном кріплення або направляючою у вигляді дуги.
- Вторинні троси, які з'єднуються з головним і ведуть до важелів гальмівного механізму на задніх колесах.
- Різні регулювальні механізми, кронштейни кріплення до днища авто.
- Планки розпорів між колодками.
Вихід з ладу навіть одного з елементів може привести до неефективної роботи ручника.
Серед основних поломок ручника Чері Кімо можна виділити такі:
- Розрив троса. Для усунення проблеми доведеться проводити заміну троса.
- Ручник заклинює. Зазвичай це пов'язано з тим, що трос в місці кріплення зношується, спеціальна оболонка потрапляє в елементи, що рухаються, що і призводить до заклинювання. В даному випадку також доведеться проводити заміну троса.
- Засмічення гальмівних колодок, прочистити які можна, просто натиснувши кілька разів на гальмо в процесі руху.
- Невідрегульований трос. Рятує від проблеми виправлення затягування регулювального болта і проведення коригування довжини троса.
- Знос колодок. Потрібне проведення заміни, що у випадку з барабанними гальмами здійснюється кожні 70-80 тисяч км пробігу.
- Попадання рідини на колодки – рідину слід прибрати, за відсутності відчутного ефекту замінюються колодки.
Перевіряти стан ручника і при необхідності регулювати його слід кожні 30 тисяч км пробігу або один раз в рік за умови не частої експлуатації автомобіля.
Також не зайвим буде провести перевірку з подальшим регулюванням у разі, коли робота ручника Чері Кімо викликає певні побоювання.
На проблеми з ручником можуть вказувати такі чинники:
- Помітне зниження рівня натяжки троса.
- Сильний знос гальмівних колодок.
- Збільшення проміжку між колодками і барабанами.
При появі ознак проблем в роботі ручника слід перевірити його і при необхідності провести регулювання троса.
Регулювання ручника Чері Кімо – особливості процесу і фарбування барабанів
Для проведення регулювання знадобиться декілька ключів і невеликий запас вільного часу. Зокрема, необхідно зняти заднє колесо з боку регулювання.
Варто відмітити, що в даному випадку не проводитиметься регулювання з боку салону. Пов'язано це з тим, що запас можливості проведення подібного процесу в районі важеля вже вичерпаний.
Більше того – проводити регулювання з боку салону не зовсім зручно. Для цього доведеться знімати консоль, що спричиняє за собою певні складнощі. Так що іноді краще регулювати безпосередньо у барабані.
Виконуємо такі дії:
- Оглядаємо гальмівний барабан Чері Кімо.
- Механічний стан барабана ще цілком хороший, проте зовнішній вигляд вже втрачений.
- Знімаємо гальмівний барабан, але в даному випадку він прикипів і зробити це буде трохи складніший за звичайний.
- При цьому барабан обертається, хоча прикипів він ближче до центральної частини.
- Знаходимо на барабані два спеціальні отвори.
- Обробляємо простір в них з допомогою WD- 40 або аналогів з подібною дією.
- Закручуємо туди болти відповідних розмірів.
- Укручуємо до того моменту, поки барабан не вийде легко зняти.
- Періодично можна несильно постукувати по гальмівному барабану Чері Кімо молотком.
- Знімаємо зовнішню частину.
- Перевіряємо стан гальмівних колодок.
- Знаходимо механізм регулювання і виставляємо колодки в потрібне положення.
- При цьому розсуються колодки для створення максимального контакту з робочою поверхнею при використанні ручника.
- Після підгонки колодок приступаємо до фарбування гальмівного барабана.
- Зайві поверхні прикриваємо за допомогою малярного скотча і газет.
- Поверхню гальмівного барабана відмиваємо від забруднень і очищаємо щіткою по металу.
- Після цього поверхня додатково знежирюється.
- Використовуватися буде фарба у балончику, термостійка, оскільки в процесі експлуатації можливе сильне нагрівання барабана Чері Кімо.
- Перед нанесенням фарби балончик необхідно добре струсити.
- З відстані більше 30 сантиметром наноситься перший шар фарби.
- Після його висихання шар відносно рівно розподілився самостійно.
- Наноситься другий шар фарби.
- Не страшно, якщо фарба потрапить на шпильки – одне накручування гайки дозволить усунути цю проблему.
- Так само наносимо фарбу і на другий барабан.
Для регулювання ручника знадобиться трохи вільного часу і невеликий набір інструментів. Фарбування барабанів можна провести навіть в домашніх умовах, не знімаючи їх з автомобіля.